Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huomenna ekaa kertaa Ikeaan. Mitä kannattaa/ ei kannata ostaa?

Vierailija
31.05.2007 |

siinähän se tärkein jo tulikin. Huonekaluja ei olla etsimässä.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
01.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että esim. lautasista tai kankaista tai pussilakanoista on mahdotonta sanoa että kaikki olisivat kestäviä. Minulla on ikean lautasiat jotka olivat hullunhalpoja ja ovat kestäneen melkein 10 v käytössä ja toisia, kalliimaan mallistoa, noin 5-vuotta, ja ovat jo aika poisheitettävässä kunnossa.

Vierailija
2/10 |
01.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niissä näyttää olevan sellaisia muinaisia sokeripalaliittimiä ja muutenkin sen näköisiä, että sähköturvallisuus on kyseenalainen.

Olen ostanut sellaiset nojatuolit, joista saa avattua sängyn. Mekanismi on tosi näppärä ja on kestänyt hyvin. Kätevät, kun tulee lapsille yövieraita eikä vie niin paljon tilaa kuin vuodesohva. Patjarullat on niin ankeita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
01.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wok-pannua ei kannata ostaa, se ei kestä kauaa. Kalusteet on kestäneet hyvin, ei valittamista. Puinen leikkuulauta alkoi irvistellä nopeasti. Me haetaan yleensä pikkutavaraa, servettejä, kynttilälaatikoita jne...

Vierailija
4/10 |
31.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ajatellutkaan lähteä sillä mielellä että ostoskärryt täynnä tullaan takaisin. Mutta toisaalta, uuteen kotiin tarvitaan kaikenlaisia " pikkujuttuja" ...

ap.

Vierailija
5/10 |
31.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keittiötarvikkeita löytyy joka lähtöön, tankoja, koukkuja, patalappuja, astioita, vaaseja, aterimia, säilytystavaraa, leikkuulautoja jne.

Lakanoita, peittoja, tyynyjä jne myös.

Kukat on myös siellä melko halpoja, samoin lamput, joista löytyy lapsille jos jonkinlaista halpaa somistetta huoneeseensa, samoin aikuisillekin.

Vierailija
6/10 |
31.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

esim jos tarvitse arkiastioita, -laseja tms ovat halpoja ja tosi kestäviä. Samoin kannattaa ostaa energiasäästölamppuja, servettejä, muovikulhoja, kelloja, sisustustauluja ja kasveja. Sekä ruokaosastolta kaurakeksejä ja marmeladia sekä lihapullia ja frödingen kakkuja pakkaseen.

Vierailija
7/10 |
31.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ikeasta ei enää osteta muuta kuin niitä muovisia leikkualustoja. ja niitäkin vaa sen takia, et niitä on siellä kans mustan värisinä.

olen kyllästynyt käsiin hajoaviin ikea kaappiin ja senkkiin

Vierailija
8/10 |
31.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peilitkin kivoja siellä.

Mitä en ostaisi Ikeasta: halvimpia huonekaluja. Tyyriimmät on siellä halpoja nekin ja ne on ihan ok.

Itse olen tykännyt Ikean kamoista eniten Bekväm- grillikärrystä tai miksi sitä kutsuisi. Siihen laitettiin pari sellaista tankoa ja niihin koukut ja siitä tuli jonkinlainen apupöytä. Siellä on kattilat ja kapustat kaikki nätisti ja hintaa viritelmällä muistaakseni 70¿ koukkuineen ja kaikkineen.

Vierailija
9/10 |
31.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Sekä ruokaosastolta kaurakeksejä ja marmeladia sekä lihapullia ja frödingen kakkuja pakkaseen.

Vierailija
10/10 |
31.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

metallimude:

että ikeasta ei enää osteta muuta kuin niitä muovisia leikkualustoja. ja niitäkin vaa sen takia, et niitä on siellä kans mustan värisinä.

olen kyllästynyt käsiin hajoaviin ikea kaappiin ja senkkiin

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi yhdeksän