Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi on niin paljon yksinasuvia naisia?

Vierailija
07.10.2026 |

Eikö naiset löydä itselleen miestä? Järkevää olisi asua miehen kanssa niin voi maksaa asumisen puoliksi.

Kommentit (182)

Vierailija
101/182 |
07.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riivinraudat jää nykyään yksin kun ei ole miesten pakko kestää ja ylläpitää kulissia.

Riivinraudat = somessa vinkuvat incel-miehet. Nainenhan ei voi olla incel, koska incelien raamatun mukaan "nainen saa aina halutessaan parisuhteen", eli jos nainen on yksin, hän on sitä omasta halustaan.

Hauska kun minut olisi halunnut viimeisen vuoden aikana varmasti 20 naista, mutta joitakin olen jopa juossut karkuun vaikka seksiäkin oli luvassa. Mahtoi ottaa itsetuntoon osumaa mammalla kun hoksasi että ei menekään niin että nainen tekee valinnan ja miehet ottaa kenet saa. Täysin päinvastoin. M41

Tämä. Hieman hymyilyttää miten katkeroituneet vanhat piiat selittelevät omiaan kun raaka totuus on, että ei vaan ole kelvannut miehille, jotka sen valinnan oikeasti tekee 

Vierailija
102/182 |
07.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kokeiltuani parisuhdetta yli 30 vuotta tulin tulokseen, että koirat on vaan niin paljon helpompia, mukavampia, sitoutuneempia ja SIISTEMPIÄ kuin miehet. Ei ikinä enää parisuhdetta. 

Miehet ei kyllä (yleensä) kuseksi lattioille kuten koirilla on tapana

Miehet tosiaan kuseksii vessan kattoa myöten, mutta kaikki elämäni aikana omistamani koirat, noin 10 kpl, on olleet täysin sisäsiistejä. 

Miehenä olen kyllä täysin erimieltä edellisistä kumppaneista. Jopa ruokapöytä sai täyttyä mainos lehdistä, lasten leluista jne puoliksi eikä nainen tehnyt elettäkään. Yksin ollessa se on ollut aina puhdas. Mies

Niin ihmisiä on monenlaisia naisissa ja miehissä. Nykyään pitäisi kai lisätä myös muunsukupuolisissa. Incelit on aloittaneet tällaisen ilmiön jossa naisia haukutaan ja mollataan, kun kehittyneemmät keinot pettymysten käsittelyyn puuttuu. Sen seurauksena on nähtävillä ilmiö, jossa myös osa naisista alkaa mollata miehiä. Alentuvat samalle tasolle. 

Viisas tietää ja näkee, että ihmisiä on kaikenlaisia molemmissa sukupuolissa ja vastakkainasettelun vahvistaminen ei johda mihinkään hyvään. Paras jättää vouhkaajat omaan arvoonsa ja elää elämäänsä viisaampien parissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/182 |
07.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen asunut miehen kanssa 20 vuotta. Nyt olen uuden miehen kanssa seurustellut 10 vuotta. Ei muuteta koskaan yhteen, koska näin on hyvä. 

Hyväksyisikö avomies kuitenkin tämän uuden miehen muuton? Tietääkö hän edes uudesta suhteesta?

Vierailija
104/182 |
07.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska laitan itseni ja hyvinvointini miehen edelle. 

Juuri tuon takia oletkin kärttyinen vanhapiika

Kyllä, kulta, ei, kulta, ei se haittaa, mä siivoon, olkaapa lapset hiljaa, isä lepää.

Ehanaa. 

Mikä vastustamattoman ihana elämä! Mistäpä nainen muusta haaveilesi kuin kotiorjuudesta. 

Monet naiset haaveilee sokeritoukkien kanssa leikkimisestä tonkkaviiniä nauttien. 

Ja mikä vika tässä on? Jopa sokeritoukat on siis parempaa seuraa kuin mies. Ja sokeritoukat on sentään söpöjä. 

Vierailija
105/182 |
07.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alieeni kirjoitti:

Joo ei kiitos. Nähty on miten äidilläni menee isän kanssa. En halua elää Helvetissä kiitos.

Vakka kantensa löytää vai miten sitä sanotaan. Ehkä siis parempi että elät yksin..

Iso osa on yhdessä vaan talouden takia.

