Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

30 vuoden takainen poikaystävä laittoi kaveripyynnön facessa

Vierailija
07.10.2026 |

Olipa yllättävä fiilis. Ensin mietin, että en kaveriksi hyväksy, mutta voisin viestillä kysyä kuulumisia. Yön yli nukuttuani tajusin, ettei mua edes kiinnosta mitä hänelle kuuluu ja nousi mieleen kaikki ne syyt miksi erottiin. 3 vuotta oltiin yhdessä parikymppisinä.

Miten sinä toimisit vastaavassa tilanteessa.

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
07.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohda. Ei tuosta seuraa mitään hyvää.

Vierailija
2/33 |
07.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Estä se sika. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
07.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyselisi palstalla: Miten sinä toimisit vastaavassa tilanteessa?

Vierailija
4/33 |
07.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En edes ajatellut että hänellä olisi mitään taka-ajatuksia, sekö muilla tulee ekana mieleen?

Olen parisuhteessa ja se näkyy profiilissani.

Ap

Vierailija
5/33 |
07.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö osaa tällaistakaan asiaa päättää kyselemättä palstalta?

Vierailija
6/33 |
07.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tippaleipäaivo spekuloi niin että sloggit höyryää 😂

Vierailija
7/33 |
07.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En edes ajatellut että hänellä olisi mitään taka-ajatuksia, sekö muilla tulee ekana mieleen?

Olen parisuhteessa ja se näkyy profiilissani.

Ap

Ihan oikeasti, turha analysoida sitä sen enempää. 

Vierailija
8/33 |
07.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna hänelle minuutti aikaa kertoa, mitä asiaa. Pääset ehkä itsekin sitten epätietoisuudesta eroon. Jos ei mitään järkevää, niin estoille.

Vierailija
9/33 |
07.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Incelli ei ole l.öytänyt ketään. Riesan saat. Miehillä on aina taka-ajatus. 

Vierailija
10/33 |
07.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan sitä kerran nussia.

Vierailija
11/33 |
07.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En keksi miksi en hyväksyisi. Vai oliko narsku? Kai sitä muuten aikuiset voi käyttäytyä aikuismaisesti, eiköhän noista ole päästy yli jo. 

Itse en sekstailisi kenenkään sellaisen kanssa, jonka kanssa en voisi olla FB-kaveri 30v päästä.

Vierailija
12/33 |
07.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anna hänelle minuutti aikaa kertoa, mitä asiaa. Pääset ehkä itsekin sitten epätietoisuudesta eroon. Jos ei mitään järkevää, niin estoille.

Vaikka että mitä kuuluu 30v jälkeen? Kumman kylmiä olette... Miksi niin dramaattista?

Vierailija
13/33 |
07.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jatkoon. Älä laita kakkaa takaisin suoleen vaikka kakka pyytäisi päästä takaisin.

Vierailija
14/33 |
07.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En keksi miksi en hyväksyisi. Vai oliko narsku? Kai sitä muuten aikuiset voi käyttäytyä aikuismaisesti, eiköhän noista ole päästy yli jo. 

Itse en sekstailisi kenenkään sellaisen kanssa, jonka kanssa en voisi olla FB-kaveri 30v päästä.

Polygamia ei ole aikuisuutta ja mies lähestyy naista aina muna kädessä. 

Vierailija
15/33 |
07.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei jatkoon. Älä laita kakkaa takaisin suoleen vaikka kakka pyytäisi päästä takaisin.

😂😂

Vierailija
16/33 |
07.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oppia ikä kaikki. Jos on mennyt tekemään virheen 30v sitten ei siitä tänään tarvitse kärsiä. Mies roskikseen.

Vierailija
17/33 |
07.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dementia 

Vierailija
18/33 |
07.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolisolle kävi vastikään näin. Itse sanoin, että hyväksy pois, tuskinpa siinä on taustalla muuta, kuin että vettä virrannut sen verran, että voi jo vaihtaa kuulumisia ihan muuten vaan. Ja juuri niin se olikin, vaihtoivat muutamat viestit miten menee nykyään ja lähettivät terveiset toistensa perheille ja ystäville, eikä siinä mitään sen kummallisempaa ollut.

Vierailija
19/33 |
07.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Polygamia ei ole aikuisuutta ja mies lähestyy naista aina muna kädessä. 

Mitähän ihmettä nyt :D Ei ole minun vikani, jos sinun tuntemasi miehet ovat seksihulluja.

Vierailija
20/33 |
07.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oppia ikä kaikki. Jos on mennyt tekemään virheen 30v sitten ei siitä tänään tarvitse kärsiä. Mies roskikseen.

Vaikka ihminen ei sopisi minulle, niin ei se tarkoita, että hän tai minä olisimme virheitä. Kaveri voi olla exänkin kanssa, jos fiksuja ollaan, ja miksi ei oltais. WT-meininki sitten asia erikseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä neljä