Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, haittaako jos 40v mies treffeillä kertoo että syö finasteridia ja minoksidiilia hiustenlähtöön?

Vierailija
06.10.2026 |

Hiukset ovat harventuneet jo niin että sen huomaa. Noilla lääkkeillä voi palauttaa tilanteen, mutta voi olla sivuvaikutuksia

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
06.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, exäni alkoi kaljuuntua jo ennen 4-kymppiä ja loppujen lopuksi ajoikin sitten koko pään kaljuksi. Että sinänsä mulla ei ole ongelmaa miesten hiustenlähdön kanssa (ero ei tullut siitä syystä, että mieheltä lähti hiukset).

Vierailija
2/9 |
06.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiks kaljun saa helpoimmin, kun vaan pyytää ajamaan sellaisen? Ettei tarvii syödä lääkeaineita? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
06.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu sivuvaikutuksista. Jos se aiheuttaa esim. raivokohtauksia, ryypiskelyä ja jatkuvaa kuolaamista niin ukko vaihtoon. 

Mulla on ollut nyt kolme kaljua äijää putkeen eikä heidän hiuksettomuutensa ole mua haitannut. Te miehet teette siitä valtavan numeron, vaikka isompi onglma teillä on huonot hampaat ja haiseva hengitys.

Vierailija
4/9 |
06.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiukset mieluummin kuin erektio

Vierailija
5/9 |
06.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiks kaljun saa helpoimmin, kun vaan pyytää ajamaan sellaisen? Ettei tarvii syödä lääkeaineita? 

Öh höh hööhöh öhöhöhöhööhöhöhöÖHHHHLÖÖÖ

Vierailija
6/9 |
06.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoiko tuollaista? Ei käy täysillä.

Vierailija
7/9 |
06.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu sivuvaikutuksista. Jos se aiheuttaa esim. raivokohtauksia, ryypiskelyä ja jatkuvaa kuolaamista niin ukko vaihtoon. 

Mulla on ollut nyt kolme kaljua äijää putkeen eikä heidän hiuksettomuutensa ole mua haitannut. Te miehet teette siitä valtavan numeron, vaikka isompi onglma teillä on huonot hampaat ja haiseva hengitys.

Minä olen daanut viidet pakit kaljuuntumisen takia. Pinnallisia ovat naiset.

4 vuotta yksin

Vierailija
8/9 |
06.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ei osaa muita puheenaiheita keksiä niin ankeeta on

Vierailija
9/9 |
06.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kukaan kertoisi treffeillä lääkitystään?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kolme