Siksihän ap:kin vinkuu: talous ja palvelut. Hän on parasiitti. Puutiainen. Miehet on puutiaisia, jotka haluaa imeä hyvinvointinsa naisesta.

Ei onneksi kaikki miehet. Minulla on elämässäni pari oikein hyvää. En muuttaisi yhteen, mutta on ihanaa kun ovat elämässäni. Molemmat tottakai työssäkäyviä, päihteettömiä ja kunnioittavat muita ihmisiä. Toisin kuin nämä kitisevät incelit yleensä..

Tottakai on hyviä aikuisia miehiä, jotka osaavat itse pestä pyykkinsä ja elävät työllä tienaamallaan palkalla. Siksi minäkin olen suhteessa sellaisen kanssa vaikka erillään asummekin.

Noin 25% miehistä (Nytkiksen tutkimus miesten väkivalta-asenteista naisia kohtaan, 2025) on näitä ap:n kaltaisia parasiitteja, jotka misogyniansa keskeltä kiljuvat, että plz, ota minut elätiksi, nainen.

Vierailija
106/182 |
07.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen asunut miehen kanssa 20 vuotta. Nyt olen uuden miehen kanssa seurustellut 10 vuotta. Ei muuteta koskaan yhteen, koska näin on hyvä. 

Hyväksyisikö avomies kuitenkin tämän uuden miehen muuton? Tietääkö hän edes uudesta suhteesta?

Miksi hänen pitäisi hyväksyä? Tai tietää? Miehethän tunnetusti pitää toista naista kierroksessa ennen kuin jättää vaimonsa. Miksi naisten pitäisi olla tilivelvollisia jos miesten ei? Eikö me leikitäkkään samoilla säännöillä? 

Vierailija
107/182 |
07.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katkerat ja hylätyt ihratantat täällä perustelemassa syitä miksi mies ei jaksanut enää elättää laiskaa suklaata mussuttavaa possukeijua 🤣🤣🤣🤣

Vierailija
108/182 |
07.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ala jakamaan asuntoa kenenkään kanssa vaan siksi, että saisi kulut puoliksi. Tai noh, ehkä jonkun hyvän ystäväni kanssa se onnistuisi pattitilanteessa. Miehen kanssa kun muuttaa yhteen, niin aika nopsaa homma lipsuu siihen, että olen omassa kodissani taloudenhoitajan roolissa. Ei kiitos enää.

Vierailija
109/182 |
07.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

2 pitkää suhdetta takana. Sain tarpeekseni miehistä. Lapset jo aikuisia ja muuttaneet omilleen. Asun yksin ja tulen asumaan yksin!

Mitä nainen edes haluaa mieheltä parisuhteessa? Se on jäänyt epäselväksi.

Tasaveroista kypsää aikuisuutta. Ystävää. Ajatusten, arvojen ja elämän jakamista. Vastuullisuutta, itsenäisyyttä ja oma-aloitteisuutta. Samaa mitä nainen odottaa itseltään. Vain sitä samaa minkä nainen tekee itsekin. Ei yhtään sen enempää, mutta sekin on näköjään liikaa vaadittu kun mies ei vain pysty samaan.

Vierailija
110/182 |
07.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitäisi joku mies ottaa tähän sotkemaan? Onko se mies (ap) koditon tyhjätasku? 

Minulla on mies, joka asuu omassa asunnossaan 700 metrin päässä. Kumpikaan ei halua muuttaa yhteen ja viis siitä, tulisiko se halvemmaksi. 

Me arvostamme omaa rauhaa ja erillisyyttä. Yhdessä nyhjääminen aiheuttaa sen, että toiseen ärtyy ja hermostuu ja toista alkaa vihata. Tämä on ihan tieteen toteama asia: Avioerot johtuvat avioliitoista. Erillään asuvat eivät eroa : ) koska heillä on aina halutessaan mahdollisuus vetäytyä erilleen elämään erillistä elämää. Se on paras ratkaisu useimpien mielenterveydelle ja itsetunnolle.

Ap:n pitäisikin tuon ikuisen vinkumisen sijaan alkaa miettiä yksin olemisensa hyviä puolia. Keskittyä rakentamaan itsensä aikuiseksi ja lopettaa lapsellinen tarvitseminen. Hän on kuin tissiä kitisevä vauva. Hyvin vastenmielinen piirre aikuisessa miehessä.

