Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Masentunut, mene uimahalliin!

Vierailija
03.10.2026 |

Siellä on ihania vesijumppia - vesi parantaa, ja sauna lämmittää lopuksi. Olen työtön, eikä tässä ole ollut varaa oikein mihinkään, mutta huomasin, että työttömille on alennuskortteja - jopa ilmaiskäyntikertoja. Ottakaa ihmiset selvää, älkää masentuko työttömyyteenne (tai mihinkään muuhunkaan).

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
03.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävisin, mutta reilu 30km matkaa, ei julkista liikennettä ja bensa maksaa aivan järjettömästi. Ja uimisen hinta halvimmillaan yli 5 euroa kerta. Ei riitä yleistuki tähän. Menisin kyllä töihin, mutta kukaan ei huoli.

Vierailija
22/42 |
03.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muistakaa myös hymyillä.

Tämä on tärkeää! Ja olla kiitollisia jokaisesta hetkestä jotka Saatana suo. 

Ei mitään helvettiä tai saatanaa, ui

Perkele

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
03.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku ehkä 80% masennuksesta on vain selitystä jollekin epäonnistumiselle, joka johtuu omista virheistä. Puhtaasti mutulla.

Vierailija
24/42 |
03.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihottuma ei tykkää kloorivedestä ja toinen terveydellinen syy, miksi en voi mennä.

Vierailija
25/42 |
03.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kunhan ei yritä hukkua

Kunhan ei ui hukkumista, voit hukkua myös ilmaan jos ilmassa on paljon vettä

Sinönsä kauhets paskaa alooitus.

Olis taxit pihal ym.....

Vierailija
26/42 |
03.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku ehkä 80% masennuksesta on vain selitystä jollekin epäonnistumiselle, joka johtuu omista virheistä. Puhtaasti mutulla.

Onnettomuudelle :D ei epäoni:D

LoL

Tarkoitin että en tiedä mutta minua kiinnostaa tömä koska tämä on koko aloituksen kyse, siis masennus, ei uiminen, kuka tahansa osaa uimari paskaa

Vierailija
27/42 |
03.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläpäin irstaat tuijottelevat papat valtaavat vesihierontapisteet ja ilkeät mummot tiuskivat ja juoruilevat saunassa. Ei huvita mennä sinne pahoittamaan mieltään entisestään, voi kun olisi paikka, jossa uida omassa rauhassaan, se voisi oikeasti masentunutta piristääkin!

Vierailija
28/42 |
03.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on tyypillinen keski-ikäisen suomihenkilön kroppa, niin takuulla saa virnistelyä ja jopa herjaa osakseen. Siinä se masennus paranee juu.

Vierailija
29/42 |
03.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uimahallin ei pidä mennä. Lues ap vähän ketjuja täältä. Todella ällöttäviä paikkoja.

Ylänuolitin koska halusin sanoa tämän että minua ei pidetä hulluna, sanoa sen että mahtavat uiskentelijat ja jotkut uimarit on se että kuka on uiskentelija ja ketä on uimari, pitää loppua

Jotain tälläistä

Halusin sanoa että kaikki jotka menevät kunnianhimoisesti katsomaan tälläistä paskaa uimahalliin niin sietävät olla ilman uimahallia myös

Vierailija
30/42 |
03.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes tiedä missä on lähin uimahalli, 60km vähintään sinne kuitenkin. No järveä täällä riittää, kävin siellä. On vaan niin kylmää ettei siellä pitkään jumppaile.

Vierailija
31/42 |
03.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan mainita rakkaudesta kävelyyn että minun pitää joustaa kävelymatka ja uiminen ennen uimista. 

Agressio ei auta uinnistan

Vierailija
32/42 |
03.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sinne voi mennä . Ensin nauravat huonolle vartalollle ja saunassa pilkataan pientä penistä . Kylläpä taas mieliala nousee . Noi uimahallit on tehty normaaleille vartalolle . 

Ihan tiedoksi sinulle ettei saunassa yleensä olla erektion kanssa ja peniksen koko mitataan erektiosta.

Vierailija
33/42 |
03.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En edes tiedä missä on lähin uimahalli, 60km vähintään sinne kuitenkin. No järveä täällä riittää, kävin siellä. On vaan niin kylmää ettei siellä pitkään jumppaile.

Eli et tiedä, mutta kiinnostaako sinua?

En ole ap, olen ketjun cp, 

Ps, en tykkää olla huomion keskipistressä, haluan huomion tasapainoa ja ryhmä intoa uintia ja sen tasapainoa

Vierailija
34/42 |
03.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah, mä viime viikolla kävin! Pakkasin kamat ja hyppäsin dösään - tänään menen uimaan!

Olen aina inhonnut saunomista ja porukalla kylpemistä. Uiminen kuitenkin on hyvää kokonaisvaltaista liikuntaa. Nyt menen ja voitan inhoni uimaloita kohtaan ja olen niin pirun reipas, että alkaa ällöttämään.

Pääsin sentään halliin sisälle ja kahviossa istuin tunnin ja keräsin tsemppimieltä. Kahvilasta näki aivan liian tarkkaan uimarit, joita oli kaiken näköistä ja oloista. 

Se siitä. Noidenko kanssa pistäs olla alasti ja saunoa. Ei kiitos. Se kloorin löyhkäkin alkoi yököttämään.

Kävelin kotiin, että sain siten ainakin liikuntaa. Viitisen kilsaa taapersin kuulaassa syyssäässä.

Vierailija
35/42 |
03.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sinne voi mennä . Ensin nauravat huonolle vartalollle ja saunassa pilkataan pientä penistä . Kylläpä taas mieliala nousee . Noi uimahallit on tehty normaaleille vartalolle . 

Ihan tiedoksi sinulle ettei saunassa yleensä olla erektion kanssa ja peniksen koko mitataan erektiosta.

Lopeta uinti masentunut paskiainen, tulisi sietää täsmätöntä lääkitystä ja uida

Nykypäivän huumorintajua sit joku koomikko ui tänki ketjun puolest

Jee jee 

Vierailija
36/42 |
03.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hyi vithu en varmasti mene. Näillä bläskeillä en mene ennenkuin olen laihtunut, jos silloinkaan. 

Vierailija
37/42 |
03.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa uida.

Vierailija
38/42 |
03.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sielläkö mitataan peniksetkin? No en kyllä mene sitten ainakaan.

Vierailija
39/42 |
03.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen niin ruma etten voi mennä

Puolella suomalaisista ovat silmälasit. Harvalla ovat 100% oman näön kanssa täydellisesti sopivat omilla vahvuuksilla olevat uimalasit. Minä en edes pidä niistä, koska ne huurtuvat. Sen vuoksi käytän uimahallissa vanhoja ja vähintään yhtä epätarkkoja muovisankaisia silmälasejani. Täysi työ huolehtia omasta selviytymisestä. Ei tavallisella pulliaisella ole rahkeita kytätä muita kuten silmälasittomalla av-mammalla, joka raportoi tänne uimahallikäyntinsä saldon. 

Vierailija
40/42 |
03.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muammar Gadddafi opetti Michael Phelpsin uimaan, voin korkealentoisesti kertoa silmittömiin sen että sivuanne ei voida näyttää tekee suomalaisesta uinnista kuraa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi neljä