Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Päivi Räsänen jarruttaa eutanasian käsittelyä sotevaliokunnassa

Vierailija
08.10.2026 |

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/hallituksen-edustajat-lahtivat-kave…

Pelkää, että eutanasialaki menee läpi eduskunnassa. Niinhän se pitää mennäkin,jos enemmistö haluaa! 

Kommentit (190)

Vierailija
41/190 |
08.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sitä pidäkään hyväksyä. Se ei oo ihmisen käsissä koska liitytään enkelikuoroon.

Nyt on jo ihan tarpeeks lääketieteelliset perusteet alottaa saattohoito ja lopettaa syöpähoidot jne. ku tilanne on toivoton.

Tuo hurskastelu ei lohduta niitä jotka joko itse ovat helvetillisissä kivuissa tai joiden lähimmäiset ovat. Ihminen omistaa itse itsensä ja siksi on ihan oikeus ja kohtuus että myös itse saa päättää elämästään, lopettaminen mukaan lukien. Eutanasian ansiosta se lisäksi käy kivuttomammin ja nopeammin kuin vaikka hyppäämällä jostain.

Ei Suomessa pidetä ketään kivuissa nytkään

Vierailija
42/190 |
08.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Fundamentalisti uskistollerot ovat ihmisyyden ja inhimillisyyden vihollisia.

Raatelevia petoja ja sadisteja, jotka haluavat lähimmäistensä kärsivän ns. koko rahan edestä.

Hulluja.

Vihani noita kohtaan on pohjaton.

Sanoo eutanasian ja abortin kannattaja 😆 sinähän se tappajahirviö oot

Eutanasia ja abortti eivät ole merkki tappajahirviöstä, vaan ihmisen itsemääräämisoikeuden kannattamisesta. Sellaiseen kuuluu oikeus hankkiutua eroon niin elämästään kuin raskaudestaan. Eikä niitä ole edes pakko tehdä, idea on juuri että itse saa päättää omasta puolestaan.

eri

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/190 |
08.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä tuo lahkolaismummo puuttuu ihmisen itsemääräämisoikeuteen ?! Hänenhän ei tarvitse henkilökohtaisesti valita eutanasiaa. Kansalaisista yli 80% on ihmillistä porukkaa ja eutanasian kannalla.

Siksi ku se on vastoin lääketieteen etiikka et tapetaan ihminen jos se pyytää sitä

Niin on sekin, että pitkitetään kipua ja annetaan kärsiä.

Vierailija
44/190 |
08.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se kieltämättä aika noloa lääkärille kirjoittaa kuolinsyyraporttiin murha.

Päivi itsekin Hippokrateenvalan vannoneena lääkärinä tietää tämän, eikä hän tahdo että kollegoista tulisi valarikkureiden lisäksi vielä myös murhaajia.

Vierailija
45/190 |
08.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eutanasia on murha.

Tämä. Mistä saamme lääkärit jotka suostuu tekemään tuota?

Potilaan pitäisi itse suorittaa "lääkkeen" otto koska mielestäni emme voi edes luottaa lääkäreihin jotka haluaisi tuota tehdä. Hyvin kyseenalaista.

Vierailija
46/190 |
08.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Fundamentalisti uskistollerot ovat ihmisyyden ja inhimillisyyden vihollisia.

Raatelevia petoja ja sadisteja, jotka haluavat lähimmäistensä kärsivän ns. koko rahan edestä.

Hulluja.

Vihani noita kohtaan on pohjaton.

Sanoo eutanasian ja abortin kannattaja 😆 sinähän se tappajahirviö oot

Eutanasia ja abortti eivät ole merkki tappajahirviöstä, vaan ihmisen itsemääräämisoikeuden kannattamisesta. Sellaiseen kuuluu oikeus hankkiutua eroon niin elämästään kuin raskaudestaan. Eikä niitä ole edes pakko tehdä, idea on juuri että itse saa päättää omasta puolestaan.

eri

Itsari on eri asia ku eutanasia. Se on ihan laillista

Vierailija
47/190 |
08.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä tuo lahkolaismummo puuttuu ihmisen itsemääräämisoikeuteen ?! Hänenhän ei tarvitse henkilökohtaisesti valita eutanasiaa. Kansalaisista yli 80% on ihmillistä porukkaa ja eutanasian kannalla.

Päivi R on ev lut kirkon jäsen. Jos hän ei ole isoäitisi, älä mummottele. 

Häntä saa kutsua miksi haluaa. Sairas päästään koko akka, joka leikkii niin hurskasta, vaikka yhtä ainutta ihmiselle sopivan elämän puolustamisesta kertovaa juttua ei ole suustaan päästänyt.

Vierailija
48/190 |
08.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Räsäselle ei ole kuitenkaan ongelma että Israelilla on kuolemantuomio, koska he ovat hyviä jessen tyyppejä? Jälleen yksi esimerkki kaksinaismoralismista.

Vierailija
49/190 |
08.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siksi ku se on vastoin lääketieteen etiikka et tapetaan ihminen jos se pyytää sitä

Onneks noin ei tehäkään.

