HS löysi synnyttävän miehen!
https://www.hs.fi/elama/art-2000012244825.html
Mielenvikaisten sekopäiden mielenvikainen lehti. Nyt kysykää itseltänne, voitteko uskoa YHTÄÄN MITÄÄN KOSKAAN, mitä synnyttäviin miehiin uskova media teille uutisoi? ETTE.
Transuiluun uskominen on eräänlainen "litmustesti", eli ihmisen, joka uskoo tällaiseen, voi heti ohittaa vakavasti otettavana henkilönä. Jos et kykene tunnistamaan ja hyväksymään maailman perustavanlaatuisimpia faktoja, kuten mies- ja naissukupuolet, sinuun ei voi luottaa missään. Sama kuin ei suostuisi hyväksymään, että neste on märkää ja taivas on sininen.
Kommentit (141)
Vierailija kirjoitti:
Jos saa jonkun ahdistus- ja disassosiaatiokohtauksen siitä, että ultraaja kutsuu raskaana olevaa äidiksi ja naisen kroppa on nuorempana ahdistanut itsem urha-aikeisiin saakka, niin miten se raskaus ei itsessään tuo näitä esiin? Biologiset miehet eivät ole koskaan ollut raskaana. Vain naiset ovat raskaana.
Me vihreät olemme eri mieltä.
Vierailija kirjoitti:
Normipoisto
kumpi poistumassa, munat vai kohtu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos saa jonkun ahdistus- ja disassosiaatiokohtauksen siitä, että ultraaja kutsuu raskaana olevaa äidiksi ja naisen kroppa on nuorempana ahdistanut itsem urha-aikeisiin saakka, niin miten se raskaus ei itsessään tuo näitä esiin? Biologiset miehet eivät ole koskaan ollut raskaana. Vain naiset ovat raskaana.
Ihmisen väri on tosiaankin sosiaalinen konstruktio.
Olen itse transistoroitunut punavihreäksi.
Vierailija kirjoitti:
Ihminen voi myös synnyttää kissan, koska minä identifioidun kissaksi ja vanhempani ihmisiksi. Miau.
Kuka näitä keksii? Etkö ymmärrä että hhteiskunta ajautuu kaaokseen ja Vladimir kiittää?!
Eipä ihme että nuoriso voi niin pahoin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi muita jaksaa kiinnostaa toisten yksityisasiat näinkin paljon?
en tiedä, mikä lienee hesarin motivaatio näistä kirjoittaa?
Hesari tekee sitä, mitä vauvapalsta hajottaa ja vääristää. Tarjoaa kiihkotonta tietoa maailmasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihminen voi myös synnyttää kissan, koska minä identifioidun kissaksi ja vanhempani ihmisiksi. Miau.
Kuka näitä keksii? Etkö ymmärrä että hhteiskunta ajautuu kaaokseen ja Vladimir kiittää?!
Mistä muuten pamahti tajuntaani, että muunsukupuolisuusideologia voisi tosiaankin olla Venäjän hybridivaikuttamisen tulosta.
Voiko käydä armeijan jos on jossain vaiheessa nuoruuttaan käynyt sukupuolenvaihdoksen läpi?
Stanan Putin ja kirottu FSB ne jyrää meitin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vastasit maailman väsyneimpään argumenttiin, joka on kuultu tuhansia kertoja ja oli väsynyt ja älyvapaa jo ensimmäisellä kerralla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hesari tekee sitä, mitä vauvapalsta hajottaa ja vääristää. Tarjoaa kiihkotonta tietoa maailmasta.
isät synnyttävät :D ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luuletteko te olevanne älykkäitä, hauskoja vai molempia? Tämän juntimpaa ja väsyneempää menoa ei oikeasti muualta löydä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin transmies voi olla isä. Onneksi olkoon, tajusit jotain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teidän mielipiteet muista on ihan yhdentekeviä. Haistelette täällä toisten samanmielisten pieruja ja saatte siitä jotain nautintoa ja helpotusta, kun harmittaa ettei maailma mene oman mielen mukaan.
Parempi haistella samanmielisten pieruja vauva palstalla kuin haistaa julkipervojen anuksia Hesarista.
Hei muuten tajusin just äsken, että jos sedästä tulee täti tai tädistä setä, anusaukkoa ei tarvitse muokata.
Reiät ovat samanlaisia molemmilla sukupuolilla :-)
Julkipervo, just. Oon jotenkin ihan sanaton teidän samanaikaisesta junttiudesta ja tarpeettoman maailmantuskan potemisesta. Mutta ei siinä mitään, pierekää menemään, jos se on antoisaa sisältöä elämälle.
Maailmantuskan?
Vastaan vanhoilla sananlaskuilla.
Ei yksi pervo kesää tee.
Parempi pervo pivossa kuin kymmenen transua oksalla.
Muunsukupuolisille leikkauksen jälkeen.
Parempi virtsa väärään kuin kusta suoraan.
Huvittavaahan se on miten sekaisin ihmiset voivat olla.
Lapsia käy kyllä sääliksi.
Joku kainalopieruöyhö tähän vielä kaivattiinkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ei ole mies, vaan on biologinen nainen. Sinä et tajua, mikä ei ole yllätys
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä en tajua? Luuletko sinä, että sana ”isä” on joku suojattu ammattinimike, jota ei saisi käyttää juuri sillä tavalla kuin missäkin yhteydessä on tarpeellista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luuletteko te olevanne älykkäitä, hauskoja vai molempia? Tämän juntimpaa ja väsyneempää menoa ei oikeasti muualta löydä.
olen mieluusti juntti, jos ei-junttius tarkoittaa että miehet synnyttävät
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teidän mielipiteet muista on ihan yhdentekeviä. Haistelette täällä toisten samanmielisten pieruja ja saatte siitä jotain nautintoa ja helpotusta, kun harmittaa ettei maailma mene oman mielen mukaan.
Parempi haistella samanmielisten pieruja vauva palstalla kuin haistaa julkipervojen anuksia Hesarista.
Hei muuten tajusin just äsken, että jos sedästä tulee täti tai tädistä setä, anusaukkoa ei tarvitse muokata.
Reiät ovat samanlaisia molemmilla sukupuolilla :-)
Julkipervo, just. Oon jotenkin ihan sanaton teidän samanaikaisesta junttiudesta ja tarpeettoman maailmantuskan potemisesta. Mutta ei siinä mitään, pierekää menemään, jos se on antoisaa sisältöä elämälle.
Maailmantuskan?
Ei yksi pervo kesää tee.
Joku kainalopieruöyhö tähän vielä kaivattiinkin.
Kaipaisin hieman suvaitsevuutta.
Kun te nyt suvaitsette kaikkia muitakin ikäviä ilmiöitä joita maahamme on tuotettu kaukaisilta mailta, riittäisikö sitä yhtään meille oman maanne kansalaisille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä en tajua? Luuletko sinä, että sana ”isä” on joku suojattu ammattinimike, jota ei saisi käyttää juuri sillä tavalla kuin missäkin yhteydessä on tarpeellista?
edelleen, miehet eivät synnytä. Period. Piste
Maailmantuskan?
Ei yksi pervo kesää tee.