Naisen orgasmi ennen yhdyntää
Olemme olleet pitkään yhdessä. Mietin miten piristäisin seksielämäämme. Ehdotin ensin leikilläni vaimolleni ettei hän saa kalua sisäänsä ennen kuin on lauennut. Nyt tuosta leikistä on tullut säännöllinen tapa ja olen saanut vaimoni haluamaan enemmän seksiä. Hän tyydyttää itsensä yleensä pupuvibraattorilla ja kun kuulen voihkinnan, työnnyn hänen sisäänsä joko lähiksessä tai takaapäin ja laukean itsekin melko pian. Näin on saatu aikaan tilanne jossa molemmat saavat orgasmin joka kerta. m50
Kommentit (34)
Vierailija kirjoitti:
Siis anteeksi mitä. Vaimo tyydyttää itsensä vibralla ja sinä työnnyt sen jälkeen sisään. Mikä sun osuus on naisen orkussa?
Kahdenkeskisyys, intiimiys, yhdessä nauttiminen, toisen läsnäolosta ja kiihottumisesta ja nautinnosta nauttiminen. Oletko kuullut tälläisistä asioista? Vaikuttaa, että ne ovat sinulle merkityksettömiä kun "kunnolla pannaan".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikea panomies kyseessä. Miksi et anna sitä orkkua naidessa tai miksi et anna sitä muulla tavoin. Varsinainen kultakimpale kyllä olet.
Mitä se kuuluu kenellekään miten ihmiset rakastelee?? Molemmat nauttii niin se on jotenkin teiltä pois? Ihme porukkaa nämä kaiken tietävät.
Rakastelussa kaksi ihmista tuottaa toisilleen nautintoa. Tossa aloituksen aktissa tuotetaan nautintoa vaan itselleen, joten kyseessä ei ole rakastelu vaan runkkaus. Taidat sinäkin olla vaan yksi saa tanan runkkari.
Kuulostat vastenmieliseltä ihmiseltä.🤮🤮
Jaxuhalit sulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis anteeksi mitä. Vaimo tyydyttää itsensä vibralla ja sinä työnnyt sen jälkeen sisään. Mikä sun osuus on naisen orkussa?
Kahdenkeskisyys, intiimiys, yhdessä nauttiminen, toisen läsnäolosta ja kiihottumisesta ja nautinnosta nauttiminen. Oletko kuullut tälläisistä asioista? Vaikuttaa, että ne ovat sinulle merkityksettömiä kun "kunnolla pannaan".
Miksi et tarjoa vaimolle sitä nautntoa, miksi vaimon pitää se itse tehdä. Sitä minä tässä nyt ihmettelen.
Nuolen naiselle ekaks orgasmin että kostuu kunnolla,niin on taivaallista panna märkää vaginaa,ja kun välillä nuolee ja taas panee,ja sitä kestää yli tunninkin.On se ihanaa.
Onko teillä Ap aina tolla kaavalla? Miten vaimos suostuu? Tai mä lopettaisin siihen kun oon saanut vibralla, en mä enää sun kullia tarvis paikkoja sotkeen.
Vierailija kirjoitti:
Onko teillä Ap aina tolla kaavalla? Miten vaimos suostuu? Tai mä lopettaisin siihen kun oon saanut vibralla, en mä enää sun kullia tarvis paikkoja sotkeen.
Kertoo kaiken seksuaalisuudestasi: minä, minä, minä, minä. Oletko autisti?
Huh huh, kun täältä lukee, osaa arvostaa omaa parisuhdetta, jossa mies ei koskaan sano mitään "klitoriksen räpläyksestä" enkä minä myöskään hänen panoistaan. Mutta itsetyydytystä en kyllä seksissämme suostu harjoittamaan. Toinen toiselle se ollapitää.
Vaimo sai harvoin yhdynnässä orgasmin niin siksi ehdotin tätä. Kyllä nuolen ja sormetan myös välillä orkun hänelle ja myös yhdynnän aikana välillä käytetään vibraa klitalla ja laukeaa siinä mutta tämä on nyt osoittautunut helpoimmaksi tavaksi saada vaimolle orgasmi niin siitä on tullut käytäntö. Ja mukavahan juuri launnesseen kosteaan pilluun ja on oma kalu työntää. Aika nopeasti lasti lentää. AP
Vierailija kirjoitti:
Aika aneemiselta ja amatöörimäiseltä touhulta vaikuttaa 🤣🤣🤣 Eiköhän näin käy vähän enemmän "ammattimaisemmin" useimmissa parisuhteissa. Usein tätä toimintaa kutsutaan esileikiksi. En nyt edes jaksa alkaa kuvailemaan, mitä muita keinoja on kuin tyrkätä vaimon käteen 5 euron pupuvibraattori ja sanoa että tyydytä eka itsesi 😭
He nauttii siitä YHDESSÄ, hölmö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kuullut. Eihän tuossa edes ehdi tapahtua mitään kovin intiimiä kun nainen rassaa itseään, ja sitten työnnyt sisään ja spruits.
Missä on lämpö, tuoksu, ihokontakti, toisen kosketus?
T. Eri
Vierailija kirjoitti:
Huh huh, kun täältä lukee, osaa arvostaa omaa parisuhdetta, jossa mies ei koskaan sano mitään "klitoriksen räpläyksestä" enkä minä myöskään hänen panoistaan. Mutta itsetyydytystä en kyllä seksissämme suostu harjoittamaan. Toinen toiselle se ollapitää.
Aika avomielinen olet, kun miehillä on muita panoja, etkä sano mitään. Luulisi, että itsetyydytyksellekään ei olisi estettä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kuullut. Eihän tuossa edes ehdi tapahtua mitään kovin intiimiä kun nainen rassaa itseään, ja sitten työnnyt sisään ja spruits.
Missä on lämpö, tuoksu, ihokontakti, toisen kosketus?
T. Eri
Olet väärässä. Suutelemme, hieron ja imen vaimon isoja rintoja niin että hän on todella kiihottunut. Sitten pupvibra sisään. Nautin kun saan rauhassa seurata vaimon kovan laukeamisen. Mukava työntyä liukkaaseen pilluun vaimon orgasminjälkeisiä kasvoja katsoen ja hänen pitäen tiukasti käsiään ja jalkojaan ympärilläni ja todellakin tuntea että HÄN HALUAA!
Vierailija kirjoitti:
Ei ole aina samalla kaavalla. Välillä laukean sisään ja viineistellään vaimon orkku vibralla. Joskus harvoin vaimo laukeaa yhdynnässä jos on pitempi tauko vaikka työmatkan takia ja lähärissä onnistun oikeassa asennossa painamaan häpyluuta. Silloin kyllä tuntuu intiimiltä ja lentää aika nopeasti lasti sisään vaimon voihkiessa ja puristaessa käsillään ja jaloillaan samalla.
Juurikin näin. Itseään se rassaa pupuvibraattorilla ja önisee.