Mitä hemmettiä?
Hohhoijaa. Tiesin kyllä, että työt (vaikkakaan kohdallani ei ole nyt kyse palkkatyöstä) vaikeuttavat asioita kummasti. Nimittäin asioiden hoitamista. Yritän setviä kodinkoneen tilaamista. Sepä ei olekaan ihan helppo tehtävä, kun toimitusta ei voi sopia erikseen, vaan se tuodaan yli-ison aikahaarukan sisällä sitten kun tuodaan. Ainut vaan että yksi ainutkaan aikahaarukka ei sovi aikatauluuni työn takia. Voi v*ttu! Miten hemmetissä saan kodinkoneen, kun en ikinä voi olla vastaanottamassa sitä?!
Kommentit (11)
Jospa otat kodinkoneen tuonnin vapaapäivällesi?
Tai aamuun tai iltaan? Eiköhän siinä liene joku 12-14 tunnin aikahaarukka.
Vai oletko noin kauan seitsemänä päivänä viikossa töissä.
No kun ei ole toimituksia viikonloppuisin. Silloin olen vapaalla. Tämä on yksi syy miksi v i h a a n töitä. Oli palkkatyö tai ei, VIHAAAAAAN sitä miten työ vaikeuttaa kaikkea muuta elämää!!! Myöhäisimmän toimituksen aikaisin ajankohta on silloin, kun minulla on vielä useampi tunti töitä.
Enkä usko että jaksan mennä aamuun, vain ollakseni kotona ajoissa. Huoh. Helvetin helvetti että kaiken täytyy olla vaikeaa.
Vierailija kirjoitti:
Typerä trolli.
Mikä hemmetti sinuakin vaivaa? 🙄 jos toimitusajat ovat silloin kun olen töissä, niin mikä vttu siitä tekee trollin????
Minulla on pari työtöntä ja toimetonta tuttavaa joilla on aina tällaisia samanlaisia ns. ongelmia, kun ovat muka niin kiireisiä. Joku kodinkoneen hankinta tai operaattorin vaihto on heille elämää suurempia asioita ja niihin liittyviä asioita vatvotaan aina suureen ääneen. 😂
Mistä juuttaasta tilaat sen koneen? Itse olen aina voinut sopia toimitusajan myyjän kanssa.
Siinäpä sulla ongelma jos et saa järkättyä asioita.
Tukiverkkojakaan ei ole? Me oltiin 1000km päässä lomalla ja paketti tuli postiin. Soitettiin naapurille jos se vois sen hakea. Se haki. Eikä tarvinnut maksaa mitään. Toki voit joltain tutulta kysyä apua,jos on tukiverkkoja. Vai kaikki tietysti arkitöissä tai asuu kaukana..
Pyydä vapaata töistä. Ite oon nuorempana ottanut tyyliin vapaapäivän sen takia että saa liput keikalle, jota ei varmasti myydä loppuun ainakaan hetkeen 😅 N32
Hanki mies