Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisystävän kengän koko on 41

Vierailija
04.10.2026 |

Hän ei ole edes kovin pitkä (167cm). Aika epänaisellista kuitenkin, että on noin isot jalat? 

M27

Kommentit (80)

Vierailija
21/80 |
04.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun kengänkoko on 41. En ole koskaan ajatellut, että olis poikkeuksellisen iso. 

Se oli muuten prinsessa Dianan kengänkoko. Seisomisammatti levittää jalkaa.

Vierailija
22/80 |
04.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se oli muuten prinsessa Dianan kengänkoko. Seisomisammatti levittää jalkaa.

41 ei ole kengän leveys, idiootti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/80 |
04.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korreloiko jalkaterän koko vaginan koon kanssa, niin kuin jotkut väittää peniksen ja jalkaterien kohdalla? Myös nenästä tätä väitetään: isonenäisillä miehillä olisi iso penis.

Vierailija
24/80 |
04.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtä hyvä syy jättää naisystävä kuin naiselle miesystävän liian lyhyt pippeli.

Vierailija
25/80 |
04.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onnex mun jalkaaa on niiiiiiin petite ja pieni 30 😫 en voisi KUVITELLA 38 jalkaa 🥺

t. pick me girl

Toi on 5-7-vuotiaan lapsen kengän koko.

Jos yrität trollata, ota edes selvää, mikä on naisten pieni kengän koko. Se on tyyliin 36-37.

- ohis

Vierailija
26/80 |
04.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikitään hetki että AP:lla olisi naisystävä. 

Noniin, leikki ohi.

Vierailija
27/80 |
04.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhtä hyvä syy jättää naisystävä kuin naiselle miesystävän liian lyhyt pippeli.

Tai pituus.

Vierailija
28/80 |
04.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Thaimaalainen vaimoni ostaa kenkänsä lasten osastolta. Kengän koko taitaa olla joku 35? 😁😂

M51

Normaalikoko puolitoistametrisillä. Itellä 36, oon 170., minulla on pitkät sääret ja siro jalka. Ja kyllä! Kehutaan.

Alapeukut eli kateus! Tekin vaihtaisitte heti siron jalan vaan ettepä saa!

Hiukset

Huulet

Poskipäät

Ripset

Kynnet

Yms teillä jo muunneltu kun oootte oikeasti niin PASKAGEENISIÄ. Heikko ÄO. Kaikenlisäks;)

Vierailija
29/80 |
04.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kasvanut ensin maata pitkin, siksi on noin lyhyt.

Vierailija
30/80 |
04.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Thaimaalainen vaimoni ostaa kenkänsä lasten osastolta. Kengän koko taitaa olla joku 35? 😁😂

M51

On varmaan muutenkin persjalka?

Vierailija
31/80 |
04.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun miehelläni on iso muna. Ei tarvitse päivitellä vaimon kengänkokoa netissä. Pienimunaisen ja pienisieluisen miehen ulinaa. Toivottavasti naisystäväsi ymmärtää nostaa kytkintä. Mikään ei ole hirveämpää kuin seurustella pienimunaisen miehen kanssa. Parempaakin on varmasti tarjolla.

Vierailija
32/80 |
04.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myös 167 cm. Kengännro 39-40, mallista riippuen. Jos olisi 43 tai enemmän tällä pituudella, niin sitten olisi isohko.

Vierailija
33/80 |
04.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisten jalat ovat kasvaneet muutamassa vuosikymmennessä aivan tolkuttomasti.

Normaali koko oli ennen 35-38 yli 40 kokoja ei ollut juuri kellään. Nyt taas lähes kaikilla oli yli 40 kanootit.

Ja paskat. Serkkutyttö on syntynyt 1965, ja hänen kengännumeronsa on 42, vaikka hän ei ole kuin 168 cm pitkä. Hänen mielestään se on normaali, kun taas mun 37 kuuluu kuulemma epänormaalille k ä ä p i ö l l e . Muista sinäkin saatana kiusata kaikkia naisia heidän jalkojensa koosta, jolle he eivät itse mahda mitään.

