Mitäs teillä ompi lasissa tänä iltana? Mä hain päivällä kaupasta laatikollisen pirkka olutta. Nyt on toinen tölkki menossa
Kommentit (44)
Lidilissä kävin ostamassa pähkinöitä kun oli tarjouksessa ja satuin huomaamaan että Lidlin punainen olut on halpuutettu 1.04€ -> 0.99€ meinasi tulla himo ostaa kun halvalla olisi saanut mutta hillitsin itseni. Tupakkiakin olisi pitänyt ostaa kun muuten ei kaljaa pysty juomaa jos ei polta.
Kahvia mukissa. Kohta lähden töihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyi vitja se on pahaa kaljaa.
Olvia näyttää olevan tällä erää. Kesko kilpailuttaa panimoita parin vuoden välein ja jos edellinen setti oli aleqocia niin nytte Olvia.
Ne on saman firman oluita XD
Hetki sitten oli kahvia.
Pian syön illallisen ja siinä menee olut tai kaksi.
Sikari syttyy vielä illan mittaan, mikäli ulkona ei pahemmin sada.
Miten niin lasissa? Kiivin just söin. kohta keitetään iltakahvit-
Kysy huomenna uudestaan, tänään en jaksanut kaupoille. Tonkka valkoviiniä luultavasti, helpompi kantaa kuin kalja. Rupee tekemään mieli, edellisestä on muutama viikko.
No jos on tarkoitus vain ryypätä halvalla. Itse juon laatuoluita ja vähemmän kerralla.
Pirkka olut on kyllä niitä joita ei joisi vaikka maksettais. Kerran on kyläpaikassa tarjottu sellainen saunakaljaksi ja juomatta jäi. Sellainen perseen hajuinen kalanmaksaöljyltä maistuva liemi ettei toista
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerran ostin pirkkakaljaa ja huikan otin. Loput kaadoin maahan. Miksi edes tehdään moista kuraa?
Eikö Olvi ne tee?
Juu, Pirkka III-oluen on alusta asti valmistanut Olvi Iisalmessa.
Juopot täällä ylistää itseään, säälittävää niin jokaviikkoista.
Lasissa on piimää. Syön vuohenjuustogratiinia ja lihapullia sen kanssa. Viimeiset kymmenisen vuotta olen harrastanut sosiaalista juomista ja viimeksi join kuukausi sitten kaksi siideriä kun olin ystävien kanssa mökillä.
Pikkulikan nenä lasissa. Odottaa Miljaa.
Vierailija kirjoitti:
Pirkka olut on kyllä niitä joita ei joisi vaikka maksettais. Kerran on kyläpaikassa tarjottu sellainen saunakaljaksi ja juomatta jäi. Sellainen perseen hajuinen kalanmaksaöljyltä maistuva liemi ettei toista
Tein Pirkka oluesta shandya. Shandy on juomasekoitus, jota valmistetaan yleensä sekoittamalla olutta ja virvoitusjuomaa.
Siihen se kelpasi hyvin.
Kuinka sanoa olevansa rappio alkoholisti sanomatta sitä suoraan. Pirkka olut tuo jokaisen köyhän alkoholistin juoma kun rahat ei riitä laadukkaampaa
Vettä vaan