Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä hemmettiä?

Vierailija
05.11.2024 |

Hohhoijaa. Tiesin kyllä, että työt (vaikkakaan kohdallani ei ole nyt kyse palkkatyöstä) vaikeuttavat asioita kummasti. Nimittäin asioiden hoitamista. Yritän setviä kodinkoneen tilaamista. Sepä ei olekaan ihan helppo tehtävä, kun toimitusta ei voi sopia erikseen, vaan se tuodaan yli-ison aikahaarukan sisällä sitten kun tuodaan. Ainut vaan että yksi ainutkaan aikahaarukka ei sovi aikatauluuni työn takia. Voi v*ttu! Miten hemmetissä saan kodinkoneen, kun en ikinä voi olla vastaanottamassa sitä?!

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki mies

Vierailija
2/11 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa otat kodinkoneen tuonnin vapaapäivällesi?

Tai aamuun tai iltaan? Eiköhän siinä liene joku 12-14 tunnin aikahaarukka.

Vai oletko noin kauan seitsemänä päivänä viikossa töissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kun ei ole toimituksia viikonloppuisin. Silloin olen vapaalla. Tämä on yksi syy miksi v i h a a n töitä. Oli palkkatyö tai ei, VIHAAAAAAN sitä miten työ vaikeuttaa kaikkea muuta elämää!!! Myöhäisimmän toimituksen aikaisin ajankohta on silloin, kun minulla on vielä useampi tunti töitä.

Vierailija
4/11 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä usko että jaksan mennä aamuun, vain ollakseni kotona ajoissa. Huoh. Helvetin helvetti että kaiken täytyy olla vaikeaa.

Vierailija
5/11 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Typerä trolli.

Mikä hemmetti sinuakin vaivaa? 🙄 jos toimitusajat ovat silloin kun olen töissä, niin mikä vttu siitä tekee trollin????

Vierailija
6/11 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
7/11 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on pari työtöntä ja toimetonta tuttavaa joilla on aina tällaisia samanlaisia ns. ongelmia, kun ovat muka niin kiireisiä. Joku kodinkoneen hankinta tai operaattorin vaihto on heille elämää suurempia asioita ja niihin liittyviä asioita vatvotaan aina suureen ääneen. 😂

Vierailija
8/11 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä juuttaasta tilaat sen koneen? Itse olen aina voinut sopia toimitusajan myyjän kanssa.

Vierailija
9/11 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinäpä sulla ongelma jos et saa järkättyä asioita.

Vierailija
10/11 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tukiverkkojakaan ei ole? Me oltiin 1000km päässä lomalla ja paketti tuli postiin. Soitettiin naapurille jos se vois sen hakea. Se haki. Eikä tarvinnut maksaa mitään. Toki voit joltain tutulta kysyä apua,jos on tukiverkkoja. Vai kaikki tietysti arkitöissä tai asuu kaukana.. 

Vierailija
11/11 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä vapaata töistä. Ite oon nuorempana ottanut tyyliin vapaapäivän sen takia että saa liput keikalle, jota ei varmasti myydä loppuun ainakaan hetkeen 😅 N32

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kuusi