Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Parisuhde kuolee lapsiperhearjen takia

Vierailija
06.10.2026 |

Lapset on haluttuja ja molemmat tiedettiin, että lapset vie aikaa ja energiaa. Kuitenkin tässä menee kaikki aika lapsille, ja parisuhde on lähinnä tiimityötä että saadaan palveltua lapset.

Päälle vielä häpeä siitä että ”lapset” pilasi kropan, joka ei tule palautumaan ilman kirurgin veistä.

Mites muilla? Helpottuuko tämä ikinä, vai pitäisikö vaan hyväksyä se että ollaan kavereita ja parisuhde on kuollut. 

Kommentit (80)

Vierailija
61/80 |
06.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mutta miten sitä sit hoidetaan? Väkisin illalla 10 aikaan keskustellaan? Kun tietää että yö menee heräillessä ja aamulla pitää nousta klo 6 

Jokainen tyylillään. Itse menen nukkumaan klo21, koska herätys klo5. En todellakaan hoida parisuhdetta klo22 illalla.

Jos on oikein häijy niin toinen valvottaa tahallaan läpi yön.

Vierailija
62/80 |
06.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"No mutta miten sitä sit hoidetaan? Väkisin illalla 10 aikaan keskustellaan? "

Kyllä. Näin se on valitettavasti tehtävä. Ja parhaassa tapauksessa vielä yhdentoista jälkeen vähän hellitään toista peiton alla. Aamulla väsyttää mutta on silti parempi vaihtoehto kuin ero.

Niin että äidit kestää mitä vaan, jotta isät saa s*ks. Ihan sama vaikka yöllä joutuu heräämään monta kertaa ja kuudelta ylös. 

Olen nyt vihdoin nelikymppisenä tajunnut ja hyväksynyt sen asian, että miehille ei keskimäärin tarvitse antaa parisuhteessa muuta kuin SITÄ. Eli siinä missä minä haluan tasa-arvoa, kumppanuutta, toisen jakamaan arkea, puolisoni haluaa vain säännöllisesti sksiä. Eikä tää ole edes harvinaista. Eli kun minä saan kaikkia noita haluamiani asioita, mieheni saa säännöllisesti SITÄ. Ihan hyvä diili minusta. En minäkään jaksaisi sellaista, etteivät omat toiveeni ja odotukseni täyty.

Hyvä huomio. Miehen suhdetarpeissa seksi tulee ensimmäisenä. Se kannattaa hyväksyä, eikä yrittää väkisin muuttaa sitä, kuten moni palstanainen yrittää.

Eihän miehetkään yritä kapinoida, muuttaa ja kiukutella sitä, että hellyys ja turvallisuus on naisille niin tärkeää.

Jos toi on suhteen perusta miehille niin eipä kannata niiden hankkia pysyvää parisuhdetta, anteeksi vaan mutta whatta fuck

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/80 |
06.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palkkaatte lastenvahdin viikonlopuksi ja lähdette kylpylälomalle rentoutumaan

Vierailija
64/80 |
06.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea järjestää kahden keskistä aikaa jos sukulaisetkaan ei suostu vahtimaan lapsia,loma aikakin menee lasten ehdoilla 

Vierailija
65/80 |
06.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei parisuhdetta, ei lapsia, ei ongelmia!

PS. Mitä teet kun vanhuus pilaa kropan niin ettei kohene edes kirurgin veitsellä? 

Vierailija
66/80 |
06.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on aika mahdotonta. Väkisin suhde kuolee ainakin osittain. Vain ihme pelastaa. 

Vierailija
67/80 |
06.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helpottuu. Meillä ei mennyt niin, että parisuhde kuoli, vaikka se jossain määrin oli tauolla pikkulapsivuodet, koska illat olivat täynnä iloista menoa lasten kanssa ja nukkuakin piti. No, kyllä me melkein joka päivä juteltiin jostain muustakin kuin lapsista ja katsottiin joku tv-sarja illalla, mutta se tuli spontaanisti, emme tietoisesti "hoitaneet" parisuhdetta mitenkään. Olimme ja olemme onnellisia, kohta 27v yhdessä.

Helpottuu huomattavasti kun nuorin on 6 ja valtavasti kun nuorin on 10, mun kokemuksella (3 lasta).

Vierailija
68/80 |
06.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei parisuhdetta, ei lapsia, ei ongelmia!

PS. Mitä teet kun vanhuus pilaa kropan niin ettei kohene edes kirurgin veitsellä? 

