Karppaajat huom!
Mikä hätäensiavuksi ummetukseen? Tänään ollut ihan huono olo ja vessassa saan istua tyhjän takia pitkiä aikoja...
Onkohan esim duphalacissa hiilareita? Miten pidäte vatsanne toiminnassa? Itse olen ottanut liotettuja pellavansiemeniä pari lusikallista aamuisin, mutta ei näköjään riitä :(
Karppausta takana viikko ja muuten olo ollut tosi hyvä!
Kommentit (5)
tuoreena tai kuivattuna,
pitäisi ajaa asiansa.
saan rasvaa melkoisen paljon. Jopa partaäijään tehtyyn smothieen lisään roisista oliiviöljyä. Kasviksia menee paljon, mutta kaaleja ei vatsa kestä kovinkaan hyvin varsinkaan raakana.
Mutta se pika-apu? Kiitos anyway vinkeistä!
just öljyjä. Maitorasva tekee monille kovan vatsan. Vähennä juustoja!
Pika-apu tietysti MIkrolax tms. Ei nekään luumut ym. auta jos todella kovaa tavaraa ja siellä sellainen kova tulppa. Vettä, öljyjä ja liikuntaa. Sit sen ulostuslääkkeen jälkeen :)
Toivotan sulle tsemppiä!
Miksi aloit karppaamaan?
vähentäminen lienee paikallaan. Niitä menee paljon. Ja kananmunia...
Liikun suht paljon ja veden juonnista ei pitäisi olla kiinni. Ennen söin paljn puuroja yms ja ero on nyt melkoinen eli e ihmekään ettei kroppa ole vielä tottunut.
Duphalacia olisi kaapissa, ei se kai koko hommaa kaada vaikka olisikin hiilaripitoista :)
Aloin karppaamaan eritoten laihdutusmielessä. Paljon olen kuullut hyvää ja nähnyt tuloksia. Itselläninkin uskomattoman hyvä ja virkeä olo lukuunottamatta tätä päivää ummetuksineen.
Eli vähemmän juustoja ja vielä lisää öljyä... kunhan tän akuutin ummetuksen saa laukaistua. Kamala olo, en ole koskaan kärsinyt ummetuksesta ja nyt symppaan kovasti ihmisiä, joilla vatsa toimii huonosti!!
rasva! Lisää rasvaa ruokavalioosi. Ja syöthän kuituja kasvisten muodossa? Kaalit on huippuja!