Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

"Kaulasten maailma on näköjään saanut Vauva-palstankin hereille. Siellä ruoditaan jo meidän muksujen ulkonäköä ja haukutaan läskiksi"

Vierailija
05.10.2026 |

Kai ymmärrätte olevanne sairaita mieleltänne?

https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/be96d157-e96a-4258-bd61-24a7971…

Kommentit (73)

Vierailija
41/73 |
05.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä hän tuonut lapsensa julkisuuteen? Miksi TV-kanava ja tuotantoyhtiö on suostunut tuohon?

Vierailija
42/73 |
05.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kauniita ja normaalipainoisia nuoria tyttöjä näyttävät olevan nopean googlauksen perusteella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/73 |
05.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikään muu ei ole karmeaa kuin Sampon rallienkku. Mutta turistit tuntuu nauttivan siitäkin.

Sehän on vain eksoottinen korostus.

Vierailija
44/73 |
05.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä hän tuonut lapsensa julkisuuteen? Miksi TV-kanava ja tuotantoyhtiö on suostunut tuohon?

Aikuisiltahan he näyttävät. Ihan äitinsä näköisiä. Mutta ei kai tuollainen resortti keskellä metsää voi menestyä? Jos siihen sijoitettu 15 miljoonaa, niin paljonko sen pitäisi tuottaa, että saa edes korkokulut katettua?

Vierailija
45/73 |
05.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aikuisiltahan he näyttävät. Ihan äitinsä näköisiä. Mutta ei kai tuollainen resortti keskellä metsää voi menestyä? Jos siihen sijoitettu 15 miljoonaa, niin paljonko sen pitäisi tuottaa, että saa edes korkokulut katettua?

Eipä ole keskellä metsää vaan Äkäslompolon kylällä. 

Vierailija
46/73 |
05.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärtääkseni kyllä se paikka aika metsässä on, kun on Lapissa. Tuo uusi resortti on suunniteltu maailman rikkaita varten, ei kotimaisia taviksia. 

Muutenkin Lapissa on tällä hetkellä aivan älytön rakentamisbuumi. Suomi on kovaa valuuttaa talvimarkkinoilla.

Vierailija
47/73 |
05.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva nähdä poroja, heppoja, koiria ja Lapin upeita maisemia - lisää tätä! 

Vierailija
48/73 |
05.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäpä en olekaan haukkunut, koska tykkään Kaulasista.

Minä myös. 

Olen aina tykännyt. 

Täällä on nykyisin joitain nuorukaisia, jotka ei löydä muualta mammoja kiusattavaksi. Reppanoita.

Ei kannata Kaulasten perustaa. 

"Eivät saa prsettä ruppiin, jos ei anna raapia".

Vierailija
49/73 |
05.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärtääkseni kyllä se paikka aika metsässä on, kun on Lapissa. Tuo uusi resortti on suunniteltu maailman rikkaita varten, ei kotimaisia taviksia. 

Muutenkin Lapissa on tällä hetkellä aivan älytön rakentamisbuumi. Suomi on kovaa valuuttaa talvimarkkinoilla.

Kyllä sinne taviksetkin pääsee, majoittumaan tai vaikkapa syömään. Itse kävin pari viikkoa sitten. 

Vierailija
50/73 |
05.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaulasen tytöt on tosi nättejä ja vaikuttavat muutenkin reippailta ja ahkerilta. Minttu ja Sampo saavat olla ylpeitä tytöistään 🥰

Vierailija
51/73 |
05.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet noita läski kommentteja täällä suoltaa. Näyttää olevan yksinkertaisimmille suurtakin huvitusta.

Vierailija
52/73 |
05.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ymmärtääkseni kyllä se paikka aika metsässä on, kun on Lapissa" 

😅🤣😂 🥳🍾🥂

Vierailija
53/73 |
05.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää palsta on nykyään pahempi kuin Ylilauta

Vierailija
54/73 |
05.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, ei ollut jutussa kuvia lapsosista kunnollista analyysia varten. :-)

Mutta vakavasti puhuen, tämähän oli jonkun tutkijan mukaan Suomen pahin vihapuhefoorumi, se tosin taisi olla ennen Ylistä.

