Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, uskotko että tällä palstalla kirjoittelee yhtään miestä joka voisi olla sinulle potentiaalinen parisuhde-ehdokas?

Vierailija
10.10.2026 |

Eikö ajatus kuitenkin ainakin ois ihan kiva 😊

Kommentit (80)

Vierailija
1/80 |
10.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä usko 

Vierailija
2/80 |
10.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Minulla on mies.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/80 |
10.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hell no!

Vierailija
4/80 |
10.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku palsta-pirre ois treffeillä jonkun lupaavan miehen kanssa, mutta sitten paljastuis että mies on kirjoitellut vauvapalstalle, niin olisiko se ylitsepääsemätön "synti" 🤔

Vierailija
5/80 |
10.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneks mulla on jo mies. Täällä on vaan naisten haukkujia ja arvostelijoita. 

6/80 |
10.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskinpa vain ellei sitten itse J0el Hokka ole tällä palstalla kirjoittelemassa 

💥 I Am Ready To Rokkenroll 💥

Vierailija
7/80 |
10.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon ollut parisuhteessa saman miehen kanssa jo 19 vuotta, joten enpä kauheasti mieti palstalle kirjoittelevia miehiä siltä kantilta.

Vierailija
8/80 |
10.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Oma on löytynyt 21 v sitten.

Vierailija
9/80 |
10.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän, että mun exä alkoi kirjoittelemaan täällä mun takia. Mut hei, en mäkään täällä kirjoitellut, vain luin ennen kuin se rohkaisi minua kirjoittelemaan!

Vierailija
10/80 |
10.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tod. 

Tiedän yhden miehen, joka provoilee täällä. On entinen luokkakaverini peruskoulusta. Alkoholiongelmainen, katkera ja elämässään kaikin mahdollisin tavoin alisuoriutunut keski-ikäinen tyyppi, joka trollaa etenkin nais-mies -jankkausketjuissa. On siis oikeastikin katkera naisille, mutta vissiin kokee olevansa "elossa" trollailunsa avulla koska saa naisilta edes jotain huomiota. 

Vierailija
11/80 |
10.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole. Minulla on mies.

Sittenhän kysymys ei koske sinua.

Vierailija
12/80 |
10.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos joku palsta-pirre ois treffeillä jonkun lupaavan miehen kanssa, mutta sitten paljastuis että mies on kirjoitellut vauvapalstalle, niin olisiko se ylitsepääsemätön "synti" 🤔

No sanoisinpa että samoin se toimii toisin päinkin eikä tämä palsta naisen arvoa liiemmin kohota.

Vierailija
13/80 |
10.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon ollut parisuhteessa saman miehen kanssa jo 19 vuotta, joten enpä kauheasti mieti palstalle kirjoittelevia miehiä siltä kantilta.

Joten kysymys ei koske sinuakaan.

Vierailija
14/80 |
10.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täähän nyt henkselin paukutteluksi meni. 30 vuotta saman miehen kanssa, anyone?

Vierailija
15/80 |
10.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä nimimerkki -winner-? Hänellä on toki pakkomielle Riikka Purrasta ja Petteri Orposta eikä hän ole työelämässä mutta muuten on kyllä aika laadukas yksilö kyseessä vai mitä naiset?

Vierailija
16/80 |
10.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole. Minulla on mies.

Sittenhän kysymys ei koske sinua.

Aivan. Voi mies parkaa.

Vierailija
17/80 |
10.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä nimimerkki -winner-? Hänellä on toki pakkomielle Riikka Purrasta ja Petteri Orposta eikä hän ole työelämässä mutta muuten on kyllä aika laadukas yksilö kyseessä vai mitä naiset?

Uskovainen mies vaikuttaa melko järkevältä. Jaarittelee paljon muttei ole ilkeä.

Vierailija
18/80 |
10.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä voi projisoida kaikkea pahaa toisiin. Palstamamma ei lähtökohtaisesti herätä positiivisia mielleyhtymiä, mutta varmasti joukossa on myös kunnon väkeä. Sama pätee miehiin.

Vierailija
19/80 |
10.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitteli. Olemme olleet jo monta vuotta yhdessä, joten enää ei tarvitse haikailla minua täällä. <3

Vierailija
20/80 |
10.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei tod. 

Tiedän yhden miehen, joka provoilee täällä. On entinen luokkakaverini peruskoulusta. Alkoholiongelmainen, katkera ja elämässään kaikin mahdollisin tavoin alisuoriutunut keski-ikäinen tyyppi, joka trollaa etenkin nais-mies -jankkausketjuissa. On siis oikeastikin katkera naisille, mutta vissiin kokee olevansa "elossa" trollailunsa avulla koska saa naisilta edes jotain huomiota. 

Onko Pohjois-Pohjanmaalta kotoisin? EI tarvitse kertoa tarkemmin mutta kuulostaa tutulta :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kolme