Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko täällä muita pitkäaikaisesta stressistä vakavasti sairastuneita?

Vierailija
10.10.2026 |

Itse sairastuin vakavaan verenpainetautiin. Paineet olivat pahimmillaan levossa 196/133 ja syke 126. Huomattiin vasta kun menin lääkäriin jatkuvan väsymyksen takia. Tämän seurauksena sydämen vasen haara, eli toinen ”sähköjohto” meni poikki. Takana oli siis noin traumaattinen elämäntilanne ja sen seurauksena jatkuva 30 vuoden stressi ja henkinen kuormitus. 

Olen aivan rikki siitä ajatuksesta että yksinhuoltajana lapseni olivat vähällä jäädä ilman äitiään, ainoaa vanhempaansa.

Kommentit (41)

Vierailija
41/41 |
10.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Miksi aliarvioit ihmistä joka on lukenut monia vuosia lääkäriksi vaikka onkin nuori mies? Vanhuksiako niiden pitäisi olla? Jostainhan kaikkien on aloitettava"

Olipas kömpelö ragebait. Keksi parempi. Fiksu nainen tietää, että nuorelta mieslääkäriltä ei kannata odottaa mitään järkevää vastausta keski-ikäisten naisten fyysisiin sairauksiin eli vaihdevuodet ja kilpirauhasen vajaatoiminta. Mieslääkäri vain mumisee itsekseen ja panee kaikki oireet "mielenterveysongelmiksi" tai "epäterveiden elämäntapojen syyksi". Vaikka potilas on normaalipainoinen ja harrastaa liikuntaa 14 tuntia viikossa. 

Ajat muuttuvat. Olen tuotakin leimaamista 15v sitten kokenut, mutta sain nuorelta tk-lääkäriltä T4+T3 yhdistelmähoidon kilpirauhaseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla