Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko ylipäätään ok, et 40v. harrastaa seksiä 18v.:n kanssa?!

Vierailija
01.06.2007 |

Tapaus Keskinen. Miettikää omia miehiänne, olisko normaalia? Entä, jos nainen 40v. ja poika 18v. Siis kumpi tässä nyt on tehnyt väärin, oli raiskaus tai ei!!! Keskinen minun mielestäni, siitä ei ole epäilystäkään.

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
01.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

18 vuotias on jo aikuinen ja päättää itse tekemisistään..

Vierailija
2/44 |
01.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä tyttö oli jo kokeillut kaikki kylän 18v pojat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
01.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

40 v. naisen kanssa.

Vierailija
4/44 |
01.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

40 v. naisen kanssa.

Vierailija
5/44 |
01.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moraalisesti asia ei ole ok, sillä 18-vuotiaat ovat (useimmiten) vielä aika lapsellisia, noin henkisesti. Ovat helposti vietävissä, varsinkin jos niille tarjotaan ilmaista viinaa. 40-vuotiaan tulisi hakea itselleen vähän varttuneempaa ja tasaveroisempaa seuraa.

Vierailija
6/44 |
01.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asiassa Suomi on siitä kummallinen maa, että täällä pidetään teini-ikäisiä täysi-ikäisinä. Monessa maassa raja on joko 20v tai 21v, eikä syyttä. Todennököisesti aika moni 18-vuotias kuvittelee olevansa jo ihan aikuinen, mutta aika harva oikeasti on. Vielä 20-vuotiaatkin monesti etsivät itseään ja ovat vasta kasvamassa aikuisiksi - heitä kutsutaankin NUORIKSI aikuisiksi.

Nelikymppiset taas ovat jo keski-iässä, sen takia minusta osoittaa 40v äijältä melkoista harkintakyvyn puutetta sekaantua itseään noin paljon nuorempaan. Etenkin kun kuvioissa oli alkoholiakin :(

Eli lähtökohtaisesti EI ole ok.

Vierailija
7/44 |
01.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitähän sinä et voi tietää.

Vierailija
8/44 |
01.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mammat sitten päättää, ketkä saa kuksia keskenään ja ketkä ei.

Olen 24-vuotias, ja tämänhetkinen päiväunieni kohde on 43v. Hän on myös kiinnostunut minusta. Saadaanko me tehdä Se?

Vierailija
9/44 |
01.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ihan sama tilanne, vaikka vanhempi osapuoli olisi nainen. Kyllähän tälläkin palstalla paheksuttiin kovasti sen erään irc-gallerian iäkkäämmänpuoleisen naisen nuorta poikaystävää.

Eivät 40 v ja 18 v ole likikään samalla tasolla henkisesti. 40 v voisi hyvin olla ikänäsä puolesta 18 v:n isä tai äiti.

Vierailija
10/44 |
01.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikinä ei ole oman ikäiset kundit kiinnostaneet seksuaalisesti. Ekan kertani koin 14-vuotiaana 22-vuotiaan kanssa. Lapseni isä oli vain vuoden mua vanhempi, mutta se suhde kariutuikin sitten 3v jälkeen.

Vierailija
11/44 |
01.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kyllä se melkein ikuiset arvet jätti. Ongelma ei ollut tietenkään se itse paneminen, vaan hyväksikäytettynä olo. Se, että itse väitin itselleni myös " käyttäväni hyväksi" miestä, oli pelkkää säälittävää piipitystä. Onneksi terapiaakin on olemassa.

Eräällä kaverillani oli seurustelusuhde itseään tasan 20v vanhempaan mieheen, mutta kyse ei ollut hyväksikäytöstä, eikä tilanne ollut muutenkaan samanlainen kuin minulla. Hän ei ole tuntunut kärsineen jutusta.

Vierailija
12/44 |
01.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raiskauksesta toivottavasti ei sentään ole kyse, mutta kyllä silti nelikymppisen pitäisi älytä pitää näppinsä erossa huppelissa olevasta teinistä. Teinihän vielä 18-vuotiaskin on, vaikkakin Suomen lakien mukaan juu täysi-ikäinen...

Vierailija
13/44 |
01.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Eivät 40 v ja 18 v ole likikään samalla tasolla henkisesti. 40 v voisi hyvin olla ikänäsä puolesta 18 v:n isä tai äiti.

Vierailija
14/44 |
01.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

nainen opettaisi täysi-ikäiselle pojalleni muutamat jutut.

Vierailija
15/44 |
01.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten jollekkin voi jäädä henkiset arvet kun itse vapaaehtoisesti seurustelee vanhemman miehen kanssa?.. Kyllä minä olin jo 18 vuotiaana täysin kypsä ottamaan vastuun itsestäni ja tekemisistäni enkä seurustellut ennkuin vasta 20 vuotiaana eka kerran saman ikäisen kanssa.

Vierailija
16/44 |
01.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehenä ihan surkimus, näin jälkikäteen katsoen.

Hän aloitti lirkuttelun kun itse olin 14v ja hän 38v. Sitten kun täytin 16v ja sitä liehittelyä oli jatkunut 2 vuotta, olin kuin kypsä omena poimittavaksi.

Suhdetta jatkui neljä (4) vitun vuotta, eli siitä kun olin 16v kunnes täytin 20v ja päätin olevani " liian vanha" keski-ikäisen miehen panopatjaksi.

Tyypillinen seksimme oli sitä, että otin mieheltä poskeen, milloin autossa, milloin hänen työpaikallaan. Joskus hän jopa nussi.

Hän oli välillä kihloissakin, mutta silloin kävin hänen luonaan vain salaa. Hän soitteli meille kotiin usein, mutta laski luurin jos minä en vastannut. Monta kertaa hän soitti yöllä, kun olisi halunnut, että tulen hoitelemaan hänet.

Ja voi vittu, minä olin vasta lukiossa.

Suhteen päättymisestä on nyt aikaa 13 vuotta ja vieläkin olo on vastenmielinen ja epätoivoinen toisinaan.

Vierailija
17/44 |
01.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaljuuntuvasta keskimittaisesta maantienvärisestä sedästä.

Vierailija
18/44 |
01.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

nainen opettaisi täysi-ikäiselle pojalleni muutamat jutut.

Vierailija
19/44 |
01.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

miten jollekkin voi jäädä henkiset arvet kun itse vapaaehtoisesti seurustelee vanhemman miehen kanssa?.. Kyllä minä olin jo 18 vuotiaana täysin kypsä ottamaan vastuun itsestäni ja tekemisistäni enkä seurustellut ennkuin vasta 20 vuotiaana eka kerran saman ikäisen kanssa.

Vierailija
20/44 |
01.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä pervoja ikävä kyllä löytyy näinkin pienestä maasta, kaiken huipuksi sitten yleensä vielä tytöt syyllistetään. Kauhulla luin esim. tuota kuvausta 16- ja 38-vuotiaan seurustelusta :' ( Se kuvaa hyvin tilannetta, jossa EI olla todellakaan tasavertaisia, vaikka molemmat saattavat sillä hetkellä jopa niin kuvitella.

Toivottavasti pääset vaikeista tunteista yli. Muista: vika ei ollut sinun vaan sen ällöäijän! Teini-ikä on rajua henkisen kasvun aikaa, silloin ei pidäkään odottaa kypsyyttä seurustelupäätöksissä. Itsekin oli ihan vietävissä vielä 15-vuotiaana, jälkikäteen aikuisena kaduin... Onneksi olen päässyt tapahtumien yli, mutta aikaa se vei.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kuusi