Voisitteko te autistit keskittyä enemmän omiin asioihinne, kun ette tule koskaan ymmärtämään normaalin tunne-elämän omaavia? 

Toisin kuin sinulla, vänkyrä, minulla on TERVEEN paperit lääkäriltä :D

Parisuhdepakotus ja hinku alistaa naiset käyttöesineiksi tulee äärioikeiston kautta Venäjältä. Ajatuksesi siitä, että nainen elää ja on olemassa vain ja ainoastaan miehen hyödynnettäväksi  on sairas.

Samoin siihen sisältyvä ajatus siitä, ettei mies pärjää itsenäisesti vaan TARVITSEE naisen hyödynnettäväkseen.

Tuo ajatusmaailma halventaa sekä miestä että naista.

Sinulla on jonkinlaiset aivot paksun kallosi sisällä. Opettele käyttämään niiden muitakin osia kuin vain tunnekeskusta.

-nainen jonka vastaus herätti sinussa niin kovin paljon IKÄVIÄ TUNTEITA

Ei autismi oo sairaus, et lähetäänkö vaikka siitä. Tunne-elämältään normaali ihminen ei ahdistu toisen ihmisen kanssa asumisesta, vaan se vähentää stressiä, tuo iloa ja onnea, turvaa yms. elämään. Vain sairastunut ja saastunut mieli ahdistuu noista asioista. 

Kokeile asua jonkun kanssa joka r aiskaa sinua joka yö ja haaveilee väkivallasta sotien ja tappelun muodossa. Aka miehen. Ai niin miehet eivät halua asua toistensakaan seurassa...

Naisten kanssa kyllä.

Vierailija
111/182 |
07.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

2 pitkää suhdetta takana. Sain tarpeekseni miehistä. Lapset jo aikuisia ja muuttaneet omilleen. Asun yksin ja tulen asumaan yksin!

Tasaveroista kypsää aikuisuutta. Ystävää. Ajatusten, arvojen ja elämän jakamista. Vastuullisuutta, itsenäisyyttä ja oma-aloitteisuutta. Samaa mitä nainen odottaa itseltään. Vain sitä samaa minkä nainen tekee itsekin. Ei yhtään sen enempää, mutta sekin on näköjään liikaa vaadittu kun mies ei vain pysty samaan.

Mies ei ole nainen. Kannattaa katsoa muutama luontodokumentti niin alkaa valkenemaan koiraiden ja naaraiden erot.

Vierailija
112/182 |
07.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut elämäni aikana kahdessa pitkässä parisuhteessa, 28 ja 6 vuotta. Nyt sinkku omasta valinnastani päätettyäni viimeisen suhteen ihan vaan siksi, että se oli liian kuluttava joka tavalla. Mitä mun pitäisi vielä miehiltä haluta? Tähän kun saisin joskus täältä vastauksen, mutta ei, hiljaista pitelee. 

N55 sinkku

Vierailija
113/182 |
07.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi hänen pitäisi hyväksyä? Tai tietää? Miehethän tunnetusti pitää toista naista kierroksessa ennen kuin jättää vaimonsa. Miksi naisten pitäisi olla tilivelvollisia jos miesten ei? Eikö me leikitäkkään samoilla säännöillä? 

Vähän hassua vaan sanoa, että muuttamattomuuden syynä on "näin on hyvä" vaikka todellisuudessa yhteenmuutto ei olisi millään tavalla mahdollinen tuon nykyisen puolison takia. 

Vierailija
114/182 |
07.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies ei ole nainen. Kannattaa katsoa muutama luontodokumentti niin alkaa valkenemaan koiraiden ja naaraiden erot.

Selittäisitkö omin sanoin, mikä tossa listassa on miehille mahdottomuus? Tai juuri sulle? Koska ainakin mä tunnen miehiä, jotka kykenee niihin. 

Vierailija
115/182 |
07.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä asuin ihan riittävän pitkään miehen eli exän kanssa yhdessä (25 v) etten enää halua. Parempi tälleen kuin nykyään, että kummallakin on oma koti ja nähdään silloin, kun kummallekin sopii.

