Onko ylipäätään ok, et 40v. harrastaa seksiä 18v.:n kanssa?!
Tapaus Keskinen. Miettikää omia miehiänne, olisko normaalia? Entä, jos nainen 40v. ja poika 18v. Siis kumpi tässä nyt on tehnyt väärin, oli raiskaus tai ei!!! Keskinen minun mielestäni, siitä ei ole epäilystäkään.
Kommentit (44)
ei jokainen ton ikäinen ole noin vietävissä ja laitettavissa kuus nolla.. Minäkin olin neitsyt vielä 19-vuotiaana enkä ois ikinä kattonut persesilmälläkään mitään keski-ikäisiä ukkoja.
harva omanikäinen tai sellainen " normaali" ujo ja aidosti kiinnostunut osaa edes olla niin julkean ja itsetietoisen ihaileva. Koska jos toisesta on oikeasti kiinnostunut, ei pistä kaikkea peliin, koska pelkona on kuitenkin torjunta. Jos toinen vain pelaa, panokset voivat olla tosi kovat, koska menetystä ei varsinaisesti ole.
Vierailija:
Entä jos sun poikasi tuntisi musertavaa syyllisyyttä, häpeää ja itseinhoa sen jälkeen? Olisko se sittenkin " kiva" ?
Ja syvät arvet se jätti. Ja kun kyseessä oli ensimmäinen nk. " seurustelusuhde" , tyttö luuli, että tämä on ihan normaalia. Tuo kokemus kyllä söi itsetuntoa ja vaikutti negatiivisella tavalla seuraaviinkin suhteisiin. Ja kyse oli sentään kaikilla muilla tavoilla fiksusta tytöstä, jolla ei vain ollut kokemusta muunlaisesta suhteesta.
32 on sun kasvatuksessasikin vikaa ja sinun vanhemmissa
ei jokainen ton ikäinen ole noin vietävissä ja laitettavissa kuus nolla.. Minäkin olin neitsyt vielä 19-vuotiaana enkä ois ikinä kattonut persesilmälläkään mitään keski-ikäisiä ukkoja.Olen se toinen " uhri" , joka tunsi itsensä jälkikäteen tosi hölmöksi ja ns. liatuksi, vaikkei hyväksikäytäjä edes ollut kuin parikymppinen. Ja siis mulla on ollut tosi hyvä koti! Esim. siskoni eivät todellakaan olisi altistaneet itseään moiselle kohtelulle, itse kuitenkin koin rajumman murrosiän ja siitä seurauksena jouduin väärään seuraan. Vanhempani pistivät pelin poikki heti, kun siihen havahtuivat, onneksi.
ja tietysti lupasin.
Kotona olin yleensä kuin tatti, koska voi sitä ottaa suihin vaikka klo 19 illalla jos niikseen tulee.
Mä sanon vain sen, että aika kova luu saa olla, ettei siihen lankaan mene, kun joku todella häikäilettömästi alkaa pokata. Nimittäin minä en TODELLAKAAN ollut ainoa lajissani, en nuorin, enkä vanhin, en kaikkein avuttomin tai kaikkein vietävissä olevin.
Ennen minua, minun aikanani sekä minun jälkeeni tuo äijä sai pokattua KYMMENIÄ naisia, mm. koska hän oli todella peräänantamattoman sitkeä. Ja sai pari avioliittoakin hajotettua. Harmi vain, että yleensä kaikki kuvittelivat hänen olevan tosissaan, oikeasti hän ei tuntenut _yhtään_mitään_
Ainoa hyvä puoli on se, että näin aikuisena tunnistan ilmiön, jonka kantapään kautta koin.
jossa kertoi olevansa *nyyh niin yksinäinen* kun *ei ole perhettä eikä ketään ympärillä*.
No vittu yllätys, jos olo tuntui yksinäiseltä, kun tuskin kukaan järkiinsä tullut, minun jälkeeni siltä äijältä suikkiin ottanut misu vaimoksi asti päätyikään.
Myöhemmin ukkeli kyllä meni naimisiin ja pyöräytti pari kakaraa. Joskus mietin, käykö hänen aviovaimonsa täällä aaveellä...
Voisikohan olla että kyseessä on taas joku joka haluaa julkkikseksi hinnalla millä hyvänsä?
Mun ymmärtääkseni nuoret pojat voivat tuntea itsensä todella likaisiksi - aivan yhtälailla kuin tytötkin - epäsopivan suhteen/panon jälkeen.
huomaisi ettei pystykään hallitsemaan kaikkea
Vierailija:
Voisikohan olla että kyseessä on taas joku joka haluaa julkkikseksi hinnalla millä hyvänsä?
Ja tyttö tuntee olevansa aikuinen ja haluttava, kun " oikea mies" kiinnittää huomiota.
Meillä hyvä kasvatus oli sitä, että tehtiin aina oikein, tunnettiin mitä hyvänsä.
Seksin piilossa harrastaminen tuntui moraalisesti oikeammalta, koska seksihän oli tietysti " likainen" asia, jota kunnon tytöt eivät tee. Siksi se oli parempi tehdä totaalisen salassa.
Yhdenillan juttujahan en missään nimessä harrastanut, ja ensimmäisen seurustelusuhteeni aloitin kun päätin olla vastaamatta vanhan sedän yrityksiin. Olin silloin 20v. Toki jouduin samalla lopettamaan rakkaan urheiluharrastuksen, sillä setä oli niissä kuvioissa tuttu ja " luotettu" .
Vierailija:
Ja tyttö tuntee olevansa aikuinen ja haluttava, kun " oikea mies" kiinnittää huomiota.
Kun maassa on lait niin sitten on. Moraalilla ei pitkälle pötkitä.
Jospa kaikki saisivat tuettua lastensa itsetunnon sille tasolle, että hyväksikäyttöjä ei tapahtuisi...vaikeaa. Eikä silti ratkaisisi kaikkia ongelmia.
Tekeehän nainen omat valintansa kun juo viinaa ja sitten vielä lisää ilmaista viinaa.
kuin vasta kun on varma toisen tunteista ja siitä että hän on se
oikea. Elämä on opettanut että se neuvo oli ihan oikea..
MUTTA laissahan on se pykälä " joka asemaansa hyväksikäyttäen..." suojaamassa sitten 16-18v tyttöjä.
Itse jos olisin täysi-ikäisenä eksähtänyt vanhemman äijän kelkkaan vain kerran, olisin rauhassa nuollut haavani ja ponnistanut uudestaan. Morkkiksen voi kärsiä parhaan kaverin kanssa kaksin, ei siihen tuskaan julkisuus auta.
Vierailija:
kuin vasta kun on varma toisen tunteista ja siitä että hän on se
oikea. Elämä on opettanut että se neuvo oli ihan oikea..
tunteet olivat toisarvoisia ja lähinnä alhaisia ja ikäviä. Ei meillä mitään sellaista ollut kuin " rakkaus" tai " lämpö" . Eivät mun vanhemmat ikinä puhuneet siitä, että parisuhteessa pitäisi tuntea jotain. Tai että voisi edes tuntea.
ja näkee yhä tilanteen kahden aikuisen tasaveroisena suhteena vuosienkin jälkeen. Ja pitävät ok:na yleisestikin nuorten tyttöjen seksisuhteita hyväksikäyttäjiin/hyväksikäyttäjärinkeihin.