Olisinpa jonkun rikkaan naisen kotivaimo
Kommentit (37)
Vierailija kirjoitti:
Naisen kanssa olisi tosiaan kivempi parisuhde kuin miehen kanssa. Katsos kun naiset ei ole epälojaaleja laiskapaskoja. Harmi vain ettei suuntautumistaan voi valita. Jos voisi, te miehet nussisitte vain toisianne, koskapa pelkäätte meitä naisia niin helvetisti.
N
Väitätkö tosissaan ettei naisetkin muka pettäisi? :DD
T. Itsekin nainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Outo toive. Minä naisena halusin olla jo pienestä pitäen "mää itte".
Miten niin outo toive? Ap
Elää toisen siivellä ja sitten kun tulee ero, ja se tulee... niin olla ihan tyhjän päällä kun ei ole itsellä mitään. Lokkeilemista jonkun aikaa kunnes se rikas mies löytää nuoremman naisen.
Voihan olla, ettei ihmisellä ole mitään, vaikka asuisi yksin. Ei työtä, ei rahaa (muuta kuin tuet).
"Lokkeilu" on typerä sana ja kertoo sen käyttäjästä pelkkää negatiivista. Jokainen päättäköön itse haluaako antaa omalle kumppanilleen rahaa vai ei, tai maksaako hänen puolestaan asioita. Jos antaa, se ei ole sen syy, joka saa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mene lehmä itse sinne töihin raatamaan ja oppimaan oikeaa elämää. Koko maailma ei pyöri napasi ympärillä. Kaikki pitäisi kultatarjottimella saada nokan eteen.
Ja sinun kannattaisi hankkia ne lääkkeet. Käyn jo töissä. Ap
Jatka sitten siellä töissä käymistä. Turha odottaa että joku alkaisi elättää.
Kuka sanoi, että minua täytyisi elättää? Ap
Mieluummin kotiorjana töissä puolisolle 1e päivässä kuin alle 15e tuntipalkkalla jossain koko päivä riistettävänä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elää toisen siivellä ja sitten kun tulee ero, ja se tulee... niin olla ihan tyhjän päällä kun ei ole itsellä mitään. Lokkeilemista jonkun aikaa kunnes se rikas mies löytää nuoremman naisen.
Voihan olla, ettei ihmisellä ole mitään, vaikka asuisi yksin. Ei työtä, ei rahaa (muuta kuin tuet).
"Lokkeilu" on typerä sana ja kertoo sen käyttäjästä pelkkää negatiivista. Jokainen päättäköön itse haluaako antaa omalle kumppanilleen rahaa vai ei, tai maksaako hänen puolestaan asioita. Jos antaa, se ei ole sen syy, joka saa.
Odotas vain jos ap olisi halunnut miehen elättävän hänet niin olisi tullut hirveä sota siitä miten on ap:n vika, vie miehen rahat ja on hirveä lokki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mene lehmä itse sinne töihin raatamaan ja oppimaan oikeaa elämää. Koko maailma ei pyöri napasi ympärillä. Kaikki pitäisi kultatarjottimella saada nokan eteen.
E i o l e s i n u l t a p o i s , j o s j o k u e l ä t t ä ä a p : t a .
Vierailija kirjoitti:
Mieluummin kotiorjana töissä puolisolle 1e päivässä kuin alle 15e tuntipalkkalla jossain koko päivä riistettävänä.
Ai vaikka se puoliso olisi mies? Ihmeellistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Odotas vain jos ap olisi halunnut miehen elättävän hänet niin olisi tullut hirveä sota siitä miten on ap:n vika, vie miehen rahat ja on hirveä lokki.
Ei minun puolestani ainakaan.
Käy jostain eläkeläisten jumpparyhmästä bongaamaan jokin rikas leskivaimo.
Saa niihin muutkin mennä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
E i o l e s i n u l t a p o i s , j o s j o k u e l ä t t ä ä a p : t a .
Sitten turha vinkua kun akka jättää ja ap:lla on rahat loppu ja menee kelan luukulle kerjäämään minun veroistani maksettuja tukirahoja. Eli kyllä se minulta vähän on pois.
Vierailija kirjoitti:
Harmi vaan että ap on femcel jota kukaan ei halua.
Vierailija kirjoitti:
Olipas virkistävää kuulla tämä. Harvemmin tätä enää saa sanoa ääneen, että on mielummin kotivaimo kun töissä.
Vierailija kirjoitti:
Voisin, kiitos hyvästä ideasta. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olipas virkistävää kuulla tämä. Harvemmin tätä enää saa sanoa ääneen, että on mielummin kotivaimo kun töissä.
Rehellisesti sanottuna en haluaisi olla kotivaimo, jos siihen sisältyisivät joidenkin lasten hoito. Minulle mieluinen kotivaimous on jotain pientä kotoa työskentelyä ja näpertelyä plus esim perus kokkaaminen, ehkä hieman siivoaminen. Vaikka nämäkin voisivat olla yhteisiä tehtäviä. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harmi vaan että ap on femcel jota kukaan ei halua.
Ja mitäs tämä femcel tarkoittaa? Ap