Kirjoita yhdellä lauseella yltiörehellinen työhakemus :)
Aloitan:
Olen hitaasti uutta oppiva, mukavuudenhaluinen ja usein myöhästelevä nainen, joka etsii mitä tahansa helppoa työtä, jotta pääsisi shoppailemaan kivoja vaatteita itselle ja lapselle.
Kommentit (20)
Olen pitkäaikaissairas, työelämästä vieroittaunut, mutta korkeasti koulutettu nainen, joka ei oikeastaan ole kovinkaan kiinnostunut tästä työpaikasta, mutta haenpahan kuitenkin.
Työaikarajoitteinen moniosaaja hakee hyvinpalkattua työtä.
voi käyttää valtaa määrättömästi sekä tehdä itsenäisiä, vastuullisia päätöksiä.
minulle nykyisestä työpaikastani kohta potkut.
Oletko muuten ajatellut lakimiehen uraa, koska olet niin kiinnotunut muotoseikoista?
Vierailija:
Oletko muuten ajatellut lakimiehen uraa, koska olet niin kiinnotunut muotoseikoista?
Todellakin myöhästelevä, heikon ryhmätyökyvyn omaava mutta muuten herksti innostuva työntekijä hakee helppoa, kevyttä ja hyvin palkattua työtä.
enkä helvetissä tee ikinä ylitöitä, tehkää ite perhana.
Onko muita oireita? Oletko aina oikeassa?
Vierailija:
En ole kiinnotunut muotoseikoista tietääkseni, mitä se on?
Vierailija:
Onko muita oireita? Oletko aina oikeassa?Vierailija:
En ole kiinnotunut muotoseikoista tietääkseni, mitä se on?
Voinko anoa työkyvyttömyyseläkettä?
Kykypuolueessa tarvitaan aina ihmisiä, jotka erottavat oikean väärästä, eivätkä pidä kynttilää vakan alla.
edes kohtuullisesti palkattua päivätyötä, jotta voisi elättää lapsensa ilman yhteiskunnan ylimääräisiä avustuksia.
hakee mitä tahansa kirjoitustyötä, josta saa paljon rahaa vähällä vaivalla.
Olen mukavuudenhaluinen ja peruslaiska sekä uudistuksia vastustava työntekijä, joka hoitaa työnsä (joka täytyy olla n. klo 8-16) kunnialla, mutta rimaa hipoen hyvällä palkalla.
Lapsiaan enemmän kuin työtä rakastava laiska VTM etsii hyvinpalkattua mutta mahdollisimman vähän vastuuta sisältävää toimistotyötä mieluiten sellaiselta työnantajalta, joka ei ole turhan tarkka poissaoloista tai töissä surffailusta.
etsii jotain helppoa ei-ruumiillista duunia jossa voi olla vaan sen aikaa että saa hätisteltyä ulosottomiehet perheen kimpusta.
joka taloudellisen pakon edessä eroaa rakkaista lapsistaan päivien ajaksi jos löytää työtä, joka ei ala tympiä ensimmäisen viikon jälkeen.
joten antakaa nyt vaan mulle se työpaikkka.
mutta hulppeat etenemismahdollisuudet tarjoavaa sisätyötä, johon ei tarvitse olla mitään erityistä työkokemusta tai -koulutusta, vaan pelkkä vasemmalla kädellä sinne päin sutiminen riittää.