Nainen, uskotko että tällä palstalla kirjoittelee yhtään miestä joka voisi olla sinulle potentiaalinen parisuhde-ehdokas?
Kommentit (80)
Täällä minä oon arvon palstakottaraiset. Tulkaa hakemaan, mutta pitäkää kiirettä. Tätä tavaraa on jaossa vain rajoitetun ajan.
T: Timppa Läyliäisistä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei tod.
Tiedän yhden miehen, joka provoilee täällä. On entinen luokkakaverini peruskoulusta. Alkoholiongelmainen, katkera ja elämässään kaikin mahdollisin tavoin alisuoriutunut keski-ikäinen tyyppi, joka trollaa etenkin nais-mies -jankkausketjuissa. On siis oikeastikin katkera naisille, mutta vissiin kokee olevansa "elossa" trollailunsa avulla koska saa naisilta edes jotain huomiota.
Onko Pohjois-Pohjanmaalta kotoisin? EI tarvitse kertoa tarkemmin mutta kuulostaa tutulta :D
Ei, tämä kaveri on pk-seudulta. Mutta tällaisia varmasti on useita, siitä syystä vastaukseni on ehdoton ei. Toki käsitän, että palstan harvalukuisissa normijärkisissä kirjoittelijoissa saattaa olla joukossa fiksuja miehiä, jotka eivät edes tuo sukupuoltaan esille koska vastailevat asiallisiin ketjuihin (sikäli kuin niitä nykyään edes on).
Tiedostan omankin "vähäjärkisyyteni" kun vastaan tähän aiheeseen siis! Onpa vain ensikäden tietoa ihmistyypistä, joka täällä provoilee.
Vierailija kirjoitti:
Enpä usko
Tässä se naisten asenne vähän näkyy, valitettavasti.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole. Minulla on mies.
Tässä varmaan ajateltiin, että jos ei oli, joten kirjoitit sarkasmia tai sitten äo on aika matala?
Hei olen lentävä avaruuskirurgi jolla on 3 miljoonaa rahaa tilillä, pituutta 190cm ja penis noin 30cm, eikö kukaan todella ole lainaan kiinnostunut?
Kyllä täällä on fiksujakin vastauksia sekä miehiltä että naisilta.
Miksipä ei siis. En vaan etsisi heitä kyllä täältä
Vierailija kirjoitti:
Hei olen lentävä avaruuskirurgi jolla on 3 miljoonaa rahaa tilillä, pituutta 190cm ja penis noin 30cm, eikö kukaan todella ole lainaan kiinnostunut?
Laatikkoleuka puuttuu. Ei jatkoon 🙂
Vierailija kirjoitti:
Ei. Me kiinnostutaan vaan metsästäjänsilmäisistä kalsarimalleista, sorry.
Vierailija kirjoitti:
3 miljoonaa? Ei jatkoon.
Kun menen ulos, lenkkitiellä vastaan tulevat ovat melko nuoria miehiä 25-40. Sitä vanhemmat ukot lienevät kuolleet, sisällä tai maalla? Ja osa näyttää tulleen kuin mörön luolasta. Joillakin tietysti perhe. n47
Tätä selatessa vaan toteaa, et ei tartte miestä. Hyi.
Vierailija kirjoitti:
Joo, uskon niin.
Emme ole vielä kohdanneet. Ehkä kohtaamme, ehkä emme.
Vierailija kirjoitti:
Tätä selatessa vaan toteaa, et ei tartte miestä. Hyi.
Etkö edes kullia tarvi 🤔
Aika kapea tarjonta, jos on valittava joko Timppa tai miljonääri avaruuskirurgi. 🤔 😅
Mun miesmaku on tyyliin Lewis Hamilton, joten kovasti epäilen...
Ei kai täältä kukaan mitään parisuhdetta ole etsimässä 😂😂 Päivän naurut tälle aloitukselle. Minä ainakin tulen tänne jos on tylsää vähän höpisemään.
Ei kiitos, pärjään ihan yhdellä jo olemassaolevalla.
En usko. Enkä miesten takia palstalla aikaa vietä, vaan seuraan joitakin keskusteluja ja välillä vaan kulutan aikaa.