Joo, kalliimpaahan se on maksaa itse kaikki asumiseen liittyvät juoksevat kulut, mutta toisaalta saa ihan itse päättää kaikesta.

Mutta päätösten tekeminen on työtä. Joudut nyt tekemään itse kaiken työn. Minusta on mukava vain sanoa puolisolle 'päätä sinä'.

Vierailija
116/182 |
07.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

56-vuotiaaksi asti yksin asuvia miehiä on enemmän. Vanhemmissa ikäluokissa naisia on enemmän. Luulen, että tähän on kaksi syytä: naiset elävät kauemmin, ja vanhat naiset ovat fiksuja, ja tajuavat olevansa onnellisempia yksin.

Vierailija
117/182 |
07.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Selittäisitkö omin sanoin, mikä tossa listassa on miehille mahdottomuus? Tai juuri sulle? Koska ainakin mä tunnen miehiä, jotka kykenee niihin. 

En. Tee itse omat läksysi, sait jo hyvän suuntavinkin.

Vierailija
118/182 |
07.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luontodokkareista selviää sekin, että jokaisella lajilla on omanlaisensa sukupuolijako ja ei kannata verrata lajeja toisiinsa. Ihmismies ei ole suokukko-uros.t. biologi

Vierailija
119/182 |
07.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitäisi joku mies ottaa tähän sotkemaan? Onko se mies (ap) koditon tyhjätasku? 

Minulla on mies, joka asuu omassa asunnossaan 700 metrin päässä. Kumpikaan ei halua muuttaa yhteen ja viis siitä, tulisiko se halvemmaksi. 

Me arvostamme omaa rauhaa ja erillisyyttä. Yhdessä nyhjääminen aiheuttaa sen, että toiseen ärtyy ja hermostuu ja toista alkaa vihata. Tämä on ihan tieteen toteama asia: Avioerot johtuvat avioliitoista. Erillään asuvat eivät eroa : ) koska heillä on aina halutessaan mahdollisuus vetäytyä erilleen elämään erillistä elämää. Se on paras ratkaisu useimpien mielenterveydelle ja itsetunnolle.

Ap:n pitäisikin tuon ikuisen vinkumisen sijaan alkaa miettiä yksin olemisensa hyviä puolia. Keskittyä rakentamaan itsensä aikuiseksi ja lopettaa lapsellinen tarvitseminen. Hän on kuin tissiä kitisevä vauva. Hyvin vastenmielinen piirre aikuisessa miehessä.

Voisitteko te autistit keskittyä enemmän omiin asioihinne, kun ette tule koskaan ymmärtämään normaalin tunne-elämän omaavia? 

Toisin kuin sinulla, vänkyrä, minulla on TERVEEN paperit lääkäriltä :D

Parisuhdepakotus ja hinku alistaa naiset käyttöesineiksi tulee äärioikeiston kautta Venäjältä. Ajatuksesi siitä, että nainen elää ja on olemassa vain ja ainoastaan miehen hyödynnettäväksi  on sairas.

Samoin siihen sisältyvä ajatus siitä, ettei mies pärjää itsenäisesti vaan TARVITSEE naisen hyödynnettäväkseen.

Tuo ajatusmaailma halventaa sekä miestä että naista.

Sinulla on jonkinlaiset aivot paksun kallosi sisällä. Opettele käyttämään niiden muitakin osia kuin vain tunnekeskusta.

-nainen jonka vastaus herätti sinussa niin kovin paljon IKÄVIÄ TUNTEITA

Ei autismi oo sairaus, et lähetäänkö vaikka siitä. Tunne-elämältään normaali ihminen ei ahdistu toisen ihmisen kanssa asumisesta, vaan se vähentää stressiä, tuo iloa ja onnea, turvaa yms. elämään. Vain sairastunut ja saastunut mieli ahdistuu noista asioista. 

Kokeile asua jonkun kanssa joka r aiskaa sinua joka yö ja haaveilee väkivallasta sotien ja tappelun muodossa. Aka miehen. Ai niin miehet eivät halua asua toistensakaan seurassa...

Naisten kanssa kyllä.

Olet sekopää.

Vierailija
120/182 |
07.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse ostaa koko lehmää, jos joskus haluaa lasillisen maitoa.

N58

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kaksi