Päivi Räsänen jarruttaa eutanasian käsittelyä sotevaliokunnassa
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/hallituksen-edustajat-lahtivat-kave…
Pelkää, että eutanasialaki menee läpi eduskunnassa. Niinhän se pitää mennäkin,jos enemmistö haluaa!
Kommentit (190)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan vain historiankirjoja lukemalla jokaisen kristityn pitäisi ymmärtää sanoa että hei tyypit, meidän kannattaisi tosiaan pitää päämme kiinni. Mutta ei. Joka ikinen sukupolvi kuvittelee että juuri nämä minun uskomukseni päässäni asuvasta mielikuvitusolennosta ovat ikuisesti muuttumaton totuus, viis muiden ihmisten hyvinvoinnista ja oikeuksista.
Mitä helvettiä te idiootit tuuttee paasaamaan tähän jotaki omia mielipiteitänne kristinuskosta?
Mä oon ateisti ja vastustan eutanasiaa ja aborttia nii revi siitä
Pakko kysyä että miksi vastustat niitä? Ihan vain koska voit vai onko joku ihan oikea peruste?
eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eutanasian kalteva pinta /
Päivi Räsänen
En kuuntele.
Vi_tuttaa tuon naamankin näkeminen aivan suunnattomasti.
Kannattaa kuunnella. Painavaa asiaa.
Voit olla varma, että en kuuntele.
Silkkaa umpihullua paskaa suoraan pimeältä keskiajalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sitä pidäkään hyväksyä. Se ei oo ihmisen käsissä koska liitytään enkelikuoroon.
Nyt on jo ihan tarpeeks lääketieteelliset perusteet alottaa saattohoito ja lopettaa syöpähoidot jne. ku tilanne on toivoton.
Tuo hurskastelu ei lohduta niitä jotka joko itse ovat helvetillisissä kivuissa tai joiden lähimmäiset ovat. Ihminen omistaa itse itsensä ja siksi on ihan oikeus ja kohtuus että myös itse saa päättää elämästään, lopettaminen mukaan lukien. Eutanasian ansiosta se lisäksi käy kivuttomammin ja nopeammin kuin vaikka hyppäämällä jostain.
Ei Suomessa pidetä ketään kivuissa nytkään
Kyllä pidetään, sen verran huonolla tolalla esim. ikäihmisten hoito on. Oma isäni sai kitua yli vuoden verran ihan turhaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan vain historiankirjoja lukemalla jokaisen kristityn pitäisi ymmärtää sanoa että hei tyypit, meidän kannattaisi tosiaan pitää päämme kiinni. Mutta ei. Joka ikinen sukupolvi kuvittelee että juuri nämä minun uskomukseni päässäni asuvasta mielikuvitusolennosta ovat ikuisesti muuttumaton totuus, viis muiden ihmisten hyvinvoinnista ja oikeuksista.
Mitä helvettiä te idiootit tuuttee paasaamaan tähän jotaki omia mielipiteitänne kristinuskosta?
Mä oon ateisti ja vastustan eutanasiaa ja aborttia nii revi siitä
Pakko kysyä että miksi vastustat niitä? Ihan vain koska voit vai onko joku ihan oikea peruste?
eri
Voi olla moraaliseettisiä periaatteita myös ilman teologista ulottuvuutta.
Mä en myöskään varasta enkä valehtele ku se on väärin.
64: No eikä pidetä. Mä oon ollu paikalla ku tehohoito on päätetty lopettaa ku tilanne on ollu jo toivoton.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Fundamentalisti uskistollerot ovat ihmisyyden ja inhimillisyyden vihollisia.
Raatelevia petoja ja sadisteja, jotka haluavat lähimmäistensä kärsivän ns. koko rahan edestä.
Hulluja.
Vihani noita kohtaan on pohjaton.
Sanoo eutanasian ja abortin kannattaja 😆 sinähän se tappajahirviö oot
Eutanasia ja abortti eivät ole merkki tappajahirviöstä, vaan ihmisen itsemääräämisoikeuden kannattamisesta. Sellaiseen kuuluu oikeus hankkiutua eroon niin elämästään kuin raskaudestaan. Eikä niitä ole edes pakko tehdä, idea on juuri että itse saa päättää omasta puolestaan.
eri
Itsari on eri asia ku eutanasia. Se on ihan laillista
Pian on eutanasiakin. Se on avustettu itsemurha ja paljon inhimillisempi tapa kuin sellainen, jossa saattaa sittenkin jäädä henkiin ja kärsiä entistä enemmän tai jossa saattaa aiheutua vahinkoa sivulliselle. Vai haluatko nimenomaan sitä oheisvahinkoa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sitä pidäkään hyväksyä. Se ei oo ihmisen käsissä koska liitytään enkelikuoroon.
Nyt on jo ihan tarpeeks lääketieteelliset perusteet alottaa saattohoito ja lopettaa syöpähoidot jne. ku tilanne on toivoton.
Tuo hurskastelu ei lohduta niitä jotka joko itse ovat helvetillisissä kivuissa tai joiden lähimmäiset ovat. Ihminen omistaa itse itsensä ja siksi on ihan oikeus ja kohtuus että myös itse saa päättää elämästään, lopettaminen mukaan lukien. Eutanasian ansiosta se lisäksi käy kivuttomammin ja nopeammin kuin vaikka hyppäämällä jostain.
Älä puhu paskaa.
Tälläkin hetkellä lukuista ihmiset kärsivät suunnattomia kipuja siitä syystä, että Suomi on kivunhoidon kehitysmaa.
Kaukana sivistysvaltiosta.
Julma, kylmä, kova ja sydämetön Barbaria. Paska maa.