No vanhuus on vanhuus eiköhän jokainen vähänkin aivosoluja omaava tajua että jokainen meistä vanhenee,liikunta kuntosalilla käynti ja vanhuskin jaksaa paremmin. Olen samaa mieltä kun ei ole parisuhdetta eikä lapsia ei ole myöskään huolia,stressiä,murhetta,itse tiedän itsestäni etten kykenisi perhe elämään,olen niin rauhaa ja hiljaisuutta vaaliva että olisin varmaan tehnyt itsarin jos mulla olis lapsista varsinkin jos olis erityistuen tarvitsevia lapsia.

Vierailija
69/80 |
06.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helpoin ja nopein tapa pilata elämäsi, on lisääntyä ja toisena tulee pariutuminen.

t: sinkku vela

Et vaikuta kovin onnelliselta. 

Vierailija
70/80 |
06.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisiko se parisuhde sitten muka jotain auvoisaa rakkaudessa ja toisen hyviin puoliin keskittymisessä lillumisen aikaa  esim. vielä 7-10 vuoden päästä, jos niitä lapsia ei ollenkaan tulisi? Eiköhän se muuttuisi siinäkin tapauksessa erilaiseksi kuin mitä se ihan alussa oli.

Totta kai muuttuu, mutta ei tule sitä vaihetta, jossa kaikki aika menee aloituksessa mainittuun lasten palvelemiseen ja jossa "kuuluu" pistää parisuhde tauolle.

Vierailija
71/80 |
06.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain pumpulissa kasvanu pikkukakkosessa elävä pinnallinen ja turhamainen suomalainen nainen kokee lapset raskaana asiana ja kulueränä, jotka on vaa tiellä, ku elämäntarkotus on käydä frendien kaa festareilla viel 2080-luvulla ja viikonloput menee viiniä litkiessä, irttareita mässyttäessä, Woltatessa ja sarjamaratoneja katsoessa. 

Ite miehenä aikoinaan mm. pyöritin naisystävän sairastuessa vakavasti neljän pienen lapsen taloutta ja samalla hoidin naisystävä, eikä se ollu henkisesti mitenkään erityisen raskasta. Tein mitä piti. Kattokaa ku mua ei kasvatettu viihtymään, vaan kantamaan vastuuta ja huolehtimaan läheisistäni, ja saan siitä suurimman osan onnen ja onnistumisen tunteista. Vtt mitä luusereita se leipä elättää, huhhels. Ei ihme, et perussuomalaisia äänestetään niin paljon, ku älykkyys ja henkinen kypsyys ja vahvuus on tommosta luokkaa. 

Vierailija
72/80 |
06.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palkkaatte lastenvahdin viikonlopuksi ja lähdette kylpylälomalle rentoutumaan

Millä rahalla???

Vierailija
73/80 |
06.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Näin se on valitettavasti tehtävä. Ja parhaassa tapauksessa vielä yhdentoista jälkeen vähän hellitään toista peiton alla. Aamulla väsyttää mutta on silti parempi vaihtoehto kuin ero.

Niin että äidit kestää mitä vaan, jotta isät saa s*ks. Ihan sama vaikka yöllä joutuu heräämään monta kertaa ja kuudelta ylös. 

Olen nyt vihdoin nelikymppisenä tajunnut ja hyväksynyt sen asian, että miehille ei keskimäärin tarvitse antaa parisuhteessa muuta kuin SITÄ. Eli siinä missä minä haluan tasa-arvoa, kumppanuutta, toisen jakamaan arkea, puolisoni haluaa vain säännöllisesti sksiä. Eikä tää ole edes harvinaista. Eli kun minä saan kaikkia noita haluamiani asioita, mieheni saa säännöllisesti SITÄ. Ihan hyvä diili minusta. En minäkään jaksaisi sellaista, etteivät omat toiveeni ja odotukseni täyty.

Hyvä huomio. Miehen suhdetarpeissa seksi tulee ensimmäisenä. Se kannattaa hyväksyä, eikä yrittää väkisin muuttaa sitä, kuten moni palstanainen yrittää.

Eihän miehetkään yritä kapinoida, muuttaa ja kiukutella sitä, että hellyys ja turvallisuus on naisille niin tärkeää.

Jos toi on suhteen perusta miehille niin eipä kannata niiden hankkia pysyvää parisuhdetta, anteeksi vaan mutta whatta fuck

Joo jos nainen tyytyy olemaan pelkkä seksinukke ja kodinkone niin mikäs siinä,mut aidot rakkaudelliset tunteet on tuosta kaukana.

