Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi on niin paljon yksinasuvia naisia?

Vierailija
07.10.2026 |

Eikö naiset löydä itselleen miestä? Järkevää olisi asua miehen kanssa niin voi maksaa asumisen puoliksi.

Kommentit (182)

Vierailija
61/182 |
07.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riivinraudat jää nykyään yksin kun ei ole miesten pakko kestää ja ylläpitää kulissia.

Riivinraudat = somessa vinkuvat incel-miehet. Nainenhan ei voi olla incel, koska incelien raamatun mukaan "nainen saa aina halutessaan parisuhteen", eli jos nainen on yksin, hän on sitä omasta halustaan.

Vierailija
62/182 |
07.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama määrä on yksin asuvia miehiä. Vai ovatko he sillan alla? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/182 |
07.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska laitan itseni ja hyvinvointini miehen edelle. 

Juuri tuon takia oletkin kärttyinen vanhapiika

Mä kyllä olin parisuhteessa ollessani ihan loppu ja tastusti kärttyinen. Suhteen päätyttyä palasi taas elämänilo. Miehillä näkyy olevan pahat harhat itsestään kuvitellessaan, ettei nainen voisi olla tyytyväinen elämäänsä ilman juuri häntä. 

Vierailija
64/182 |
07.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, kulta, ei, kulta, ei se haittaa, mä siivoon, olkaapa lapset hiljaa, isä lepää.

Ehanaa. 

Vierailija
65/182 |
07.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska miehet eivät halua asua naisten kanssa 

Juu eipä tosiaan, kts. ap:n vinkumisaloitus.

Vierailija
66/182 |
07.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riivinraudat jää nykyään yksin kun ei ole miesten pakko kestää ja ylläpitää kulissia.

Riivinraudat = somessa vinkuvat incel-miehet. Nainenhan ei voi olla incel, koska incelien raamatun mukaan "nainen saa aina halutessaan parisuhteen", eli jos nainen on yksin, hän on sitä omasta halustaan.

Nainen saa myös s eksiä AINA halutessaan. 

Vierailija
67/182 |
07.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi asuisin haisevan möllin kanssa joka pilaa elämänlaatuani ja r aiskaa minua joka yö? Muuta itse asumaan kämppikseksi miehen kanssa ja katso onko kivaa.

Vierailija
68/182 |
07.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ovat viisastuneet eivätkä halua enää elättää nalkuttavaa lokkia.

Vierailija
69/182 |
07.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap voit muttaa kämppistelemään miesten kanssa jos olet köyhä. Saman sängynkään miehen kanssa jakamisessa eio ole mitään ongelmaa, ette vaan seksuaalisesti pahoinpitele tai hyväksikäytä toisianne. Sitten kun olette tätä harjoitelleet muutaman vuosikymmenen niin voi harkita sen ja kodin jakamista naisen kanssa.

Vierailija
70/182 |
07.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, kulta, ei, kulta, ei se haittaa, mä siivoon, olkaapa lapset hiljaa, isä lepää.

Ehanaa. 

Mikä vastustamattoman ihana elämä! Mistäpä nainen muusta haaveilesi kuin kotiorjuudesta. 

Vierailija
71/182 |
07.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Öööh, 

Yksi komponentti on ainakin se että tässä nykyisessä parisuhdemarkkina järjestelmässä mies on kuin työnhakija ja nainen hyvin menestyvä yritys: mitä tuot pöytään, sitä olet ja cv todisteena siitä. 

Se että yleisesti naiset ovat huonompia ihmisten johtajia kuin miehet (kehitys ja potentiaali) mutta loistavia ulkoaoppimaan kirjatietoa vain pönkittää asemaa että suorittavia kirjaviisaita sinkkumiehiä ei ole eikä tule kaikille viisaille sinkkunaisille. Sekä yleistäen suurin osa naisista on hyvin tinkimättömiä siitä heidän päänsisäisestä maailmasta johon miehen tulee sitten FIT IN tai olla ilman. Tämän tietää kun tarpeeksi naisia kokeilee. 

Eikö teidän sinkkunaisten ole helppoa listata huono mies? On, mutta tosi moni mies on mennyt ihan avioon saakka sellaisen naisen kanssa jonka kanssa "oppii elämään". Eli valinnan rajallisuus tekee ihmisestä vähemmän nirson. 

Vastakkainasettelu on palstan ainojäätelö, se maistuu aina sohvan kulmaan kaikille, tottakai huonoin mies ja paras nainen ei koskaan kohtaa romanttisessa mielessä eikä edes ystävyydellisesti IRL. 

