Jos sun pitäis muuttaa EU:n ulkopuolelle, mihin muuttaisit?
Ap muuttaisi todennäköisemmin Uuteen Seelantiin tai Kanadaan. Vakaita yhteiskuntia, joissa kaunis luonto.
Perustelkaa vastauksenne, kiitos!
Kommentit (44)
Vierailija kirjoitti:
Sveitsi
Perustelut?
Usa. Sinne Kela maksaa kansaneläkkeen.
Kanadaan. Luonto muistuttaa Suomea, osaan sekä ranskaa että englantia, joten helppo tulla toimeen.
Sveitsiin minäkin. Mukavasti keskellä Eurooppaa, jossa haluan asua ja pysyä.
Vierailija kirjoitti:
Norjaan tai Sveitsiin.
Norjaan, koska on Pohjoismaa ja Suomen rajanaapuri,molemmat minulle tärkeitä asioita.
Tarkoititko Euroopan ulkopuolelle?
Jos, niin itse muuttaisin varmaan sitten Etelä-Amerikkaan. Esimerkiksi Argentiina, hyvä hevosmaa ja sivistynyt yhteiskunta.
Varmaan jenkkeihin JOS mulla olisi kunnon vakuutukset.
Kanadaan minäkin muuttaisin. Minua myös viehättää samanlainen luonto kuin Suomessa. Lisäksi ihmiset ovat ystävällisiä ja mutkattomia sen mitä olen siellä matkustellut. Arvoiltaan ja ajatuksenjuoksultaan tutunoloinen maa.
Lontooseen Iso-Britanniaan, jossa olen jo kerran asunutkin. Kaunis ja iso kaupunki, josta löytyy vaikka mitä tekemistä. Lisäksi kieli on hyvin hallinnassa.
Japaniin siellä ei ole muslimeja eikä homoja eikä naispappeja
tv Andy
Vierailija kirjoitti:
Lontooseen Iso-Britanniaan, jossa olen jo kerran asunutkin. Kaunis ja iso kaupunki, josta löytyy vaikka mitä tekemistä. Lisäksi kieli on hyvin hallinnassa.
eli islamisaatoon
Norja. Uskon että sopeutuisin hyvin.
Kanada olisi muuten hyvä, mitta liian lähellä USAa..
Sanotaan Britannia ha siellä Skotlanti.
Luonto ja kieli.
Vierailija kirjoitti:
Kanadaan minäkin muuttaisin. Minua myös viehättää samanlainen luonto kuin Suomessa. Lisäksi ihmiset ovat ystävällisiä ja mutkattomia sen mitä olen siellä matkustellut. Arvoiltaan ja ajatuksenjuoksultaan tutunoloinen maa.
Kyllä, Kanadassa on kivoja ihmisiä ja se on niin iso maa että ilmastojakin on erlaisia, voi valita.
Sveitsi