Miksei evoluutiossa kehittynyt toista tai useampaa ihmislajia nykypäivään?
Ihmisethän on ainoita tällaisia olentoja suhteessa eläimiin. Mikseihän nykyään ole eri ihmislajeja? Enkä tarkoita serkkujemme apinoita, vaan siis älykkäitä ja kommunikoivia, tietoisia kaksijalkaisia ihan ihmisiä.
Kommentit (168)
Koska ihmiset eivät ole olleet apinoita tai muitakaan eläimiä. Jumala loi ihmisen suoraan ihmiseksi!
Vierailija kirjoitti:
Kommenttini mikä ei sataprosenttisen varmasti sisältänyt mitään kiellettyä sanaa tullaan julkaisemaan hyväksynnän jälkeen, luotan siihen koska käytin sen kirjoittamiseen niin paljon aikaa.
Rys-sät...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihminen oli alkujaan meren kala. Kala joka nousi maalle ja muuttui sitten alkuliskoksi (kalan evät muuttuivat raajoiksi) Tämä on ihmisen alku. Miljoonakalan, alkuliskon ja ihmisen kromosomi luku on sama 46.
Simpanssien kromosomi luku on 48. Reptail- Human.Tuo on syy miksi darwinismia ei enää opeteta johtavissa yliopistoissa. No Suomessa ehkä vielä.
Darwinismi ja puuttuvat lenkit ovat jo niin last season juttu että se nolottaa niihin uskoneita ja niistä aikanaan opettaneita, haluaisivat vajota maan alle.
Ei se ole last season, vaikka sitä halutaankin kieltää. Ei luonnonilmiöt sillä katoa ettei niistä saisi puhua.
Kiinnostaisi myös tietää että mitä tarjoat tilalle, jos kerran tiede on sinusta menneen maailman lumia.
Missä on tai ovat se tai ne puuttuva lenkki/lenkit?
Vierailija kirjoitti:
Koska ihmiset eivät ole olleet apinoita tai muitakaan eläimiä. Jumala loi ihmisen suoraan ihmiseksi!
Uskonnollisesta näkökulmasta se menee noin, mutta tässä puhutaan nyt siis evoluution näkökulmasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan monilla ihmisillä hedelmättömyyttä kumppanin kanssa. Mistä tiedät ettei tämä jo johtuisi lajimme eritymisestä kahdeksi tai useammaksi eri lajiksi? Downinsyndrooma ihmiset minä ainakin miellän ihan eri lajiksi vaikka moni biologi tai psykologi voisikin olla kanssani eri mieltä.
Tuota vastaan puhuu se, että downit ei voisi ollut selviytynyt omana lajinaan. Kuten nyt se neandertalit ja nykyihminen. Geenivirheestä on kyse.
Tämä on raju ajatus: voivatko m u l a t i t aikaansaada minkäänlaista toimivaa yhteiskuntaa jos heidän ammentavana voimana olisi vain ja ainoastaan sosialidemokraattiset opit? Pullossa tehtynä ajatuskokeena ideassa olisi kehiteltävää. Siihen tuntuu SDP:n toiminta johtavan. Mutta miksi islam voittaisi kristinuskon siinä skenaariossa?
Nuku pää selväksi välillä, kainalotervehtijä.
Ikävä kommentti sinulta eikä osoittanut sinulta muuta kuin tikapuuhermostollista suuntareagointia.
Kiukkuinen vastaus sinulta, joka osoitti vain kommentin menneen oikeaan osoitteeseen.
Tuo oli vain kimuranttiin kääreeseen naamioitu epätoivoinen eipäs!!! -argumentti. Voimmeko jo todeta että hävisit?
Lääkkeet!
En ostanut argumenttiasi alussa. Nyt muka ostan sen kun huudat lääkettä? Itsellesikö huudat lääkettä? Sellaista aivan varmasti tarvitset.
lääkkeet!
Minä ainakin olin kala, sitten olin dinosaurus ja sen jälkeen toinen kala sanoi että en ole ollut dinosaurus ja te muutuite kaikki apinaksi paitsi minä, kaikki te afrikkalaiset valkoihoiset sekä jotkut tummaihoiset
Minä en tiedä mutta minua kiinnostaa tämä historia
Pommin varma on se että ensin oltiin pari kalalajia ja siitä pari ihmislajia... sen jälkeen apinoita ja siitä muutuitte ihmiseksi
Minä en muuttunut apinaksi, ainakaan ruumillistumana
Se kuka tuli kalasta ihmiseksi niin on lusiferin lähettämä aivopieru koska meidän sivilisaatio halusi hammasharjan kaikille
Hyvää yötä! Kiitos, näkemiin
Haista v-i-t-t-u rys-sä