Vierailija
74/80 |
06.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helpoin ja nopein tapa pilata elämäsi, on lisääntyä ja toisena tulee pariutuminen.

t: sinkku vela

Et vaikuta kovin onnelliselta. 

Katkera ääliö se on.

Kopio äitistään.

Vierailija
75/80 |
06.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helpottuu. Meillä ei mennyt niin, että parisuhde kuoli, vaikka se jossain määrin oli tauolla pikkulapsivuodet, koska illat olivat täynnä iloista menoa lasten kanssa ja nukkuakin piti. No, kyllä me melkein joka päivä juteltiin jostain muustakin kuin lapsista ja katsottiin joku tv-sarja illalla, mutta se tuli spontaanisti, emme tietoisesti "hoitaneet" parisuhdetta mitenkään. Olimme ja olemme onnellisia, kohta 27v yhdessä.

Helpottuu huomattavasti kun nuorin on 6 ja valtavasti kun nuorin on 10, mun kokemuksella (3 lasta).

Ota huomioon että lapsia on myös eriluonteisia ja jotkut on todella todella haastavia läpi lapsuus ja teini iänkin että vaikka kuinka olis sääntöjä, kieltoja yms kasvatusta niin lapsi vaan kapinoi ja haastaa jatkuvasti aikuisia,kun taas sisarus saattaa olla liiankin kiltti ja kärsiä ton toisen sisaruksensa tempauksista.

Vierailija
76/80 |
06.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vain pumpulissa kasvanu pikkukakkosessa elävä pinnallinen ja turhamainen suomalainen nainen kokee lapset raskaana asiana ja kulueränä, jotka on vaa tiellä, ku elämäntarkotus on käydä frendien kaa festareilla viel 2080-luvulla ja viikonloput menee viiniä litkiessä, irttareita mässyttäessä, Woltatessa ja sarjamaratoneja katsoessa. 

Ite miehenä aikoinaan mm. pyöritin naisystävän sairastuessa vakavasti neljän pienen lapsen taloutta ja samalla hoidin naisystävä, eikä se ollu henkisesti mitenkään erityisen raskasta. Tein mitä piti. Kattokaa ku mua ei kasvatettu viihtymään, vaan kantamaan vastuuta ja huolehtimaan läheisistäni, ja saan siitä suurimman osan onnen ja onnistumisen tunteista. Vtt mitä luusereita se leipä elättää, huhhels. Ei ihme, et perussuomalaisia äänestetään niin paljon, ku älykkyys ja henkinen kypsyys ja vahvuus on tommosta luokkaa. 

Loistava kirjoitus.

- NAINEN JA ÄITI

Vierailija
77/80 |
06.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos ei lastenteko ja elätys miellytä voi sitä olla ilmankin

Vierailija
78/80 |
06.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ota huomioon että lapsia on myös eriluonteisia ja jotkut on todella todella haastavia läpi lapsuus ja teini iänkin että vaikka kuinka olis sääntöjä, kieltoja yms kasvatusta niin lapsi vaan kapinoi ja haastaa jatkuvasti aikuisia,kun taas sisarus saattaa olla liiankin kiltti ja kärsiä ton toisen sisaruksensa tempauksista.

Joo, mutta vastasin aloittajalle, joka ei maininnut mitään lasten hankaluudesta tai erityistarpeista.

Vierailija
79/80 |
06.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärsitkö lukemaasi, vai tulkitsit sitä omalla (mìesvihamielisellä) tavallasi? Alkuperäinen kommentoija kirjoitti saavansa mieheltään niitä asioita (useita), joita parisuhteelta odottaakin. Sitten ymmärtäneensä, että säännöllinen seksi on miehelle tärkeää, ja haluavansa sen tarjota. Piti oikein reiluna "diilinä".

Naisella on parisuhdetarpeita, miehellä on parisuhdetarpeita. Niiden järjestys ja painotus eivät ole yksi yhteen. Kommentoija vaikutti tyytyväiseltä, koska molempien tarpeet täyttyvät. Alapeukuttajat vissiin tyytymättömiä siihen.

Vierailija
80/80 |
06.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksei? Perusta toki on rakkaus, mut siinä missä minä haluan treffi-iltoja, matkoja, romantiikkaa, mun mies haluaa vain sksiä. Se tekee noita muita vain mun mieliksi.

Meidän ruuhkavuosien pyörät pysyy pyörimässä kun molemmat saa mitä haluaa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme seitsemän