Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies jätti kertomatta lapsistaan

Vierailija
08.10.2026 |

Lyhykäisyydessään... Tapasin kesällä ihanan alle 30v miehen, kaikki sujui hienosti, ihastuin ja rakastuin. Suhdetta nyt takana noin 4 kuukautta, kunnes mies kertoi, että hänellä on kaksi päiväkoti-ikäistä lasta, jotka asuvat äitinsä luona ja joita hän tapaa joka toinen viikonloppu. Miehen kotona ei ole ollut mitään lapsiin viittaavaa, ei kuvia, ei leluja tai mitään muutakaan. Kaappeja en ole tietenkään tutkinut, eli en tiedä, onko hän aina siivonnut nämä pois näkyvistä, kun ole tullut hänen luokseen. Nämä viikonloppumenot hän on selittänyt minulle golfin peluulla, enkä ole osannut epäillä tätä hetkeäkään. Nyt olo tuntuu jotenkin petetyltä ja harhaan johdetulta. En pysty käsittämään, miksi hän pimitti minulta tällaisen asian, eikä mies osannut oikein itsekkään sitä minulle kertoa. Mies kertoi asiasta viikonloppuna ja sen jälkeen emme ole tavanneet. Asia oli minulle järkytys. Ei ehkä niinkään se, että on lapsia, mutta se, ettei hän kertonut asiasta minulle, kunnes 4 kk myöhemmin.

Kommentit (194)

Vierailija
121/194 |
08.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monilla miehillä on sellainen luulo, että kun naisen saa nalkkiin, ei se siitä enää lähde. Siksi naiselle voi valehdella, pääasia että saa naisen. Minulle on valehdeltu monista kynnyskysymyksistä, jotka mies on tietänyt kynnyskysymyksiksi. Pahimmillaan olen vuoden päästä tapailusta saanut selville asioiden todellisen laidan. Usein on mennyt monta kuukautta. Mutta kyllä se nainen lähtee vaikka vuoden päästä, kun totuus paljastuu. Hauskinta on, että sitten mies suuttuu, vaikka se kusipää siinä on se mies.

Olet käsittänyt väärin. Naiselle valehdellaan, jotta saadaan pimperoa, ei siinä mitään nalkkiin saamista ajatella.

Periaatteessa ymmärrän tämän. Ja ymmärrän, että jos on joku seksisuhde, niin ei koeta tarpeelliseksi jakaa arkisia asioita sen enempää. Mutta jos kyse on seurustelusuhteesta, jonka tarkoitus on johtaa johonkin vielä vakavampaan, niin onhan tämä törkeää toimintaa. Ja sitten tosiaan helposti ihmetellään, että miksi tämä muka olisi joku ongelma, jne.

Vierailija
122/194 |
08.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun mies näkee naisen kodissa leluja niin jo ovella tehdään uukkari. Monille on ehdottoman tärkeää ettei toisen pentuja ole. Voi nimittäin joutua elättämään ja kasvattamaan niitä, vieraan pentuja. Itse en alkaisi, en missään nimessä. Tekisin itekkin uukkarin jo ulko-ovella, vaikka olenkin nainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/194 |
08.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä jatka suhdetta. Ensinnäkin mies valehteli tärkeästä asiasta. Toiseksi on epäilyttävää, että mies tapaa lapsiaan noin harvoin. Hänessä on jotain, minkä vuoksi on parempi, että et enää tapaa häntä oman turvallisuutesi ja hyvinvointisi vuoksi. 

siis joka toinen viikko on monella ihan normi tapaamistahti. Ei siitä voi tehdä johtopäätöksiä. 

Siitä voi todellakin tehdä johtopäätöksiä, kun ottaa tuon valehtelun lisäksi huomioon. 

Niin. Nyt kannattaa kuitenkin miettiä, onko kertomatta jättäminen ja valehtelu sama asia?

Aika tietoista on ollut tämä "kertomatta jättäminen", jos on kotoaan siivonnut kaikki lapsiin viittaavat asiat pois, kun ap tullut sinne.

Petosrikollinen erehdyttää kohdetta tarkoituksella. Moni mies laittaa tämän "lasten suojelun" piikkiin mutta todellisuduessa on kyse siitä, että he tietävät ettei suurin osa naisista halua sotkeentua perheelliseen mieheen ja ne jotka haluavat ovat todennäköisesti itsekin jollakin tavalla viallisia ja vaarallisia, kuten he ovat itsekin. Mutta eivät suostu tapailemaan tasollaan vaan haaveilevat jostain kilteistä naapurintytöistä, vaikka ovat itse rottia.

Eli haluaa että nainen tutustuu häneen, eikä rahapussiin tai lapsiin. Joku vika on ihmisessä, jolle lapset on ongelma. 

