Mieheni rauhoittumisoluet ovat loppumassa ja unohdin käydä täydentämässä rauhoittumisolutvarastoa vaikka lupasin
Enää yksi jäljellä… vien sen pian miehelle ja mies kuvittelee että kolme laatikkoa on jo kylmenemässä… :-( mitä teen? Mitä sinä tekisit…..
Kommentit (23)
Tunnustat erheesi ja ehdotat tilalle muita alkoholijuomia.
Juokset nopeasti kauppaan muka unohdit jotain tai palautat tölkit…..näin saat miettimistauon.
Ostat ykköstä ja rukoilet että mies ei maista eroa….tämä on ainoa keino…
Antaisin viimeisen oluen ja kävisin viemässä roskat ja soittaisin puhelun.
Kaikki kaverit läpi nopeasti ja kysy pystytkö tulla taksilla nopeasti hakemaan viinaa tai kaljaa?
Voisitko antaa suihinottoja oluen sijaan?
Ei ole terve suhde. Juokse jo! Äläkä palaa.
Veisin roskat ja nopeasti soittaisin naapurien ovikellot läpi. Onko alkoholia? Kerro että olet alkoholisti ja tarvitset viinaa ja nopeasti…. Muita hyviä neuvoja oletkin jo saanut.
Tein sen… ja vein viimeisen rauhoittumisoluen miehelleni ja kerroin miehelleni vieväni roskat, Sanoin että unohdin viedä ne, valehtelin….. mutta ovi on takalukossa……miten pyydän mieheltäni avaimet….. oih! Miten saada lisää rauhoittumisoluita miehelleni?
-oikea AP…
Sitten se on vaan raotettava rommirakoa
Vierailija kirjoitti:
Ei ole terve suhde. Juokse jo! Äläkä palaa.
Olen hänen kanssaan vapaasta tahdostani… -AP
se on sitten silmä mustana ja huuli halki huomenna aamulla.
opitpahan hakemaan kaljaa ajoissa.
Vierailija kirjoitti:
Sitten se on vaan raotettava rommirakoa
jotain käymistä siellä hajusta päätellen tapahtuu. ehkä jopa mätänemistä.
Miksei hae itse kaljojaan? Laiska mieslapsi?
ehkä syvällä sisimmässäsi haluat saada turpaasi, kun et hakenut jännämiehellesi täydennyskaljoja
Vierailija kirjoitti:
se on sitten silmä mustana ja huuli halki huomenna aamulla.
opitpahan hakemaan kaljaa ajoissa.
Voi ei…. Ehkä minä ansaitsinkin tämän…. Voihhh….. Tyhmä minä….. -AP
Aika heikko mies, jos pitää turruttaa itsensä alkoholilla.
Vaihda alkkis nuorempaan ja parempaan.
Nyt se viimeinen loppui. Missä kaljaa, ääni sanoo. Missä sitä on? Miksi en vastaa? Mitä minä sanoisin hänelle….en tiedä enää mitä kertoa… miksi kaiken piti mennä pieleen minun takiani….Jumala! Auta minua….. -AP
Rauhoittumis olut? Mitä mä just luin. Nykyään käydään salilla eikä juoda mitään liuottimia.
lopettaisin täällä trollaamisen