Tavallaan pareja muodostuisi jos romantiikalle voisi olla enemmän tilaa ja aikaa. Nykyään some-Cv on se millä suosiota mitataan ja nobodyt eivät pääse pelikentälle romantiikoineen tai ilman sitä. 

Nähtävästi haluaisit parisuhteeseen naisen kanssa, mutta silti katsot oikeudeksesi pitää naisia noin yleisesti miehiä huonompina.

En usko, että tuo on voittava tekniikka. 

Vierailija
72/182 |
07.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitäisi joku mies ottaa tähän sotkemaan? Onko se mies (ap) koditon tyhjätasku? 

Minulla on mies, joka asuu omassa asunnossaan 700 metrin päässä. Kumpikaan ei halua muuttaa yhteen ja viis siitä, tulisiko se halvemmaksi. 

Me arvostamme omaa rauhaa ja erillisyyttä. Yhdessä nyhjääminen aiheuttaa sen, että toiseen ärtyy ja hermostuu ja toista alkaa vihata. Tämä on ihan tieteen toteama asia: Avioerot johtuvat avioliitoista. Erillään asuvat eivät eroa : ) koska heillä on aina halutessaan mahdollisuus vetäytyä erilleen elämään erillistä elämää. Se on paras ratkaisu useimpien mielenterveydelle ja itsetunnolle.

Ap:n pitäisikin tuon ikuisen vinkumisen sijaan alkaa miettiä yksin olemisensa hyviä puolia. Keskittyä rakentamaan itsensä aikuiseksi ja lopettaa lapsellinen tarvitseminen. Hän on kuin tissiä kitisevä vauva. Hyvin vastenmielinen piirre aikuisessa miehessä.

Entä lapset? Onko niiden edun mukaista asua vain toisen vanhemman luona ja vaihtaa kotia viikon välein?

Kummankin lapset ovat AIKUISIA. Eivät asu vanhemmillaan. Toki sekä tämä mies että minä yritimme 30 vuotta elää kuten yhteiskunta meitä painosti elämään eli parisuhteessa. Sen vuoksi hän on eronnut 3 kertaa, samoin minä : )

Ehkä jossain on olemassa sellaisiakin ihmsiä, jotka kukoistavat symbioosissa nuhjaten samoissa neliöissä kumppanin kanssa, mutta minä (tai hän) emme ole sellaisiin törmänneet. Yleensä tilanne muuttuu sietämiseksi ja pahimmillaan väkivallaksi.

En halua pelkästään sietää kumppania, vaan hänen pitää olla minulle kiinnostava ja viehättävä. Siksi erillisyys ja omat asunnot.

Vierailija
73/182 |
07.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska -kumalan kiitos - mun ri tarvitse olla järkevä ja jakaa asumiskulujani miehen kanssa. Ap, oliko muuta?

Vierailija
74/182 |
07.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehanaa. 

Mikä vastustamattoman ihana elämä! Mistäpä nainen muusta haaveilesi kuin kotiorjuudesta. 

Monet naiset haaveilee sokeritoukkien kanssa leikkimisestä tonkkaviiniä nauttien. 

Vierailija
75/182 |
07.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huvipuistohullu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eivät vaan ole löytäneet itselleen elättäjää yrityksistä huolimatta.

Elättäjää en kaipaa, mies on löytyny kyllä 😎

Hieno homma, Huvipuistohullu, olen iloinen puolestasi. Onko tämä tuore juttu? 

Ei ole mikään tuore vaan 50-vuotias akan retale.

En kysellyt sinun asennevammoistasi enkä Huvipuistohullun ikää vaan suhteen ikää. Olen ollut käsityksessä, että hänellä oli suhde etsinnässä. Mites sinä, oletko ikinä löytänyt itsellesi kumppania?

Vierailija
76/182 |
07.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kokeiltuani parisuhdetta yli 30 vuotta tulin tulokseen, että koirat on vaan niin paljon helpompia, mukavampia, sitoutuneempia ja SIISTEMPIÄ kuin miehet. Ei ikinä enää parisuhdetta. 

Miehet ei kyllä (yleensä) kuseksi lattioille kuten koirilla on tapana

Koirat eivät pissaa sisälle, ne opetetaan jo pentuina pyytämään ulos asioilleen.

Vierailija
77/182 |
07.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin enää vuonna 2026 kukaan mies kelpuuttaa yli 25-vuotiasta akkaa loisimaan.

