Mä olin niin järkyttynyt
Kun isä kertoi käyneensä helluntaiseurakunnan kokouksessa. T.valis
Kommentit (55)
Vierailija kirjoitti:
Jaa, miksi?
Siellä on entinen tytärpuoleni miehensä kanssa pastoreina. Äiti ja isä erotettiin seurakunnasta aikoinaan minun takiani. Eikä ole toivottua mennä sinne.ap
Olen uskonnon vapaus... jokainen saa ihan vapaasti uskoa mihin itse on päätynyt. Se ei kuulu kellekkään. Samoin kuin vapaus olla mitä puoluetta tahansa. 👍🏻👍🏻👍🏻
Vierailija kirjoitti:
Olen uskonnon vapaus... jokainen saa ihan vapaasti uskoa mihin itse on päätynyt. Se ei kuulu kellekkään. Samoin kuin vapaus olla mitä puoluetta tahansa. 👍🏻👍🏻👍🏻
Saa uskoa.ap
Luterilaiseen kirkkoon toki voisi mennä.ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa, miksi?
Siellä on entinen tytärpuoleni miehensä kanssa pastoreina. Äiti ja isä erotettiin seurakunnasta aikoinaan minun takiani. Eikä ole toivottua mennä sinne.ap
Anna vanhan miehen käydä missä haluaa. Turha muistella menneitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa, miksi?
Kyllähän minä annan. Ei siinä mitään. Ja hyvin se menee, kun eivät vaan tajua kuka hän on.ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa, miksi?
Kyllähän minä annan. Ei siinä mitään. Ja hyvin se menee, kun eivät vaan tajua kuka hän on.ap
Mistä ne sen tajuaisi ja mitä sitten?
Miksi heidät sinun takiasi erotettiin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa, miksi?
Mistä ne sen tajuaisi ja mitä sitten?
Sitten varmaan saatetaan pihalle kokouksesta.ap
Vierailija kirjoitti:
Miksi heidät sinun takiasi erotettiin?
Sen takia, kun olivat vanhempiani. Sitä menin silloin vanhemmiston kanssa selvittämään ja se oli outoa, koska en ollut lapsuudenkodissani asunut enää silloin 3 vuoteen.ap
Mun isä (91) soitti eilen mökötettyään 7,5 viikkoa. Hänellä oli tällainen asia: "Naapurien vinoon leikkaama pensasaita ahdistaa ja ärsyttää. Kummallakin puolella taloa sama ongelma."
Tajusin, että Mielensäpahoittajat eivät ole fiktiivisiä romaaneja vaan dokkareita mun faijasta.
Oho. Olisin itsekin yllättynyt, jos äitini menisi mihinkään seurakuntaan.
Vierailija kirjoitti:
Oho. Olisin itsekin yllättynyt, jos äitini menisi mihinkään seurakuntaan.
Minä en ole siitä muuten yllättynyt. Vanhempani olivat ennen erottamistaan vuosikymmeniä helluntailaisia.ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa, miksi?
Miksi sitten meni sinne?
Vierailija kirjoitti:
Miksi ei mennyt sinne?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa, miksi?
Miksi sitten meni sinne?
Hän pitää helluntailaisuudesta. Vanhempani olivat helluntailaisia vuosikymmeniä ennen erottamistaan.ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ei mennyt sinne?
Ei pidä luterilaisuudesta.ap
Vierailija kirjoitti:
Aina jotain🤦
Mulla on ollut vähän erikoinen elämä.ap
Jaa, miksi?