IS: Somessa suututtiin Sara Siepille: ”Aika ylimielistä”
Ihmiset eivät reagoineet positiivisesti siihen, kun Sieppi kertoi komentelevansa ilman vaunuja liikkuvia hissistä ulos.
IS: "Sieppi kertoi podcastissa hissien käytöstä vaunujen kanssa. Somessa ihmiset suuttuivat Siepin sanoista.
– Varsinkin nyt, kun liikkuu itse tyyliin jollain vaunuilla. Liikun vaunuilla paljon keskustassa ja vaikka Stockmannille, minne ikinä. Ihmiset eivät avaa ovia, hississä on ihmisiä, keillä ei ole rattaita ja ne eivät päästä sinne ihmisiä, kellä on vaikka vaunut, Sieppi sanoo.
Hän kertoo esimerkkinä tilanteen, jossa hän on ollut jonottamassa hissiä. Hänen edessään on ollut ihmisiä, jotka Siepin mukaan ”voisivat mennä rappusia ylös”.
– Olen siis se tyyppi, joka menee sinne, anteeksi, onko sinulla vaunut? Jos ei ole, niin hei hei. Olen välillä joutunut sanomaan, että itse asiassa tuossa on portaat, voitko mennä. Koska me haluamme vauvani kanssa myös päästä tuonne samaan kerrokseen ylös."
Kommentit (78)
Ei tulisi mieleenkään avata ovea Siepolle. Vastenmielinen ammattivalittaja.
Imen isäni gullia vuokranmaksua vastaan.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ap
Sairas inceli olet.
Vierailija kirjoitti:
Varsinkin osa naisista on niin sietämättömiä heti kun he saavat "valtaa". Sieppi kokee olevansa etuoikeutettu kaikkeen, koska lykkii vaunujaan. Voisiko joku sanoa hänelle että se pershedelmä nyt niin kummoinen ole.
Mikä ihmeen pershedelmä. Oletko jotenkin vajaahedelmä?
Jos ei kykene, saa ja halua lapsia , miksi vihata kaikkia ihmisiä? Miksi solvata ihmislasta oksettavasti, ei tervettä. Samaan aikaan hoivataan lemmikkipossua, tyylin tule äidin syliin😵💫
Vierailija kirjoitti:
Ap
Höpönlöpön.
No ehkä tämä saa edes osan ihmisistä silmät aukeamaan sen suhteen, millaisia ihmisiä iso osa näistä influenssereista ovat, Siepit, Martinat sun muut.
Yhteiskuntamme tarvitsee intellektuelleja, ei enempää influenssereita, luki kesällä Hesarissa.
Huoh odottaisi itse sitä hissiä. En ikinä menisi laukoo ihmisille , että menitkö portaita pitkin.
Vierailija kirjoitti:
Huoh odottaisi itse sitä hissiä. En ikinä menisi laukoo ihmisille , että menitkö portaita pitkin.
Nyt hissistä ulos kaikki asiaankuulumattomat, täältä tulen MINÄ.
Tyypillinen tyhmänpuoleinen junttinousukas. Olisivat vaan nauraneet päin naamaa.
Nykyisin ei kunnioiteta mitään hissit on kaikille, mutta olisiko kohteliasta päästää pyörätuolilla kulkevat ihmiset rollaattorilla kulkevat sekä lastenvaunujen ja rattaiden kanssa kulkevat ensin. Onko tervejalkaisilla niin kiire että, ei huomioida vammaisia, vanhuksia, lapsia. Käytöstavat on nykyihmisille sieltä ja syvältä.
Sehän onkin jotkut ei voi mennä portaita pitkin ja se ei välttämättä näy ulos päin. Eikö Stockalla ole monta hissiä ? Kandee katsoo vähän peiliin ja mieettiä.
Joo näkee sen jo busseissa, junissa, vanhukset seisoo, mutta nuoret terveet istuvat penkeillä ja tutkivat puhelimiaan. Eihän nää rulevaisuuden toivot tee ees töitä. Ei jaksa kun oon niiiin rankkaa
Vierailija kirjoitti:
Joo näkee sen jo busseissa, junissa, vanhukset seisoo, mutta nuoret terveet istuvat penkeillä ja tutkivat puhelimiaan. Eihän nää rulevaisuuden toivot tee ees töitä. Ei jaksa kun oon niiiin rankkaa
Ehkä tekevät työtä sillä puhelimellaan, aivan kuten Sieppi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varsinkin osa naisista on niin sietämättömiä heti kun he saavat "valtaa". Sieppi kokee olevansa etuoikeutettu kaikkeen, koska lykkii vaunujaan. Voisiko joku sanoa hänelle että se pershedelmä nyt niin kummoinen ole.
Mikä ihmeen pershedelmä. Oletko jotenkin vajaahedelmä?
Se on le s p o n/ t r a n s u n solvaava ilmaisu vauvasta!
Käytöstavat opitaan jo kotona avataan ovi vanhuksille, naisille, lapsille mutta mitä nykyajan taliaivot tekee juostaan jonoon ensin etuillaan. Lapsille ei opeta käytöstapoja nään sen jokaikinen päivä. Kaupassa kun on töissä niin näkee miten törkeät on tavat
Ehei, eilen nuori mies hyppäsi penkiltä puhelimensa kanssa, kehotti minua istumaan. Vieläkin muistelen lämmöllä😊Niin metsä vastaa, kuin sinne huudetaan!
Sieppi itsekkyydestä tylyttää niitä muita asiakkaita
Jos hän ei olisi niin itsekäs niin voi antaa muidenkin käyttää hissiä