"Kaulasten maailma on näköjään saanut Vauva-palstankin hereille. Siellä ruoditaan jo meidän muksujen ulkonäköä ja haukutaan läskiksi"
Kai ymmärrätte olevanne sairaita mieleltänne?
https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/be96d157-e96a-4258-bd61-24a7971…
Kommentit (73)
Sampo on ihan huippu. Tyttäret on kauniita, mutta minua ärsuttää kun puhuvat joka toisen lsuseen englantia. Miksi ihan oman, suomalaisen perheensä kesken?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vihervasemmistolainen vihaa maalaisia.
Oikeiston trollitehtaalla on laitettu parhaat kyvyt hommiin 🤣
Varmaa vasemmistokuraa vihaavat ja kadehtivat menestyvää yrittäjä pariskuntaa.
Höpölöpö. Kuraa on tuo sinun ummehtunut käsitys vasemmistolaisuudesta, tulehan jo nykypäivään. Itse olen vasemmistolainen ja tsemppaan Kaulasia yrityksissään ja idearikkaudessaan. Kiitettävää, että tuovat elinvoimaa tunturikylään. En ole nähnyt Sampon mainitsemia ketjuja, mutta voin hyvin kuvitella että asialla ovat persu-Igorit ra_zismissaan. Ra_zismi on ikävä kyllä hyvin näkyvästi jatkuvasti palstalla ja se on vain pahentunut oikeistohallituksemme myötä.
Itse tykkään tästä sarjasta. Itse olen kotoisin pohjoisesta ja ahmin noita lumisia nietoksia ja tykkylumipuita. Ikävä sitä tunnelmaa, ja etenkin joulunajan vilinää, johon tursitit myös kuuluvat.
Jaa elinvoimaa hiljaiseen, kuihtuvaan Ylläkseen..? No ei vaan, jos ei nuo niin joku muu olisi tehnyt vastaavaa. Parempi että paikalliset tekee kuin mikään ulkomainen miljoonayritys.
Hiljainen kuihtuva Ylläs? Se on tunturi! Se minnekään kuihdu.
Äköslompolo ja Ylläsjärvi ovat alueen kylät jotka eivät todellakaan ole kuihtuvia, ja hiljaista niissä on vain kesäkaudella, eikä silloinkaan, mutta verrattuna talvi- ja ruska-aikaan joo.
Vierailija kirjoitti:
Sampo on ihan huippu. Tyttäret on kauniita, mutta minua ärsuttää kun puhuvat joka toisen lsuseen englantia. Miksi ihan oman, suomalaisen perheensä kesken?
Tytöt ovat kaksikielisiä suom-engl kuten Minttukin. Enkku tunkee välillä väliin, ihan kuten mulla ruåtti.
Helvetin leuhka jätkä, hintoja kertoo että kuinka paljon mihinkin rahaa mennyt. Sitten noilla wc-pytyillä leuhkii. No voi voi, meilläkin on kaksi tuommoista.
Vierailija kirjoitti:
Helvetin leuhka jätkä, hintoja kertoo että kuinka paljon mihinkin rahaa mennyt. Sitten noilla wc-pytyillä leuhkii. No voi voi, meilläkin on kaksi tuommoista.
Siinä toinen leuhka kato peiliin
Mä ilmoitin nuo lasten haukkumis viestit ylläpitoon, jos haluaa rikosilmoitusta tehdä niin siellä on tallessa.
Vierailija kirjoitti:
Mä ilmoitin nuo lasten haukkumis viestit ylläpitoon, jos haluaa rikosilmoitusta tehdä niin siellä on tallessa.
Miksi teidän joidenkin pitää aina leikkiä jotain poliisia täällä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi teidän joidenkin pitää aina leikkiä jotain poliisia täällä?
Ra_zisti-persujen takia on poliisinkin oltava täällä valppaana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tytöt ovat kaksikielisiä suom-engl kuten Minttukin. Enkku tunkee välillä väliin, ihan kuten mulla ruåtti.
Mun lapsilla, nyt jo aikuisia, ei ikinä tullut enkku kesken lauseen. Tosin lapseni ovat aidosti kaksikielisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sampo on söpö 😍, Minttu ja kaikki 4 tyttöä kauniita 😀
Koirat haukkuu, mutta karavaani kulkee 👍
Miten mulla tulee mieleen albiino?
Miten mulla tulee mieleen et maailma olisi parempi paikka jos tappaisit ittesi?
Niin.
Tämä oli se rouva joka uskoo olevansa pätevämpi opettamaan lapsia kuin yliopistosta valmistunut ammattiopettaja...
Mukana myös huikeana bonuksena tyypillinen Sipilä / Kokkari -asenne jossa yleissivistys on täysin turhaa. Varsinkin, kun rouva on sitten se joka määrittelee sen mikä on sitä "turhaa sivistystä" ja mikä ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sampo on söpö 😍, Minttu ja kaikki 4 tyttöä kauniita 😀
Koirat haukkuu, mutta karavaani kulkee 👍
Miten mulla tulee mieleen et maailma olisi parempi paikka jos tappaisit ittesi?
Hah! Heti tiesit, ketä tarkoitettiin, eli olet samaa mieltä.