Naisystävän kengän koko on 41
Hän ei ole edes kovin pitkä (167cm). Aika epänaisellista kuitenkin, että on noin isot jalat?
M27
Kommentit (80)
Vierailija kirjoitti:
Hah hah, onneks ei itellä 166 cm ja kengän koko 38.
Mulla taas pituus 158 cm ja kengänkoko 36. Mut mitä väliä sillä on? Jokainen on oman kokoisensa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun kengänkoko on 41. En ole koskaan ajatellut, että olis poikkeuksellisen iso.
Se oli muuten prinsessa Dianan kengänkoko. Seisomisammatti levittää jalkaa.
41 ei ole kengän leveys, idiootti.
Ei tietenkään, mutta jalka kasvaa myös pituussuunnassa ja luulisin koon 41 olevan kokonaistilavuudeltaan avarampi kuin vaikkapa 39. Pituus ei ole ainoa seikka lestissä.
Mutta miksi olet noin vihainen? Älä tuhlaa ruutiasi!
Mulla myös ja näillä pääsee talvella hyvin hiihtämään.
t. Bigfood and happy
Vierailija kirjoitti:
Naisten jalat ovat kasvaneet muutamassa vuosikymmennessä aivan tolkuttomasti.
Normaali koko oli ennen 35-38 yli 40 kokoja ei ollut juuri kellään. Nyt taas lähes kaikilla oli yli 40 kanootit.
No, itselläni oli jo alakoulun loppupuolella 37-38, yläkoulussa 40 ja tästä on lähes 30 vuotta. Enkä ollut ainut. Nykyään toki ei enää niin paljon myöskään kannusteta/painosteta tyttöjä käyttämään liian pieniä kenkiä, luulen että muutos johtuu ennen kaikkea siitä. Tajutaan, että siitä seuraa pahimmillaan virheasentoja ja hermovaurioita, kun aiemmin oli vain tärkeää saada patriarkaatin mieliksi siro kenkä jalkaan.
Onneksi tyttäreni ei tarvinnut koskaan kulkea liian pienissä kengissä varpaat kippurassa. Nyt hänellä on kengän koko 40. Eikä näytä suksilta. Tärkeintä on terveet jalat, niiden pitää toimia kuitenkin n 90 vuoden ajan. Apn tapauksessa vika on apn päässä.
Kengän numero suurempi kuin ÄO
Sä taidat nyt sekoittaa sun ÄO pisteet sun älykkyys osamäärään. Menikö sulla nyt "vähän" pakka sekaisin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hah hah, onneks ei itellä 166 cm ja kengän koko 38.
Olen 172cm ja kengän koko 38.
Liian pienet jalat. Kehitysvamma tai jokin.
Ai, että epänaisellista, kun naisella kengän koko 41?
”Epänaisellista? Minä sanoisin sitä loistavaksi tasapainoksi.”
Mun mielestä suuret jalat ei haittaa naisella, suuret munat haittais enemmän?
- mies 47
Vierailija kirjoitti:
Itse tykkään nuoleskella naisen varpaita seksin aikana etenkin missionary -asennossa. Tuon kokoiset jalat eivät olisi minulle ongelma.
M41
Varpaat ei ole tuossa asennossa nuoltavissa
Niin mullakin on kengän koko 41+, koska akkavarvas on pitempi kuin muut varpaat. Toki pituuttakin on 172 cm. Ei kaikilla naisilla ole siroja minijalkoja.
Mulla ei ole mitään muistikuvaa mun ex-naisien kenkien koosta. Oonkin nainen joten en mieti moisia joutavia.
Normaalijalkaisen naisen olisi syytä jättää sinut poikkeuksellisen pienen munasi takia. Mutta hänhän on mielikuvitusnainen.
Onko ap nöpönenämies? Pieni nenä ja pieni muna korreloivat tutkitusti.