EI lapset ole kaikille ongelma, mutta osalle on. Lasten mukana tulee usein myös exä tavalla tai toisella elämään mukaan. Kaikki eivät tätä halua.

Ja sen lapsellisen täytyy sitten alusta asti tämä hyväksyä vai? Tällainen tapaus varmaan kertoo, että en deittaile, jos sulla on lapsia, koska raha ja ajankäyttö. 

Vierailija
124/194 |
08.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä jatka suhdetta. Ensinnäkin mies valehteli tärkeästä asiasta. Toiseksi on epäilyttävää, että mies tapaa lapsiaan noin harvoin. Hänessä on jotain, minkä vuoksi on parempi, että et enää tapaa häntä oman turvallisuutesi ja hyvinvointisi vuoksi. 

siis joka toinen viikko on monella ihan normi tapaamistahti. Ei siitä voi tehdä johtopäätöksiä. 

Siitä voi todellakin tehdä johtopäätöksiä, kun ottaa tuon valehtelun lisäksi huomioon. 

Niin. Nyt kannattaa kuitenkin miettiä, onko kertomatta jättäminen ja valehtelu sama asia?

Aika tietoista on ollut tämä "kertomatta jättäminen", jos on kotoaan siivonnut kaikki lapsiin viittaavat asiat pois, kun ap tullut sinne.

Petosrikollinen erehdyttää kohdetta tarkoituksella. Moni mies laittaa tämän "lasten suojelun" piikkiin mutta todellisuduessa on kyse siitä, että he tietävät ettei suurin osa naisista halua sotkeentua perheelliseen mieheen ja ne jotka haluavat ovat todennäköisesti itsekin jollakin tavalla viallisia ja vaarallisia, kuten he ovat itsekin. Mutta eivät suostu tapailemaan tasollaan vaan haaveilevat jostain kilteistä naapurintytöistä, vaikka ovat itse rottia.

Eli haluaa että nainen tutustuu häneen, eikä rahapussiin tai lapsiin. Joku vika on ihmisessä, jolle lapset on ongelma. 

EI lapset ole kaikille ongelma, mutta osalle on. Lasten mukana tulee usein myös exä tavalla tai toisella elämään mukaan. Kaikki eivät tätä halua.

1. Mies on polygaminen ja perustaa lukuisia perheitä.

2. Mies ajattelee uudesta "taiapilukumppanista" alhaisesti ja käyttää tätä vain panopiikana.

3. Mies jatkaa sijoittamista oikeaan perheeseensä taloudellisesti ja näille menee myös perintö.

Valitse tuosta mikä on mielestäsi tällaisessa miehissä viehättävintä. Kerta kaikkiaan en ole eläissäni tavannut miestä joka hoitaisi toisen pesueen kunnialla vaan kyllä se toinen nainen on aina alhaista alhaisemmassa asemassa ja usein erittäin pahasti loukattu JA myös huijattu ja hyväksikäytetty.

Siksi naiset välttävät näitä ja siksi miehet yrittävät rottailla itsensä kakkosliittoihin, koska tietävät itsekin toimivansa täysin väärin ja rotta-käärmemäisesti.

Vierailija
125/194 |
08.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun mies näkee naisen kodissa leluja niin jo ovella tehdään uukkari. Monille on ehdottoman tärkeää ettei toisen pentuja ole. Voi nimittäin joutua elättämään ja kasvattamaan niitä, vieraan pentuja. Itse en alkaisi, en missään nimessä. Tekisin itekkin uukkarin jo ulko-ovella, vaikka olenkin nainen.

Uusperheläiset apinat voivat tapailla vaikka toisiaan. Olla yhtä iloista sateenkaari-polygamia-perhettä niiden eksienkin kanssa sitten.

Vierailija
126/194 |
08.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monilla miehillä on sellainen luulo, että kun naisen saa nalkkiin, ei se siitä enää lähde. Siksi naiselle voi valehdella, pääasia että saa naisen. Minulle on valehdeltu monista kynnyskysymyksistä, jotka mies on tietänyt kynnyskysymyksiksi. Pahimmillaan olen vuoden päästä tapailusta saanut selville asioiden todellisen laidan. Usein on mennyt monta kuukautta. Mutta kyllä se nainen lähtee vaikka vuoden päästä, kun totuus paljastuu. Hauskinta on, että sitten mies suuttuu, vaikka se kusipää siinä on se mies.

Olet käsittänyt väärin. Naiselle valehdellaan, jotta saadaan pimperoa, ei siinä mitään nalkkiin saamista ajatella.

Periaatteessa ymmärrän tämän. Ja ymmärrän, että jos on joku seksisuhde, niin ei koeta tarpeelliseksi jakaa arkisia asioita sen enempää. Mutta jos kyse on seurustelusuhteesta, jonka tarkoitus on johtaa johonkin vielä vakavampaan, niin onhan tämä törkeää toimintaa. Ja sitten tosiaan helposti ihmetellään, että miksi tämä muka olisi joku ongelma, jne.

