Ei 70-vuotias mitään parisuhdetta tarvitse. Hoitaa lapsenlapsia ja siinä se loppuelämä kuluu.
Kommentit (35)
Koira riittää. Reppu selkään, vaelluskengät jalkaan ja nokka kohti tuntureita. Hyvin menee.
Pitääkin viedä muksut mummon luo Italiaan..
Eilen kaksi Viiden jälkeen ohjelmassa mainosti, kuinka isovanhemmat ovat vieneet heidän lapsiaan lomille. Kaukomaille, ei mihinkään Linnanmäelle, siinäpä mallia :D
Kyl mun mielestä on kivempi asuu, elää ja reissata ukon kanssa kuin lastenlasten. Sori.
Joitakin vuosikymmeniä sitten asiat olivat noin ja kaikki olivat tyytyväisiä. Naisten mieltä ei saa sekoittaa niin kuin lapsenkaan. Muuten alkaa sekoilemaan ja masentumaan. Pitää olla selvät rajat.
Mä luulen että hoivaaminen ei palaa kun se kerran on loppunut. Jonkun muun vuoro, mä elän lopun ikääni kuin miehet, itselleni ja iloisena ottajana.
Vierailija kirjoitti:
Mitä hoitoa sun lapsenlapset tarvitsevat, ovatko vammaisia?
Isän geenit. :(
Menkää nukkumaan kohta tulee vastaan eilinen.
Minä sain lapsenlapset jo ennen kuin täytin 50 v. Nyt olen 70 ja ne lapsenlapset on hoidettu ajat sitten, ne on aikuisia
Nyt elän kivaa aikaa miehen ja koiran ja kissan kanssa. Ollaan ihan terveitäkin vielä.
Lapsenlapsen lapsia ei hoideta, sitä varten niillä on isovanhemmat. Rahaa annetaan joskus.
Useamman 70v lapsenlapset on jo aikuisia, mitä hoitoa ne tarvitsee, vai oliko ajatus, että hoitavat lapsenlapsenlapsia?
Vierailija kirjoitti:
Mitä hoitoa sun lapsenlapset tarvitsevat, ovatko vammaisia?
On, niin kun myös ap.
Kyllä miehet näyttää tarvitsevan,a🤭
Vierailija kirjoitti:
Ei onneksi ole lapsenlapsia.
Juuri niin. Eikä lapsia 🙏
Vierailija kirjoitti:
Minä sain lapsenlapset jo ennen kuin täytin 50 v. Nyt olen 70 ja ne lapsenlapset on hoidettu ajat sitten, ne on aikuisia
Nyt elän kivaa aikaa miehen ja koiran ja kissan kanssa. Ollaan ihan terveitäkin vielä.
Lapsenlapsen lapsia ei hoideta, sitä varten niillä on isovanhemmat. Rahaa annetaan joskus.
Miksi pitää antaa rahaa? Eivätkö lasten vanhemmat käy töissä?
En nyt noinkaan sanoisi, mutta miksi jotkut ottavat juuri tuonlaatuisena loukkauksena esim. jos joku puhuu siihen sävyyn, että mielelläni hoitaisi lapsenlapsia kun olen vanhempi tai mielellään autan muutenkin?