Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

pettävätkö miehet aina poikien reissuilla ulkomailla?

Vierailija
06.10.2026 |

uusi suhde ja mietin, onko vain suhteen alun pelkoa/ mustasukkaisuutta.

oma vastaava tyttöjen reissu suunnitteilla ja mies siihen suhtautunut myös varauksella/ pelolla, vaikka en pettäisi.

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
06.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minä ainakaan, huumeita kyllä käytän.

Sama. 

Vierailija
22/40 |
06.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös polttareissan ja varpajaisissaan. Eli aina kun on mahdollisuus ja löytyy suostuvainen nainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
06.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei petä koska ei sitä naista helpolla saa. 

Vierailija
24/40 |
06.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aikuiset ihmiset poikien reissuille? Tai tyttöjen reissuille? Ettekö matkusta yhdessä? 

Miksi pitäisi olla kaikialla yhdessä? Meillä matkustellaan yhdessä, kukin ystäviensä kanssa ja myös yksin. Yksi terveen suhteen avaimista on osata olla ilman toista ja antaa toisen olla.

Vierailija
25/40 |
06.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama, mä en toista omista enkä ole vastuussa hänen tekemistään päätöksistä. Jos hän tekee päätöksen, joka päättää parisuhteen, niin se on tasan hänen valintansa. Nää asiat on kuitenkin tietossa alusta alkaen.

Vierailija
26/40 |
06.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös lapin reissuilla porot saavat kyytiä

Vierailija
27/40 |
06.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole ikinä käynyt mielessäkään. Ihan sama olenko ollut reissussa yksin tai ystäväporukalla. Ei vois naiset vähempää kiinnostaakaan kun haluan matkalla rentoutua ja nähdä itseä kiinnostavia kohteita. Sama ystävillä. M46

Vierailija
28/40 |
06.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kilttimies ei petä, jännämies pettää.

Vierailija
29/40 |
06.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä siellä ulkomailla olisi se juttu, että juuri siellä käydään vieraissa? Käy kotimaassakin, jos on käydäkseen. Koskee niin miehiä kuin naisiakin. Luultavasti myös muunsukupuolisia.

Vierailija
30/40 |
06.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen keski-ikäinen mies ja matkustan yleensä yksin enkä kaverien kanssa. Mutta vieraat naiset eivät matkoillani voisi vähempää kiinnostaa. Käyn katsomassa omilla reissuillani paljon jalkapalloa tai jääkiekkoa ja kiertelen hyviä olutpubeja. Puolison kanssa on sitten ihan erityyppisiä matkoja.

Lopeta valehtelu.

Vierailija
31/40 |
06.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä siellä ulkomailla olisi se juttu, että juuri siellä käydään vieraissa? Käy kotimaassakin, jos on käydäkseen. Koskee niin miehiä kuin naisiakin. Luultavasti myös muunsukupuolisia.

Et oletettavasti ole käynyt saksalaisella fkk-klubilla tai tsekkiläisessä hieromossa.

Vierailija
32/40 |
06.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sellaista kannata miettiä. Kyllä se sen kertoo, jos on käynyt.

Vierailija
33/40 |
06.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 30 v lentopalloporukoiden kanssa reissuissa ja nähdyn mukaan 10% pettää aina kun tilaisuus tulee, toinen mokoma harvoin ihastuessaan ja 80% ei missään oloissa. Väittäisin, että naisissa on enemmän pettäjiä, mutta vähemmän sarjapettäjiä.

M60

Vierailija
34/40 |
06.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan sama, mä en toista omista enkä ole vastuussa hänen tekemistään päätöksistä. Jos hän tekee päätöksen, joka päättää parisuhteen, niin se on tasan hänen valintansa. Nää asiat on kuitenkin tietossa alusta alkaen.

Silti toinen voi tuoda taudit jos reissailee ja on kettu.

Vierailija
35/40 |
06.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

minua ei pelota sinänsä petetyksi tuleminen, vaan jos se johtaisi salailuun. jos toinen ajattelisi, ettei satuta, jos ei kerrot. että joutuisin elämään tietämättäni pettäjän kanssa. en halua elää valheessa.

ap

Vierailija
36/40 |
06.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

minua ei pelota sinänsä petetyksi tuleminen, vaan jos se johtaisi salailuun. jos toinen ajattelisi, ettei satuta, jos ei kerrot. että joutuisin elämään tietämättäni pettäjän kanssa. en halua elää valheessa.

ap

Tämä

Vierailija
37/40 |
06.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskenäänkös he pettävät naisiaan? 

Vierailija
38/40 |
06.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aikuiset ihmiset poikien reissuille? Tai tyttöjen reissuille? Ettekö matkusta yhdessä? 

Olen vaimon kanssa matkustanut 20 vuotta. Kivoja matkoja yhdessä, ja nyttemmin toki lastenkin kanssa. Mukavia muistoja kaikista.

Mutta: ei hän vieläkään kiinnostu, mistä minä. Esim Real Madridin kotipeli, tai formulakisat tai Stuttgartin mersunuseo tai Atlantin valli tai.. Oluet ja pihvipaikka illalla jne. Jätkiä ei tartte noihin paljoa suostutella.

Siksi.

Vierailija
39/40 |
06.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin. Porukalla vedetään gang-bang:iä maksullisten kanssa.

Vierailija
40/40 |
06.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa a

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kahdeksan