Oon yli 50v ja yhä kuukautiset tulee. Säännölliset eikä mitenkään runsaat. Muita?
Kommentit (12)
Muistakaa että miehetkin lukee näitä
Vierailija kirjoitti:
😱
53 v ja sama tilanne. Sain lapseni helposti myös, mutta enää en toki yritä. Helposti tarkoittaa ilman keskenmenoja ja heti ensimmäisestä yrityskierrosta kaikki neljä lasta ennen 40 v ikää. Nuorena oli 5 vrk keskirunsaat vuodot ja nykyisin hieman niukemmat ja 4 vrk. Muuta eroa ei ole.
Kuukautiseni loppuivat ollessani 42v, ne olivat ihan säännölliset ja normaalit kokoajan.
Oon 40+ ja helvetiksi muuttuneet kuukautiset. Terkkarista ei tietenkään saa mitään apuja. Venäläinen lääkäri? puhuu erittäin huonoa suomea ja sanoo että Burana on hyvä lääke.
Vierailija kirjoitti:
Hienoa! Mmä kehitin adenomyoosin ja voisin ikävuodet 43-46 15-20 pv kuusta. Rahaa meni privagyneihin, ultriin, kierukoihin ja hormonikokeiluihin n 1500 euroa ennen lähetettä naistenpolille, josta selvisin kertakäynnillä, endokrinologin konsultaatiolla ja hoemonikorvauksen säädöllä. Toivottavasti voin ensi keväänä sanoa, että menkat loppuivat menopaussiin 48-vuotiaana. Muuten on edessä kohdunpoisto.
Aika lailla hankalampaa kuin lötköpötkön kanssa, eikös?
Ihan säännölliset olivat kunnes loppuivat kuin seinään kun olin 56v.
Hormonitasoni oli normaalit 54-vuotiaaksi asti. Sen jälkeen en enää tarvinnut ehkäisyä. 🥳
Hienoa Antti että sulla miehenä on kuukautiset.
Mulla loppui 53-vuotiaana kerta heitolla eikä oo sen jälkeen näkynyt. Kahdet viimeiset menkat kesti 2 viikkoa mutta muuten oli ihan normaalit.