Oliko tuo seurustelusuhde? Ap ehkä ajatteli niin, mies ehkä vasta 4 kk jälkeen ajatteli että voisi siitä sellainen tulla. Jos 4 kk jälkeen on niin kiintynyt ja kiinni tapailukumppaniin, että pitää sitä jo lähes avioliittona, on se aika red flag. 

Vierailija
127/194 |
08.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap voisi jakaa miehestä vähän tuntomerkkejä koska tuo rotta on kohta taas tinderissä metsästämässä ja kusettamassa muita naisia.

Vierailija
128/194 |
08.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitäpä nyt kaikista vähäpätöisistä pikkuasioista ihan ensimmäiseksi kertomaan, muutenhan pitäisi aina tavatessa kertoa ihan järkyttävä informaatiokuorma toisen prosessoitavaksi, kaikki mitä on elämässään siihen asti tehnyt!

Vierailija
129/194 |
08.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

1. Mies on polygaminen ja perustaa lukuisia perheitä.

2. Mies ajattelee uudesta "taiapilukumppanista" alhaisesti ja käyttää tätä vain panopiikana.

3. Mies jatkaa sijoittamista oikeaan perheeseensä taloudellisesti ja näille menee myös perintö.

Valitse tuosta mikä on mielestäsi tällaisessa miehissä viehättävintä. Kerta kaikkiaan en ole eläissäni tavannut miestä joka hoitaisi toisen pesueen kunnialla vaan kyllä se toinen nainen on aina alhaista alhaisemmassa asemassa ja usein erittäin pahasti loukattu JA myös huijattu ja hyväksikäytetty.

Siksi naiset välttävät näitä ja siksi miehet yrittävät rottailla itsensä kakkosliittoihin, koska tietävät itsekin toimivansa täysin väärin ja rotta-käärmemäisesti.

Eiköhän naisilla ole useammin ole niitä lapsia eron jälkeen kuin miehillä. Koskee varmaan heitäkin tämä sinun avautumisesi?

Vierailija
130/194 |
08.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös tämä sovi naisten logiikkaan että vasta kysyttyyn kysymykseen voi valehdella? 

Tottakai jos ko. mies on löydetty esim. jostain sovelluksessa jossa voi olla mahdollinen lasten lukumäärä nähtävissä ja siinä on valehdeltu nollaksi niin tottakai on kyseessä huijari mies. Onhan hän voinut silti oikeasti pelata golfia lastenhoito vuorollaan, vaikka minigolgia lastensa kanssa. 

Yleensä nämä kovat kysymykset kun kysyy ekalla kahvikupin juonnilla uuden ihmisen kanssa niin ei mene aikaa ja vaivaa noin paljoa hukkaan. 

Oletko sitä mieltä, että on jos sinulla on, yleisten normien mukaan, parisuhteen muodostamisen kannalta todella kriittisiä asioita, ei niistä kerrota, jos toinen ei kysy näitä asioita? Eli kysyjän vastuulla, mutta sinulla ei ole mitään vastuuta kertoa itse näistä asioista?

Vierailija
131/194 |
08.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin se monella menee. Jos taas asiasta rehellisesti kertoo heti tapailun alussa, voi toinen itse tehdä ratkaisunsa. Kyllä niitäkin löytyy, kenelle asia ei ole ongelma ja silloin suhteesta voi muodostuakin jotain.

Vierailija
132/194 |
08.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole enää nykyään. Äijässä on jokin perustavanlaatuinen vika, jos viettää lastensa kanssa noin vähän aikaa.

Vierailija
133/194 |
08.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliko tuo seurustelusuhde? Ap ehkä ajatteli niin, mies ehkä vasta 4 kk jälkeen ajatteli että voisi siitä sellainen tulla. Jos 4 kk jälkeen on niin kiintynyt ja kiinni tapailukumppaniin, että pitää sitä jo lähes avioliittona, on se aika red flag. 

Normaalit ihmiset eivät parittele "tapaillessa" vaan tapailu on maksimissaan kahvilla käyntiä. Jos näin olisi niin ap tuskin asiaa edes tuskailisi. Eiköhän mies ole käyttänyt seksuaalisesti hyväkseen naista jolle on valehdellut ja erehdyttänyt siitä mitä on.

Vierailija
134/194 |
08.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän lapsista ja toivon, että itsekin saisin lapsia jonain päivänä. Äitipuoleksi sen sijaan en halua ryhtyä.

