On taas kyllä nestettä jaloissa
Kommentit (81)
Vierailija kirjoitti:
Kannattaisiko sun käydä lääkärissä ?
Olen käynyt. Sain vain furesis lääkettä. Eivät tutkineet tarkemmin. Kai tuo sydämestä johtuu. Näin on menty jo muutama vuosi. Viimeksi kävin lääkärissä heinäkuussa. Ei julkisella enempää tehdä.ap
Mulla on turvonnut jalkapöydät, niin lääkäri laittoi lähetteen verisuoni kirurgian osastolle johonkin tutkimukseen,.
No mitäpä asialle täällä voidaan vai mitä haet tällä ilmoituksellasi?
Vierailija kirjoitti:
Ei tälle ap:lle kannata ehdottaa mitään. Tykkää vaan valittaa, milloin mistäkin. Päivästä ja vuodesta toiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tälle ap:lle kannata ehdottaa mitään. Tykkää vaan valittaa, milloin mistäkin. Päivästä ja vuodesta toiseen.
Mä olen käynyt julkisella puolella lääkärissä. Mutta juurisyytä asiaan ei tutkittu.ap
Koita vetää vähähiilihydraattinen jakso, vaikka se 4 päivän lentoemäntädieetti. Sillä lähtee nesteet tehokkaasti.
Eikö kannattaisi valittaa sinne lääkäriin? Mutta ei, ei kannata. Kannattaa vaan jatkaa valittamista ihmisille, joita asia ei koske millään tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Eikö kannattaisi valittaa sinne lääkäriin? Mutta ei, ei kannata. Kannattaa vaan jatkaa valittamista ihmisille, joita asia ei koske millään tavalla.
Kyllä minä olen siitä lääkäriin valittanut.ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen käynyt. Sain vain furesis lääkettä. Eivät tutkineet tarkemmin. Kai tuo sydämestä johtuu. Näin on menty jo muutama vuosi. Viimeksi kävin lääkärissä heinäkuussa. Ei julkisella enempää tehdä.ap
Tukisukat, laihduttaminen. Lääkäri on sen katsonut niin eiköhän homma ole hoidossa. Auttaisiko reipas kävely ja välillä lepuutat jalkoja koholla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tukisukat, laihduttaminen. Lääkäri on sen katsonut niin eiköhän homma ole hoidossa. Auttaisiko reipas kävely ja välillä lepuutat jalkoja koholla?
Tukisukkia käytän joka päivä. ap
Vierailija kirjoitti:
Miten jaloissa voi olla vettä?
60% ihmisestä on vettä, jos on elossa.
Vierailija kirjoitti:
Pumppu vetää viimeisiään.
Niin se varmaan tekee.ap
Se olisi se laihdutus. Kun vielä sydänkin oireilee ja mitä kaikkea vielä lisäksi. Kannattaisi uskoa sitä lääkäriä ja noudattaa niitä ohjeita.
Lisää liikuntaa, norsu. Vähemmän perseellä läsöttämistä internetissä.
Ihanan yksinkertaisia neuvoja taas ihmisiltä, jotka eivät ymmärrä mitä on olla oikeasti sairas. Ei mikään muutaman päivän lentoemäntädieetti toimi kuin itsensä lomalla suolalla ja oluella pöhötyttäneen terveen ihmisen ensiaskeleena painonpudotukseen.