En tiedä onko, mutta ihmettelen jos kerrostalolaisilla on varaa tuoreeseen lohisalaattiin
Aamulla loimutelin lohen tässä oman talon terassin tulipisteellä. Voin kuvitella kun kerrostalolaiset yrittää loimuttaa omalla parvekkeellaan niin palaa koko kerrostalo😂
Kommentit (35)
Asun kerrostalossa enkä oikein osaa tuohon vastata kun syön ulkona päivittäin. Ehkä väh kerran viikossa kalaa, silloin usein lohta.
Eiköhän kennostossa syödä lähinnä eineksiä.
Kun siellä tärkeintä on, ettei itse vaan tarvitse tehdä mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asuntoni parvekkeella saa käyttää savustintakin. Minulla on merinäköala, onko sinulla?
On merinäköala omalta 3 hehtaarin rantatontilta. Lohi ongittu tänä aamuna.
Ap
Milläpä kalastit oikeasti? Oliko edes rasvaeväleikattu vai teitkö kenties kalastusrikoksen? Oliko edes alamitat täyttävä kala?
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän kennostossa syödä lähinnä eineksiä.
Kun siellä tärkeintä on, ettei itse vaan tarvitse tehdä mitään.
Teen itse ruoat. Ihme oletus sinulla.
Vierailija kirjoitti:
Syön mieluiten graavilohta, tai pannulla paistettua
Jääkaapissani on itse tehtyä graavilohta Norjanlohesta
Enpä menisi kehumaan tautisella kassilohella. Kotimainen kirjolohi on paljon laadukkaampaa.
Vierailija kirjoitti:
Ai S- market ja K myy lohisalaattia noin 5-10€ rasia riippuu koosta ja määrästä. Aina ne on vanhaa kalaa kuten tiedetään myymättä jäänyt kierrätetään. No ei lohi mitään maksa kun se kasvatetaan altaissa. Osta tuoretta Merikalaa!
Mistähän sellaista Itä-Suomessa saisi, kerropa?
Savustin eilen tuoreita Makrilleja sekä Mustekalaa.
Juuri pyydetty tuosta Espanjan rannikolta.
Appelsiinit hain kymmenen metrin päästä omalta rantatontiltani.
joo, määkin syön ulkona merinäköalalla nykyään aina, kun meni kämppä alta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asuntoni parvekkeella saa käyttää savustintakin. Minulla on merinäköala, onko sinulla?
Ap
Ongittu?
Omasta lohilammestani ongin.
En usko että kerrostalolaisilla on varaa. Luuserisakkia.
AP on kovin kiinni naapurissa pätemään asialla. :D
Kyllä on. Lohifileen ostin juuri.
Ei kerrostaloloisilla ole sellaiseen varaa eikä mahdollisuuksia!
Ei kommarikasarmeilla pysty edes sellaiseen vaikka haluaisi, ja jos olisi rahaa niin paljon että sellaista voisi ostaa kaupasta, eihän sellainen ihminen ylipäätään lojuisi missään saastaisella kommarikassulla muiden perseaukisten demarihyyryläisten kanssa!
Ainoastaan laadukkailla ihmisillä, jotka asuvat omakotitalossa ja käyvät töissä kelalojumisen sijaan, on mahdollisuus tuollaiseen. Ja se on hyvä että luokka näkyy! Ei kukaan perseaukinen kelaelätti pääse kuvittelemaan itsestään liikoja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ongittu?
Omasta lohilammestani ongin.
Samasta pesuvadista, mistä ongin kalapuikot.
Lämmitin lihapiirakan 2-levyisen hellan levyllä (uuni on rikki)
T. Pena, kerrostalosta.