Miten nopeasti seurustelun aloittamisen jälkeen menitte kihloihin, naimisiin ja saitte lapsia?
Kommentit (44)
Tavattiin, seurusteltiin puolitoista vuotta siten että asuttiin eri kaupungeissa ja tavattiin joka toinen viikonloppu ja oltiin yhdessä lomat ja juhlapyhät. Sitten mies muutti tänne, muutettiin yhteen ja mentiin kihloihin. Naimisiin mentiin tapaamisen kolmivuotispäivänä. Lapsia emme ole hankkineet aivan tarkoituksellisesti.
Yhdessä 37 vuotta, niistä naimisissa 34 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aikuinen mies tietää 3 kuukauden sisällä, rakastaako naista ja haluaako perustaa perheen tämän kanssa. Mieslapset pelaavat tietokonepelejä ja jahkailevat vuosikausia, emmäoikeintiiähaluunksmälapsiitai mitämäoikeinhaluun
Meillä mä olen se, joka pelaa, mies ei pelaa ikinä jos ei pakoteta johonkin triviaan mukaan
Miehesi tiesi 3 kuukaudessa, että rakastaa sinua ja haluaa sinut vaimokseen peliongelmastasi huolimatta.
Oli minulla useita 2-16 kk seurustelusuhteita, mutta kyllä niistä huomaa ettei ne johda mihinkään.
Sitten tapasin kivan naisen, kuukauden päästä kihloihin, 13 kk myöhemmin syntyi ensimmäinen lapsi, sen jälkeen kesällä ostimme oman asunnon ja menimme naimisiin. Olisi voitu mennä naimisiin jo edeltävänä kesänä, mutta tuleva vaimo ei halunnut hääkuvaan maha pitkänä. Kaksi vuotta ensimmäisestä syntyi toinen lapsi. Tuon jälkeen on vaihdettu asuntoa, tullut lisää lapsia ja nyt jo lapsenlapsia. Kohta on mennyt 30 vuotta ensitapaamisesta ja kaikki on edelleen hyvin.
Jos on samat toiveet elämästä ja seurustelu lähtee hyvin käyntiin, niin miksi jarrutella? Antaa mennä vain. Jos joku haluaa pohtia, haluaako lapsia yms., niin ehkä hän ei vain halua sanoa ettei halua ja voit joutua odottamaan monta vuotta saadakseni vastaukseksi jotain, minkä takia olet taas lähtöruudukossa, mutta selvästi vanhempana. Elämä ei ole ikuinen.
Jaa, no olkoon sitten niin, en ajatellut että maistraatin ajan varaaminen rinnastetaan kihlaukseksi. M43