Ylis muuttui maksulliseksi ja sen jälkeen kaikki vihapuhe siirtyi tänne. Palsta muuttui huomattavan toksiseksi sen jälkeen.

Vierailija
55/73 |
05.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole mitään Kaulasten maailmaa katsonut, enkä aio katsoa.

Kaulaset voisivat miettiä, että kun julkisuuteen hinkuaa, mukana tulevat myös ei niin kivat lieveilmiöt. 

Vierailija
56/73 |
05.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole mitään Kaulasten maailmaa katsonut, enkä aio katsoa.

Kaulaset voisivat miettiä, että kun julkisuuteen hinkuaa, mukana tulevat myös ei niin kivat lieveilmiöt. 

Joku julkkis on joskus todennut, ettei ole väliä mitä puhutaan kunhan puhutaan.

Vierailija
57/73 |
05.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vihervasemmistolainen vihaa maalaisia.

Oikeiston trollitehtaalla on laitettu parhaat kyvyt hommiin 🤣

Varmaa vasemmistokuraa vihaavat ja kadehtivat menestyvää yrittäjä pariskuntaa.

Höpölöpö. Kuraa on tuo sinun ummehtunut käsitys vasemmistolaisuudesta, tulehan jo nykypäivään. Itse olen vasemmistolainen ja tsemppaan Kaulasia yrityksissään ja idearikkaudessaan. Kiitettävää, että tuovat elinvoimaa tunturikylään. En ole nähnyt Sampon mainitsemia ketjuja, mutta voin hyvin kuvitella että asialla ovat persu-Igorit ra_zismissaan. Ra_zismi on ikävä kyllä hyvin näkyvästi jatkuvasti palstalla ja se on vain pahentunut oikeistohallituksemme myötä.

Itse tykkään tästä sarjasta. Itse olen kotoisin pohjoisesta ja ahmin noita lumisia nietoksia ja tykkylumipuita. Ikävä sitä tunnelmaa, ja etenkin joulunajan vilinää, johon tursitit myös kuuluvat.

Vierailija
58/73 |
05.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos änkeää julkisuuteen, pitää kestää myös negatiivinen roska. 

Vierailija
59/73 |
05.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos änkeää julkisuuteen, pitää kestää myös negatiivinen roska. 

Lasten läskittely ja muu haukkuminen silti... jotain rajaa, vaikka mieli tekisikin haukkua kaikkia. Miksi se on niin tärkeää päästä olemaan kusipää?

Vierailija
60/73 |
05.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vihervasemmistolainen vihaa maalaisia.

Oikeiston trollitehtaalla on laitettu parhaat kyvyt hommiin 🤣

Varmaa vasemmistokuraa vihaavat ja kadehtivat menestyvää yrittäjä pariskuntaa.

Höpölöpö. Kuraa on tuo sinun ummehtunut käsitys vasemmistolaisuudesta, tulehan jo nykypäivään. Itse olen vasemmistolainen ja tsemppaan Kaulasia yrityksissään ja idearikkaudessaan. Kiitettävää, että tuovat elinvoimaa tunturikylään. En ole nähnyt Sampon mainitsemia ketjuja, mutta voin hyvin kuvitella että asialla ovat persu-Igorit ra_zismissaan. Ra_zismi on ikävä kyllä hyvin näkyvästi jatkuvasti palstalla ja se on vain pahentunut oikeistohallituksemme myötä.

Itse tykkään tästä sarjasta. Itse olen kotoisin pohjoisesta ja ahmin noita lumisia nietoksia ja tykkylumipuita. Ikävä sitä tunnelmaa, ja etenkin joulunajan vilinää, johon tursitit myös kuuluvat.

Jaa elinvoimaa hiljaiseen, kuihtuvaan Ylläkseen..? No ei vaan, jos ei nuo niin joku muu olisi tehnyt vastaavaa. Parempi että paikalliset tekee kuin mikään ulkomainen miljoonayritys.