Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

On taas kyllä nestettä jaloissa

Vierailija
05.10.2026 |

Kantapääkin aivan turvonnut. T.valis 

Kommentit (81)

Vierailija
41/81 |
05.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ensin se ruokavalio kuntoon, niin sitten jaksaa kävelläkin. Miksi ei mene perille?

Pitää miettiä, mitä näin hampaattomana pystyy syömään. Esim salaattia on hankala syödä.ap

Kysyt sitä joltain ravitsemusterapeutilta tms. 

Vierailija
42/81 |
05.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/81 |
05.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla sattuu joka askeleella nuo jalat. Vaikka on tukisukat ja furesis. Joudun niitä raahaamaan, kun yritän kävellä.ap

Jätä ne lihapiirakat ja makaronilaatikot ja lasagnet vähemmälle, niin et kerää niin paljon nestettä. Sulla on kymmeniä kiloja ylipainoa, siitä sun krempat johtuu, ja liikkumattomuudesta.

Vierailija
44/81 |
05.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaisiko sun käydä lääkärissä ?

Ei tälle ap:lle kannata ehdottaa mitään. Tykkää vaan valittaa, milloin mistäkin. Päivästä ja vuodesta toiseen.

Mä olen käynyt julkisella puolella lääkärissä. Mutta juurisyytä asiaan ei tutkittu.ap

Mä sulle juurisyyt keksin

aria Nordin

Vierailija
45/81 |
05.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kompressiosukat

Vierailija
46/81 |
05.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän se lääkäreiden vika ole, jos ovat sinua kehottaneet laihduttamaan eikä sinua vaan yksinkertaisesti huvita laihduttaa. Olet ihan itse vastuussa siitä, mitä suuhusi ahdat. Tai jos et liiku riittävästi. Tukeahan laihdutukseen voi saada, mutta kyllä myös sinun pitää tehdä asialle jotain. Jo nyt on kumma, kun ei muka tällaista ymmärrä!

Tottakai minä kävelisin enemmän, jos ei olisi niin kovia kipuja. Mutta, kun mikään määrä panadolia ei kipuja helpota.ap

Et olisi hankkiutunut läskiksi niin ei olisi kipujakaan.

Vierailija
47/81 |
05.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kompressiosukat

Mulla on sellaiset. Käytän niitä joka päivä. ap

Vierailija
48/81 |
05.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No et ole ilmeisesti Persu joilla neste on päässä, silmätkin pullottavat

Vierailija
49/81 |
05.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän se lääkäreiden vika ole, jos ovat sinua kehottaneet laihduttamaan eikä sinua vaan yksinkertaisesti huvita laihduttaa. Olet ihan itse vastuussa siitä, mitä suuhusi ahdat. Tai jos et liiku riittävästi. Tukeahan laihdutukseen voi saada, mutta kyllä myös sinun pitää tehdä asialle jotain. Jo nyt on kumma, kun ei muka tällaista ymmärrä!

Tottakai minä kävelisin enemmän, jos ei olisi niin kovia kipuja. Mutta, kun mikään määrä panadolia ei kipuja helpota.ap

Haluaisin nähdä sen ihmisen joka olisi jaksanut elää elämääni eikä olisi hakenut mistään lohdutusta. Mulle ruoka on tuonut lohtua.ap

Vierailija
50/81 |
05.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mistäköhän mahtaa johtua, että jalkoja, selkää, sydäntä yms. särkee? Ehkä jo muutaman kerran asia tässä nyt mainittu. Ja ihan turha vain odottaa, että tilanne paranee ihan itsestään. Pahemmaksi menee, jos ei tee yhtään mitään.

Vierailija
51/81 |
05.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Historical uses of Red Root
https://www.phoenixaurelius.org/blogs/journal/red-root

"We here at the Phoenix Aurelius Research Academy love to use Red Root to help the lymphatic system, as it is one of the best herbs to treat a variety of lymphatic system disorders. It is particularly useful for swollen and congested lymph nodes, which tend to happen after any prolonged illness. Red Root is also great at flushing out dead cellular tissue and stimulating circulation."

Vierailija
52/81 |
05.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin nähdä sen ihmisen joka olisi jaksanut elää elämääni eikä olisi hakenut mistään lohdutusta. Mulle ruoka on tuonut lohtua.ap

Mutta sama asia on nyt johtanut tähän tilanteeseen, joka on vielä mahdollista korjata. Tai sitten jatkat sitä ja valittamista.

Vierailija
53/81 |
05.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ensin se ruokavalio kuntoon, niin sitten jaksaa kävelläkin. Miksi ei mene perille?

Pitää miettiä, mitä näin hampaattomana pystyy syömään. Esim salaattia on hankala syödä.ap

Sosekeittoja, pehmeitä juureksia?

Vierailija
54/81 |
05.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluatko asiaan apua vai et? 

Vierailija
55/81 |
05.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaisiko sun käydä lääkärissä ?

Ei tälle ap:lle kannata ehdottaa mitään. Tykkää vaan valittaa, milloin mistäkin. Päivästä ja vuodesta toiseen.

Mä olen käynyt julkisella puolella lääkärissä. Mutta juurisyytä asiaan ei tutkittu.ap

Se on sun retardius. Ei voi tehdä mitään.

Vierailija
56/81 |
05.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pumppu vetää viimeisiään.

Niin se varmaan tekee.ap

Vedä sinäkin. Vaihda se vesi viiniksi.

Vierailija
57/81 |
05.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta sama asia on nyt johtanut tähän tilanteeseen, joka on vielä mahdollista korjata. Tai sitten jatkat sitä ja valittamista.

Niin, mä yritänkin nyt korjata tätä asiaa.ap

Vierailija
58/81 |
05.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihanan yksinkertaisia neuvoja taas ihmisiltä, jotka eivät ymmärrä mitä on olla oikeasti sairas. Ei mikään muutaman päivän lentoemäntädieetti toimi kuin itsensä lomalla suolalla ja oluella pöhötyttäneen terveen ihmisen ensiaskeleena painonpudotukseen.

Ihanaa itsesääliä ihmiseltä, joka on itsensä uhri. Lähde liikkeelle, juo vettä eikä viinaa, liiku saatana. Ja noudata lääkärin ohjeita. Kyllä se on niitä antanut ja ne lukevat omakannassa.

Vierailija
59/81 |
05.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi LUOJA!!!

Vierailija
60/81 |
05.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina arvaa otsikosta, että Valis.

"VALIS" (an acronym for Vast Active Living Intelligence System).