Vierailija
50/190 |
08.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kansalaisaloite Päivin toiminnan tutkimiseksi.

Minkä toiminnan?

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/risikko-moittii-kansalaisaloitteen-…

Vierailija
51/190 |
08.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eutanasian kalteva pinta /

Päivi Räsänen

En kuuntele.

Vi_tuttaa tuon naamankin näkeminen aivan suunnattomasti.

Rukoilen että päästät irti vihastasi.

Päivi on paras! 🥰

Vierailija
52/190 |
08.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sitä pidäkään hyväksyä. Se ei oo ihmisen käsissä koska liitytään enkelikuoroon.

Nyt on jo ihan tarpeeks lääketieteelliset perusteet alottaa saattohoito ja lopettaa syöpähoidot jne. ku tilanne on toivoton.

Suotakoon sinulle tuskainen loppu. En vastusta vakaumustasi. Kilju vapaasti keuhkosi pihalle.

Älä sinäkään vastusta minun vakaumustani saada poistua näyttämöltä mahdollisimman kivuttomasti kun toivo on menetetty.

Miksi sinä haluat minun kärsivän vailla mahdollisuutta vapauttavaan kuolemaan?

Vierailija
53/190 |
08.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todellakin.

Päiville ja kaltaisilleen  tulee suoda oikeus haluamaansa mahdollisimman tuskaisaan kuolemaan, mutta muiden ihmisten oikeuteen päättää omasta kuolemastaan heillä ei tule olla mitään sijaa.

Kärsikööt itse aivan vapaasti niin paljon kuin ikinä haluavat.

Eutanasia on suurin laupeudenteko kärsivää lähimmäistä kohtaan ja tämän uskovaiset haluavat evätä.  

Vain osa haluaa. Minä olen uskossa ja silti kannatan niin eutanasiaa kuin aborttia.

eri

Vierailija
54/190 |
08.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jumalan siunausta kauniille ja älykkäälle Päiville! 🥰

Sopii, kunhan puhumme jostain ihan muusta Päivistä kuin Räsäsestä.

Vierailija
55/190 |
08.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suotakoon sinulle tuskainen loppu. En vastusta vakaumustasi. Kilju vapaasti keuhkosi pihalle.

Älä sinäkään vastusta minun vakaumustani saada poistua näyttämöltä mahdollisimman kivuttomasti kun toivo on menetetty.

Miksi sinä haluat minun kärsivän vailla mahdollisuutta vapauttavaan kuolemaan?

Ei sua kukaan estä tappamasta itteäs nytkään. Se on ihan laillista. Tee se

Vierailija
56/190 |
08.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Päivi Räsänen

En kuuntele.

Kannattaa kuunnella. Painavaa asiaa.

Vierailija
57/190 |
08.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Päivi Räsänen

En kuuntele.

Rukoilen että päästät irti vihastasi.

Päivi on paras! 🥰

En tarvitse teidä tekopyhiä rukouksianne, jotka eivät kumpua puhtaasta sydämestä vaan tekopyhästä hurskastelusta ja ulkokultaisuudesta.

Saatanan fariseukset.

Vierailija
58/190 |
08.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko nähnyt paljonkin mitä tämä saattohoito kuolevan ihmisen kanssa oikeasti on?

Mikäli olet ja seisot edelleen näkemyksesi takana olet sairas päästäsi. Sadisti.

Te uskovaiset olette todellakin suurin este kaikelle ihmiskunnan inhimilliselle kehitykselle. Ilman teitä maailma olisi parempi paikka.

Tämä! Kautta vuosisatojen uskovaiset ovat olleet kaiken inhimillisen kehityksen esteenä mutteivät IKINÄ opi jääväämään itseään päätöksenteosta.

Koska ei tarvitse. Me uskovaiset emme ole mikään yhtenäinen massa, emmekä kaikki jaa Räsäsen näkemyksiä asioista. Eikä meillä ole mitään syytä myöskään tyytyä marssimaan ateistien pillin mukaan, koska uskonnottomuus ei takaa yleistä oikeassa olemista.

Vierailija
59/190 |
08.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneks noin ei tehäkään.

No perkele tehdäänhän!

Oletko ollut paljonkin kuoleman kanssa tekemisissä?

Minä olen.

Vierailija
60/190 |
08.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan vain historiankirjoja lukemalla jokaisen kristityn pitäisi ymmärtää sanoa että hei tyypit, meidän kannattaisi tosiaan pitää päämme kiinni. Mutta ei. Joka ikinen sukupolvi kuvittelee että juuri nämä minun uskomukseni päässäni asuvasta mielikuvitusolennosta ovat ikuisesti muuttumaton totuus, viis muiden ihmisten hyvinvoinnista ja oikeuksista.

Eipä se ateismi ole tehnyt kenestäkään yhtään sen viisaampaa, koska ihan yhtä lailla hekin kuvittelevat olevansa ainakin palstan perusteella muita parempia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan seitsemän