Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Materiaalinen turha PASKA

Vierailija
06.10.2026 |

Miten naisen saa tyytyväiseksi niin ettei se tarvitse esineitä ja rahaa? Joo.. onhan ne esineet ihan kivoja bonuksia mutta tuntuu että niistä on tullut liian tärkeitä. Kun rakastuttiin niin se kikatti paljon mun jutuille ja minä ihastuin sen kauniseen nauruun ja lempeään luonteeseen. No ulkonäkö kanssa myös vaikutti. Ulkonäköön ihastutaan.. Persoonaan rakastutaan. Miten voi edes kertoa rakkaalle että olet ehkä liikaa "materialistunoitunut"?

Ymmärrän että kun ikää tulee niin sitä haluaa hienoja asioita ja jonkinlaista ylellisyyttä. Itselle riittääisi ihan perus mökki, jossa takka ja vaikka ulkohuussi. Kunhan on rakkautta pirtissä. Rakkaus on tärkeintä ja muu on tois-arvoista.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
06.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonne voi olla materialistinen, kaikki eivät ole minimalisteja tai vähään tyytyväisiä. Myös miehissä on materialisteja. Luonnetta on vaikea toisen muuttaa, jos muutos tapahtuu se lähtee ihmisestä itsestään. 

Vierailija
2/2 |
06.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luonne voi olla materialistinen, kaikki eivät ole minimalisteja tai vähään tyytyväisiä. Myös miehissä on materialisteja. Luonnetta on vaikea toisen muuttaa, jos muutos tapahtuu se lähtee ihmisestä itsestään. 

Tämä nainen jotenkin "kasvoi" siihen. Ei rikkaasta perheestä. Varmaan itse myötävaikutin kun ostelin "hienoja" esineitä ja kaikenlaisia kimaltevia koruja alku-aikoina kun halusin tehdä vaikutuksen.

Mietin.. jos en olisi hemmotellut rakasta naistani alussa, niin olisiko tilanne nykyään erilainen..? Minä en niin koruista ja esineistä ja kumitisseistä kiinnostu. Nainen on luonnollisesti täydellisen kaunis minun silmääni. Meikkaa vain miedosti ja hieroo jotain öljyjä/rasvoja suihkun jälkeen. Meikkaamattomana on mielestäni kaunein. Nousee järvestä alasti, ilman meikkiä, on ehkä sekskkäintä, mitä olen koskaan näkenyt ja kokenut.. Onneksi ei ole botoksia, silikoneja tai mitä perseitäkin nykyään voidaan tehdä. Luojan kiitos.

Jokaisessa suhteessa on omat ongelmat ja kismat ja yleisesti ottaen meidän suhde on kyllä selvästi plussan puolella.

Kauniit naiset.. LOPETTAKAA "kauneus-leikkaukset"!!! Luonnollisuus takaisin kiitos. Ja sen pimpin ei tarvitse tai pidä olla mikään posliini. Karvakomio, kiitorata on kaikkien yli 30v miesten mielestä aina seksikkäin ja paras. Olen kertonut tästä rakkaalleni ja miellyttää ja kiihottaa paljon kun hän toteuttaa. Kemia toimii.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kuusi