Mikä työ mulle sopisi?
Pitäisi olla turvallinen ympäristö, ja ei yötyötä. Mulla on huono paineensietokyky. Oon tunnollinen ja teen asiat hyvin. Tuun kaikkien kanssa toimeen mutta toisaalta jatkuva sosiaalisuus kuormittaa, joten en tiiä oisko kuitenkin parempi joku mitä osin voisi tehdä itsenäisesti. Pidän kauneudesta, seesteisyydestä, rauhallisuudesta. En ehkä sovellu hektiseen hommaan. Mut mihin soveltuisin?
Kommentit (15)
Saako työ olla fyysistä? Kukkakauppias, puutarhuri, pihasuunnittelija, sisustussuunnittelija
Et saa mitään töitä kun on työvoimapula.
Minulla lähestulkoon samat ominaisuudet. Lisäksi matemaattinen lahjakkuus. Luonnontieteellinen koulutuskin on. Opettajan työssä saan burnoutin kuukaudessa.
Olen laboratoriorotan hommia hakenut. Niistä hommista tykkään ja niissä pärjään. Pisimmillään hakuprosessi on edennyt siihen vaiheeseen, että olen saanut ilmoituksen, että hakemukseni on vastaanotettu. Sen jälkeen ei kuulu yhtään mitään.
Lisään vielä että puhelintyö ei sovellu mulle. Jännitän puhelimessaoloa. En koe olevani erityisen lahjakas missään, toisaalta pärjään ihan hyvin kaikessa, ehkä juuri sen tunnollisuuden takia ja et pyrin tekemään hyvin sen mitä teen. Ap
Mitkä tämänhetkinen koulutuksesi ja ikäsi ovat?
Lähihoitaja, henkilökohtainen avustaja.