Vierailija
78/182 |
07.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Öööh, 

Yksi komponentti on ainakin se että tässä nykyisessä parisuhdemarkkina järjestelmässä mies on kuin työnhakija ja nainen hyvin menestyvä yritys: mitä tuot pöytään, sitä olet ja cv todisteena siitä. 

Se että yleisesti naiset ovat huonompia ihmisten johtajia kuin miehet (kehitys ja potentiaali) mutta loistavia ulkoaoppimaan kirjatietoa vain pönkittää asemaa että suorittavia kirjaviisaita sinkkumiehiä ei ole eikä tule kaikille viisaille sinkkunaisille. Sekä yleistäen suurin osa naisista on hyvin tinkimättömiä siitä heidän päänsisäisestä maailmasta johon miehen tulee sitten FIT IN tai olla ilman. Tämän tietää kun tarpeeksi naisia kokeilee. 

Eikö teidän sinkkunaisten ole helppoa listata huono mies? On, mutta tosi moni mies on mennyt ihan avioon saakka sellaisen naisen kanssa jonka kanssa "oppii elämään". Eli valinnan rajallisuus tekee ihmisestä vähemmän nirson. 

Vastakkainasettelu on palstan ainojäätelö, se maistuu aina sohvan kulmaan kaikille, tottakai huonoin mies ja paras nainen ei koskaan kohtaa romanttisessa mielessä eikä edes ystävyydellisesti IRL. 

Tavallaan pareja muodostuisi jos romantiikalle voisi olla enemmän tilaa ja aikaa. Nykyään some-Cv on se millä suosiota mitataan ja nobodyt eivät pääse pelikentälle romantiikoineen tai ilman sitä. 

Nähtävästi haluaisit parisuhteeseen naisen kanssa, mutta silti katsot oikeudeksesi pitää naisia noin yleisesti miehiä huonompina.

En usko, että tuo on voittava tekniikka. 

Ei mies mieti mitään tekniikkaa vaan suorittaa täydellä teholla koko ajan. Laiskin taktiikka on toistaiseksi ollut pahoinpidellä naisia ja ottaa joku huonoitsetuntoinen orja, jota alkaa sitten r aiskaamaan. Ei toimi nykypäivänä, mutta jotkut eivät ole vielä heränneet todellisuuteen.

Vierailija
79/182 |
07.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eivät vaan ole löytäneet itselleen elättäjää yrityksistä huolimatta.

Elättäjää en kaipaa, mies on löytyny kyllä 😎

Hieno homma, Huvipuistohullu, olen iloinen puolestasi. Onko tämä tuore juttu? 

Ei ole mikään tuore vaan 50-vuotias akan retale.

52 🤩 ja akanretale on yhdyssana 😄

Tsemppiä, nuori nainen! Mä olen vasta löytänyt itseni ja sen mitä haluan. Ja se on vapaus. Vapauttani ei tule sotkemaan yksikään parasiittimies, mutta sehän ei tarkoita etteikä minulla (ja sinulla) kävisi flaksi. 

Mulla on tänä vuonna jo kolmas nuorempi mies tyrkyllä (voi luoja, mun pitää alkaa tylymmäksi miehiä kohtaan koska ne raukat luulevat ystävälisyyttä parittelukutsuksi) mutta pakko sanoa hänelle ei, koska olen henkisesti sitoutunut muusikkoon, jonka tapasin hienona heinäkuun viimeisen päivän iltana.

Harvoin biletän mutta silloin oli tarve tehdä niin ja kas kummaa, kysyin ekan kerran elämässäni vieraalta mieheltä, tuleeko hän luokseni nukkumaan ja hänhän tuli. Eikä hän ole enää vieras. 

N61

Vierailija
80/182 |
07.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kokeiltuani parisuhdetta yli 30 vuotta tulin tulokseen, että koirat on vaan niin paljon helpompia, mukavampia, sitoutuneempia ja SIISTEMPIÄ kuin miehet. Ei ikinä enää parisuhdetta. 

Miehet ei kyllä (yleensä) kuseksi lattioille kuten koirilla on tapana

Miehet tosiaan kuseksii vessan kattoa myöten, mutta kaikki elämäni aikana omistamani koirat, noin 10 kpl, on olleet täysin sisäsiistejä. 

Miksi sun annetaan pitää eläimiä, kun et saa pidettyä niitä hengissä? Itsekin loisit muiden kustannuksella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme yksi