Rauhoitu hyvä ihminen, enhän minä pahalla, puhumattakaan kiusaamisesta.

Totesin vain, että naisten jalkojen koot ovat kasvaneet huomattavasti viime vuosikymmenien aikana.

Vierailija
34/80 |
04.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Normaali koko oli ennen 35-38 yli 40 kokoja ei ollut juuri kellään. Nyt taas lähes kaikilla oli yli 40 kanootit.

Ja paskat. Serkkutyttö on syntynyt 1965, ja hänen kengännumeronsa on 42, vaikka hän ei ole kuin 168 cm pitkä. Hänen mielestään se on normaali, kun taas mun 37 kuuluu kuulemma epänormaalille k ä ä p i ö l l e . Muista sinäkin saatana kiusata kaikkia naisia heidän jalkojensa koosta, jolle he eivät itse mahda mitään.

Rauhoitu hyvä ihminen, enhän minä pahalla, puhumattakaan kiusaamisesta.

Totesin vain, että naisten jalkojen koot ovat kasvaneet huomattavasti viime vuosikymmenien aikana.

Eikä ole. Äitini kengänkoko on 43 ja minulla 42. Olen tosin 10 cm pidempi kuin ap:n puoliso. 

Vierailija
35/80 |
04.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen peniksen koko korreloi käsien ja jalkojen kokoon. Mitä tästä voimme päätellä? Pieni muna. 

Vierailija
36/80 |
04.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se tänä päivänä olekaan. Vielä ysärillä koko 39 katsottiin naiselle isoksi kengänkooksi, mutta ei nykyään enää. Musta tuntuu, että kaiken pituisilla naisilla koko 39-40 on uusi normaali. Ja tuo 41 on vielä ihan ns. normaali.

Ja aika outoa, jos naisen viehättävyys on jostain kengänkoosta kiinni. Silloin kannattaa olla ilman naista. Joskus miettinyt, että nuo miehet jotka takertuu naisissa ihan ihmeellisiin kohtiin, niin onko ne jotain piiloho mo ja eivät vaan tajua sitä.

Vierailija
37/80 |
04.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se tänä päivänä olekaan. Vielä ysärillä koko 39 katsottiin naiselle isoksi kengänkooksi, mutta ei nykyään enää. Musta tuntuu, että kaiken pituisilla naisilla koko 39-40 on uusi normaali. Ja tuo 41 on vielä ihan ns. normaali.

Ja aika outoa, jos naisen viehättävyys on jostain kengänkoosta kiinni. Silloin kannattaa olla ilman naista. Joskus miettinyt, että nuo miehet jotka takertuu naisissa ihan ihmeellisiin kohtiin, niin onko ne jotain piiloho mo ja eivät vaan tajua sitä.

Höpö, höpö. Ysärillä oli ihan yhtä isot jalat kuin nykyäänkin. Ei silloin eletty mitään pula-aikaa, vaikka lama olikin. 

Vierailija
38/80 |
04.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli 41. Raskauden jälkeen 43. 

Vierailija
39/80 |
04.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on kateellinen sun sirolle jalalle. Ei ole ok haukkua toista kengänkoon takia epänormaaliksi k ä ä p i ö k s i. 

Vierailija
40/80 |
04.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienet jalat on naisilla, ketkö haluavat, että joku huolehtii niistä. Isot jalat= itsenäinen,  kaksi jalkaa vahvasti maassa. Niin että kun olet tottunut komentelemaan ja pilkkamaan naisia, etsi pienen kenkänumeron omaavat. Isojalkaisilla on hällä väliää, mitä yksi elämässä kokenematonja tietämätön on mieltää tai höpisee.😊

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kolme