En tiedä onko, mutta ihmettelen jos kerrostalolaisilla on varaa tuoreeseen lohisalaattiin
Aamulla loimutelin lohen tässä oman talon terassin tulipisteellä. Voin kuvitella kun kerrostalolaiset yrittää loimuttaa omalla parvekkeellaan niin palaa koko kerrostalo😂
Kommentit (35)
Normipoisto
#asiatonjankutus
Heippa tolvana 🙋🏻
Asuntoni parvekkeella saa käyttää savustintakin. Minulla on merinäköala, onko sinulla?
Kerrostalolaiset 99.98% luusereita.
Vierailija kirjoitti:
Asuntoni parvekkeella saa käyttää savustintakin. Minulla on merinäköala, onko sinulla?
On merinäköala omalta 3 hehtaarin rantatontilta. Lohi ongittu tänä aamuna.
Ap
vähän isompiakin ihmetyksen aiheita kyllä riittää kotimaassa ja ulkomaan uutisissakin...ja sua kiinnostaa jonkun salaatti...
Meillä syötiin silakkapihvejä.
Perhanan kalliita olivat, 7e viisi pientä lättyä.
Otin autoni ja ajoin mökilleni, hyppäsin veneeseen, kalastin siikaa ja loimutin sen. En tiedä mitä kerrostalollani tässä on tekemistä.
Kerrostaloasuntoni on Eirassa ja syön ravintoloissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Satusetä siellä
PS: Ei lohia ongita
Syön mieluiten graavilohta, tai pannulla paistettua
Jääkaapissani on itse tehtyä graavilohta Norjanlohesta
Ai S- market ja K myy lohisalaattia noin 5-10€ rasia riippuu koosta ja määrästä. Aina ne on vanhaa kalaa kuten tiedetään myymättä jäänyt kierrätetään. No ei lohi mitään maksa kun se kasvatetaan altaissa. Osta tuoretta Merikalaa!
Sopii leivän päälle ja parasiitit.
Vierailija kirjoitti:
Kerrostalolaiset 99.98% luusereita.
Helsingin ökyalueilla asuvatko myös?
Huomioikaa että kasvatetuissa lohissa on antibiootteja ja tauteja, myös
äyriäisissä on mikromuovia niin paljon ettei voi syödä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ongittu?
Kuinka saatanan tyhmä aloitus, taas kerran, vit tu perkele!
Asun ekassa kerroksessa ja on oma piha. Loimutus ei ole kiellettyä. Meillä on myös taloyhtiön grillipaikka. On ihan köyhien vuokratalo.
Minä ostan loimulohen.