Päivi Räsänen on kaunis ja todella älykäs nainen. 🥰
Rukoilen että Päivi elää vielä pitkään ja vastustaa eutanasiaa ja muuta syntiä niin pitkään kuin pystyy.
Täällä on todella pihalla olevaa sakkia.
Ensin ne kuvittelee et nyt lääketiede ois nyt Suomessa semmosta ilman tota eutanasiaa et ihmistä pidetään kovissa kivuissa siinä vaihees ku ei oo enää toivoa selviytyä. Ja sit tulee tänne vihasesti haukkumasn Päivi Räsästä, Kristinuskoa ja Israelia 😂
Vierailija kirjoitti:
On se kieltämättä aika noloa lääkärille kirjoittaa kuolinsyyraporttiin murha.
Päivi itsekin Hippokrateenvalan vannoneena lääkärinä tietää tämän, eikä hän tahdo että kollegoista tulisi valarikkureiden lisäksi vielä myös murhaajia.
Päivi on aika pihalla lääketieteestä ja lääkäreiden etiikasta ulostulojensa perusteella, samoin kuin juridiikasta ja lähimmäisenrakkaudesta.
Samoin sinä, jos eutanasia on mielestäsi murha.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tuo lahkolaismummo puuttuu ihmisen itsemääräämisoikeuteen ?! Hänenhän ei tarvitse henkilökohtaisesti valita eutanasiaa. Kansalaisista yli 80% on ihmillistä porukkaa ja eutanasian kannalla.
Siksi ku se on vastoin lääketieteen etiikka et tapetaan ihminen jos se pyytää sitä
Niin on sekin, että pitkitetään kipua ja annetaan kärsiä.
Onneks noin ei tehäkään.
Muuten vain puolikuolleet vanhukset homehtuu vaippoihinsa pitkin maata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tuo lahkolaismummo puuttuu ihmisen itsemääräämisoikeuteen ?! Hänenhän ei tarvitse henkilökohtaisesti valita eutanasiaa. Kansalaisista yli 80% on ihmillistä porukkaa ja eutanasian kannalla.
Päivi R on ev lut kirkon jäsen. Jos hän ei ole isoäitisi, älä mummottele.
Häntä saa kutsua miksi haluaa. Sairas päästään koko akka, joka leikkii niin hurskasta, vaikka yhtä ainutta ihmiselle sopivan elämän puolustamisesta kertovaa juttua ei ole suustaan päästänyt.
Ihmisyyden vihollinen kaikilla tasoilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä puhu paskaa.
Tälläkin hetkellä lukuista ihmiset kärsivät suunnattomia kipuja siitä syystä, että Suomi on kivunhoidon kehitysmaa.
Kaukana sivistysvaltiosta.
Julma, kylmä, kova ja sydämetön Barbaria. Paska maa.
Sinä puhut paskaa. Kukaan ei estä sua jos käyt ostamassa narua puuilosta johon vedät ittes roikkumaan. Se on täysin juridisesti laillinen prosessi
73: Miks mulle tulee ihmisyyden vihollisista mieleen abortinkannattajat jotka on samaa porukkaa ku eutanasian kannattajat
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eutanasian kalteva pinta /
Päivi Räsänen
En kuuntele.
Vi_tuttaa tuon naamankin näkeminen aivan suunnattomasti.
Rukoilen että päästät irti vihastasi.
Päivi on paras! 🥰
Rukoilen, että eutanasia laillistetaan ja ihmiset saisivat siten hankkiutua halutessaan eroon elämästään muutenkin kuin junan alle heittäytymällä.
Päivi voi olla paras, mutta ei tämän ketjun aiheena oleva Päivi.
-eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Päivi R on ev lut kirkon jäsen. Jos hän ei ole isoäitisi, älä mummottele.
Häntä saa kutsua miksi haluaa. Sairas päästään koko akka, joka leikkii niin hurskasta, vaikka yhtä ainutta ihmiselle sopivan elämän puolustamisesta kertovaa juttua ei ole suustaan päästänyt.
Ihmisyyden vihollinen kaikilla tasoilla.
Kyllä. Sinä ja muut eutanatsit olette ihmisyyden vihollisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä se ateismi ole tehnyt kenestäkään yhtään sen viisaampaa, koska ihan yhtä lailla hekin kuvittelevat olevansa ainakin palstan perusteella muita parempia.
Ateistin perusteluilla on sentään mahdollisuus perustua johonkin todellisuuspohjoiseen 2000 vuotta vanhojen epäselvien, ristiriitaisten ja moneen kertaan muokattujen paimentolaislegendojen sijaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siksi ku se on vastoin lääketieteen etiikka et tapetaan ihminen jos se pyytää sitä
Niin on sekin, että pitkitetään kipua ja annetaan kärsiä.
Onneks noin ei tehäkään.
Muuten vain puolikuolleet vanhukset homehtuu vaippoihinsa pitkin maata.
Just tuon takia eutanasiaa ei pidä hyväksyä ettette ala soveltamaan omaa t4stanne
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suotakoon sinulle tuskainen loppu. En vastusta vakaumustasi. Kilju vapaasti keuhkosi pihalle.
Älä sinäkään vastusta minun vakaumustani saada poistua näyttämöltä mahdollisimman kivuttomasti kun toivo on menetetty.
Miksi sinä haluat minun kärsivän vailla mahdollisuutta vapauttavaan kuolemaan?
Ei sua kukaan estä tappamasta itteäs nytkään. Se on ihan laillista. Tee se
Jos olen siinä kunnossa, että eläminen on vain kipua niin mielellään. Mutta on reilua jos saan siihen ammattilaisen avustaman kivuttoman keinon.
Onko sitten parempi että ihminen pistää itsensä päiviltä ties missä ja miten? Joskus jopa julkisella paikalla. Siistimpää on että saa lääkäriltä kuolinavun.