Asunnoissa voi käydä jopa vuokranantaja salaa tai huoltomies tai taloyhtiön esim pj kenelle on annettu avain
Ihan yleisesti siis, ei liity millään tavalla kansanedustajiin. Itse olen asunut kämpässä jossa vuokranantaja kävi salaa asunnoissa ja ramppasi vaan omilla avaimilla miten sattu ja pyöri pihassa jatkuvasti, kerran huomasin metsän laidassa jonkun kameran kanssa myös, siitä en ole varma oliko sekin tämä vuokranantaja itse tutkimassa jotain. Sen lisäksi olen asunut asunnossa jossa taloyhtiössä asu kyyläporukka johon kuulu myös taloyhtiön huoltomies. Tämä huoltomies tuli kerran koputtamaan ovelle, esitin että en ole kotona, jonka jälkeen hän aukasi itse vaan oven omilla avaimilla ja väitti että minulta on ikkuna rikki. Joku oli soittanut hänelle kuulemma, että minulla on ikkuna rikki (joku näistä kyylistä), sanoin että ei muuten ole, jonka jälkeen hän lähti pois. Ihmiset oikeasti on tälläsiä.
Kommentit (23)
Ite tekisin tällaisissa tapauksissa ansoja asuntoon ja piilottaisin tallentavan vakoilukameran.
jokainen voi ite miettiä miten näillä videoilla voi sitten tehdä pientä piinaa vastavuoroisesti.
Vierailija kirjoitti:
Ei saa käydä, se on laitonta ilmoittamatta etukäteen.
Käy ne silti. Meinaat, että niitä joku laki kiinnostelee?
Itseasiassa kyllä voi olla yleisavain esimerkiksi taloyhtiön hallituksen pj:lla tai muulla henkilöllä, jos taloyhtiön ovien avauksia ei hoida huoltoyhtiö. Itse asuin tällaisessa kerrostalossa joskus vuosia sitten. Ainoa ongelma oli, että hallituksen pj oli koko taloyhtiön ainoa työssäkäyvä, kaikki muut olivat eläkeläisiä tai opiskelijoita. Ihan turha oli yrittää saada pj:aa kiinni ma-pe klo 7.30-16.30 välillä, muuten oli kyllä melkein jatkuvasti kotona.