Nainen, haittaako jos 40v mies treffeillä kertoo että syö finasteridia ja minoksidiilia hiustenlähtöön?
Hiukset ovat harventuneet jo niin että sen huomaa. Noilla lääkkeillä voi palauttaa tilanteen, mutta voi olla sivuvaikutuksia
Kommentit (9)
Eiks kaljun saa helpoimmin, kun vaan pyytää ajamaan sellaisen? Ettei tarvii syödä lääkeaineita?
Riippuu sivuvaikutuksista. Jos se aiheuttaa esim. raivokohtauksia, ryypiskelyä ja jatkuvaa kuolaamista niin ukko vaihtoon.
Mulla on ollut nyt kolme kaljua äijää putkeen eikä heidän hiuksettomuutensa ole mua haitannut. Te miehet teette siitä valtavan numeron, vaikka isompi onglma teillä on huonot hampaat ja haiseva hengitys.
Vierailija kirjoitti:
Eiks kaljun saa helpoimmin, kun vaan pyytää ajamaan sellaisen? Ettei tarvii syödä lääkeaineita?
Öh höh hööhöh öhöhöhöhööhöhöhöÖHHHHLÖÖÖ
Kertoiko tuollaista? Ei käy täysillä.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu sivuvaikutuksista. Jos se aiheuttaa esim. raivokohtauksia, ryypiskelyä ja jatkuvaa kuolaamista niin ukko vaihtoon.
Mulla on ollut nyt kolme kaljua äijää putkeen eikä heidän hiuksettomuutensa ole mua haitannut. Te miehet teette siitä valtavan numeron, vaikka isompi onglma teillä on huonot hampaat ja haiseva hengitys.
Minä olen daanut viidet pakit kaljuuntumisen takia. Pinnallisia ovat naiset.
4 vuotta yksin
jos ei osaa muita puheenaiheita keksiä niin ankeeta on
Miksi kukaan kertoisi treffeillä lääkitystään?
No, exäni alkoi kaljuuntua jo ennen 4-kymppiä ja loppujen lopuksi ajoikin sitten koko pään kaljuksi. Että sinänsä mulla ei ole ongelmaa miesten hiustenlähdön kanssa (ero ei tullut siitä syystä, että mieheltä lähti hiukset).