Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oli juhlat joihin osallistui ihmisiä, joita en tunne vaan ovat

Vierailija
10.10.2026 |

Ns sukuun naitujen puolelta olevia ystäviä. Istuimme ryhmissä eei pöydissä ja oli pariskunta jossa nainen vaikutti kivalta ja puhuimme niitä näitä. Aina välillä naisen mies tiuskaisi naiselle että ole nyt hiljaa ja älä enää jauha tuosta, olen kuullut tuon jo monta kertaa. Nainen hiljeni kun häpesi selvästi miestään. Jutut joista puhuimme oli ihan yleistä, puhuimme esim. vanhemman poismenosta ja siihen liittyvistä käytännön asioista ja muitakin ihan yleisiä asoita. Mies vaikutti totaalimulkulta ja mietin mitä nainen hänessä näki. Onko tuollainen yleistäkin?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
10.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totaalimulkut miehet ovat valitettavasti kohtalaisen yleisiä.

Vierailija
2/3 |
10.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillakin ei ole minkäänlaisia käytöstapoja.Ja tuo et oma puoliso hiljennetään on niin ala- arvoista...en suostuis.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
10.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan kun teininä olin mukana kun kaverini vanhemmat menivät kyläilemään. Se kyläilypariskunnan mies puhui todella ilkeästi vaimolleen ja vaikka olivat todella hyvissä ammateissa ns kermaa niin mulle tuli aavistus että, nainen saisi selkäänsä kun lähdimme. Nainen näytti pelkäävän miestään. Hyi  mikä tunnelma siellä oli.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kuusi