Vierailija
135/194 |
08.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin se monella menee. Jos taas asiasta rehellisesti kertoo heti tapailun alussa, voi toinen itse tehdä ratkaisunsa. Kyllä niitäkin löytyy, kenelle asia ei ole ongelma ja silloin suhteesta voi muodostuakin jotain.

Yleensä tämä lapsiasia tosiaan kerrotaan jo biossa ettei kukaan, kenelle se on kynnyskysymys, tuhlaa aikaansa tällaiseen tyyppiin. Ihminen joka jättää sen kertomatta yrittää ihan tietoisesti erehdyttää ja pimittää sitä, mitä on. 

Jos haluaa vain "tapailusuhteen" aka seksuaalista hyväksikäyttöä niin senkin voi kirjoittaa bioon, moni käyttää alhaisia nimityksiä esim. "fwb" tai sitten voi rehellisesti sanoa etsivänsä tuntematonta ilmaisseksiseuraa naisista joille ei paljasta edes nimeään tai puhelinnumeroaan.

Miksi rotat esitätte parempia kuin olettekaan? Olkaa rehellisesti sitä mitä olette ja pariutukaa kaltaistenne kanssa.

Vierailija
136/194 |
08.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikös tämä sovi naisten logiikkaan että vasta kysyttyyn kysymykseen voi valehdella? 

Tottakai jos ko. mies on löydetty esim. jostain sovelluksessa jossa voi olla mahdollinen lasten lukumäärä nähtävissä ja siinä on valehdeltu nollaksi niin tottakai on kyseessä huijari mies. Onhan hän voinut silti oikeasti pelata golfia lastenhoito vuorollaan, vaikka minigolgia lastensa kanssa. 

Yleensä nämä kovat kysymykset kun kysyy ekalla kahvikupin juonnilla uuden ihmisen kanssa niin ei mene aikaa ja vaivaa noin paljoa hukkaan. 

Oletko sitä mieltä, että on jos sinulla on, yleisten normien mukaan, parisuhteen muodostamisen kannalta todella kriittisiä asioita, ei niistä kerrota, jos toinen ei kysy näitä asioita? Eli kysyjän vastuulla, mutta sinulla ei ole mitään vastuuta kertoa itse näistä asioista?

Onko nämä kriittiset asiat jossakin listattuna? Jos minä treffailen jotakuta, en kyllä todellakaan kerro kaikkea ennenkuin homma ehkä menee vakavaksi. Mitkä asiat sulle kuuluu näiden kriittisten asioiden osalta jo ekoilla treffeillä? 

Vierailija
137/194 |
08.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä sinä olet kertomaan muille, miten heidän pitäisi määritellä seurustelusuhde! Sinä ehkä olet itse tapaillut useita ihmisiä samanaikaisesti useita kuukausia, mutta kaikki eivät tee niin. Jos joku kokee 4kk jälkeen olevansa seurustelusuhteessa ja rakastunut, niin anna hänen olla!

Vierailija
138/194 |
08.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yleensä tämä lapsiasia tosiaan kerrotaan jo biossa ettei kukaan, kenelle se on kynnyskysymys, tuhlaa aikaansa tällaiseen tyyppiin. Ihminen joka jättää sen kertomatta yrittää ihan tietoisesti erehdyttää ja pimittää sitä, mitä on. 

Jos haluaa vain "tapailusuhteen" aka seksuaalista hyväksikäyttöä niin senkin voi kirjoittaa bioon, moni käyttää alhaisia nimityksiä esim. "fwb" tai sitten voi rehellisesti sanoa etsivänsä tuntematonta ilmaisseksiseuraa naisista joille ei paljasta edes nimeään tai puhelinnumeroaan.

Miksi rotat esitätte parempia kuin olettekaan? Olkaa rehellisesti sitä mitä olette ja pariutukaa kaltaistenne kanssa.

Eli ihminen, jolla on lapsia, ei vou haluta suhdetta ja henkilöä, jonka kanssa mätsää? Se, jolle jokin asia on ongelma, laittaa sen bioon. Ihan sillai rehellisesti, että annan vaun lapsettomalle. 

Vierailija
139/194 |
08.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä sinä olet kertomaan muille, miten heidän pitäisi määritellä seurustelusuhde! Sinä ehkä olet itse tapaillut useita ihmisiä samanaikaisesti useita kuukausia, mutta kaikki eivät tee niin. Jos joku kokee 4kk jälkeen olevansa seurustelusuhteessa ja rakastunut, niin anna hänen olla!

Ihan itse hän aloituksen teki. Totean vain, että minust on aika epätoivoista, jos 4 kk tapailu on yhtä kuin pitkä aeurustelusuhde. 

Vierailija
140/194 |
08.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Yleensä tämä lapsiasia tosiaan kerrotaan jo biossa"

Voi olla osalle yllätys että kaikki pariutuminen maailmassa ei vielä tapahdu appien kautta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kuusi