Minkä toiveuusinnan haluaisit nähdä teeveessä?
Miksiköhän mikään kanava ei näytä klassista James Bond sarjaa? Luulisi, että pitkän tauon jälkeen olisi aika päästää Bond pannasta?
Kommentit (33)
"Vielä virtaa" olisi kiva nähdä joskus uusintana.
Rauta-ajan olen nähnyt viimeksi lapsena, haluaisin nähdä uudestaan. Freaks and Geeks on kenties kaikkien aikojen paras amerikkalainen nuorten sarja - katsoisin mielelläni uusintana. Musta Kyy ja The Fast Show- Ruuvit löysällä toimii myös aina.
Kotimaisista draamoista katsoisin Pakanamaan kartan ja Huojuvan talon myös kernaasti ja joku Nyhjää tyhjästä ja Best of Thilia Thalia kelpaisi.
Rimakauhua ja rakkautta
Niin sanottu elämäni
Klaani (muistaako tätä uusiseelantilaista sarjaa kukaan?)
Normaaleja ihmisiä
Se Tales From The Crypt vaimikänytolikaan. Se missä oli lyhyitä kauhutarinoita muutama per jakso.
Näkemiin vaan, muru.
Alas Smith & Jones
Haley and Pace
Ponille kyytiä
The slow show
Maanalainen armeija...
Vierailija kirjoitti:
Rauta-ajan olen nähnyt viimeksi lapsena, haluaisin nähdä uudestaan. Freaks and Geeks on kenties kaikkien aikojen paras amerikkalainen nuorten sarja - katsoisin mielelläni uusintana. Musta Kyy ja The Fast Show- Ruuvit löysällä toimii myös aina.
Kotimaisista draamoista katsoisin Pakanamaan kartan ja Huojuvan talon myös kernaasti ja joku Nyhjää tyhjästä ja Best of Thilia Thalia kelpaisi.
Rauta-aika Areenassa:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rauta-aika Areenassa:
No, mutta tämähän täytyy katsoa, kiitos vinkistä.
Oikeasti toivoisin että se oikeilla näyttelijöillä tehty Lucky Luke sarja jossa on Terence Hill.
Villi Pohjola