Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka pitkän seurustelun jälkeen ostit yhteisen asunnon kumppanisi kanssa?

Vierailija
07.10.2026 |

Kuinka pitkään olit ehtinyt seurustella kumppanisi kanssa, ennen kuin ostitte yhteisen asunnon? Olitteko ehtineet asua yhdessä joko jomman kumman omistusasunnossa tai vuokralla ennen kuin päädyitte ostamaan yhteisen asunnon?

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
07.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikanaan kun tämä tapahtui, niin olimme seurustelleet 7 vuotta. Olimme tuossa vaiheessa asuneet jo yhdessä muutaman vuoden (seurustelimme jo kun asuimme kumpikin vielä kotona) ja olimme omaa asuntoa ostaessa 25 v molemmin puolin eli suhteellisen nuoria vielä.

Vierailija
2/26 |
07.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuokralla ehdittiin asua 6 vuotta ennen ensimmäisen asunnon ostoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
07.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ostaisi koskaan tuollaiseen löperöön seks hyväksikäyttösuhteeseen mitään yhteistä. Enkä muuttaisi yhteen miehen kanssa joka hyväksikäyttää minua seksuaalisesti jonkun "kumppani" höpöhöpömeemin varjolla. Ei jatkoon.

Vierailija
4/26 |
07.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ostaisi koskaan tuollaiseen löperöön seks hyväksikäyttösuhteeseen mitään yhteistä. Enkä muuttaisi yhteen miehen kanssa joka hyväksikäyttää minua seksuaalisesti jonkun "kumppani" höpöhöpömeemin varjolla. Ei jatkoon.

Sinun tilanteessasi en minäkään muuttaisi miehen kanssa yhteen enkä tuollaista suhdetta edes jatkaisi. 

Vierailija
5/26 |
07.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohi. E

Vierailija
6/26 |
07.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikajana suurin piirtein:

1 v seurustelua yhteenmuutto vuokralle 

1 v yhdessäasumista ensimmäisen omistusasunnon osto

3 v seurustelun alusta kihlat

4 v seurustelun alusta naimisiin

7 v seurustelun alusta lapsi

Nyt oltu 20 vuotta yhdessä. 

N45

Vierailija
7/26 |
07.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostimme yhteisen asunnon n. viiden vuoden seurustelun jälkeen. Emme tätä ennen asuneet virallisesti yhdessä, mutta käytännössä olimme koko tuon ajan toisen luona ja toisen asunto seisoi tyhjillään. Asunnon osto tuli hieman yllättäen, kun puolison vanha mummola (jonka puolison vanhemmat omistivat) vapautui vuokralaisista ja meidän tuli tilaisuus muuttaa siihen.

Minulla ei ollut tuolloin mahdollista saada asuntolainaa, joten puolisoni osti vanhemmmiltaan puolikkaan talosta ja minä puolestani maksoin vuokraa hänen vanhemmilleen. Pari vuotta myöhemmin minä pystyin ottamaan lainaa ja ostin oman puolikkaani talosta. Puolison vanhemmat olivat mitään kertomatta laittaneet kaikki heille maksamani vuokrat sivuun ja kustansivat sillä talon remonttikuluja. En oikein vieläkään jaksa uskoa, että olen päässyt osaksi tuollaista perhettä.

Vierailija
8/26 |
07.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitähän tässä kysyttiinkin. Tunne tosin saattaa olla ihan molemmin puolinen. Kuka muuttaisi yhteen sinunlaisesi kanssa?

Vierailija
9/26 |
07.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi teitä herkkähipiäisiä homomiehiä.

Vierailija
10/26 |
07.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin oltu yhdessä 9 vuotta, siitäkin jo puoli vuotta naimisissa kun ostettiin oma asunto. Yhdessä oltiin kyllä asuttu jo 6 vuotta vuokralla.

Vierailija
11/26 |
07.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. Miten monta vuosilukua tarvitse???    Voin luetella niitä tässä joutessani ?   🤭🤭🤭

Vierailija
12/26 |
07.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin 88 vuotta ja kitarisat.

Vierailija
13/26 |
07.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oltiin oltu yhdessä 9 vuotta, siitäkin jo puoli vuotta naimisissa kun ostettiin oma asunto. Yhdessä oltiin kyllä asuttu jo 6 vuotta vuokralla.

Helvetin hyvä kun kerroit sinä siellä jossain.   Nyt viisatun.

Vierailija
14/26 |
07.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vuokralla ehdittiin asua 6 vuotta ennen ensimmäisen asunnon ostoa.

No niiinnkööööööö

Vierailija
15/26 |
07.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavattiin 8/98, yhteinen kämppä ostettiin 6/99. Naimisiin 11/99. Yhtään ei oltu vauhti päällä......

No vieläkin ollaan naimisissa. Kämpät vaan vaihtuneet isompiin. 

Vierailija
16/26 |
07.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 vuotta (as oik asunto Mogadishu Avenuelta), tästä 5 vuotta ostettiin oma Munkkivuoresta.

Vierailija
17/26 |
07.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikajana:

2 kk muutimme yhteen

14 kk lapsi syntyi

2 v ostimme asunnon

5 v vaihdoimme isompaan asuntoon

30 v edelleen yhdessä 

Vierailija
18/26 |
07.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan oltu yhdessä 13 vuotta, asuttu kimpassa vuodesta 2016 ja asutaan minun omistamassani asunnossa, jonka ostin vuonna 2009.

Vierailija
19/26 |
07.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

nosto?

Vierailija
20/26 |
07.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan oltu yhdessä yli 10 vuotta, eikä meillä ole vieläkään yhteistä asuntoa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän yhdeksän