Sinä 40-60v nainen, mitä teet näin perjantai-iltana?
Onko tyypillinen perjantai-ilta?
Saa miehetkin vastata.
Kommentit (101)
Suunnittelin juuri seuraavaa keramiikkaprojektiani
Rakastajani laittaa meille ruokaa. Minä toin kuohuviinin.
N47
Olen kotona ja teen ruokaa ja odotan että mies lämmittää saunan.sitten ehkä seksiä ja tv katselua.
51n
Vierailija kirjoitti:
Tein just kääretortun, jota juotiin kahvin kanssa.
Oli ilmeisesti rommilla kostutettu kääretorttu.
Vierailija kirjoitti:
Olen 35 mutta vastaan silti koska kiva kirjoittaa vauva.fi päiväkirjaa.
Juon loppuun keskiviikkona avatun viinipullon kotosalla itsekseni omien harrasteiden parissa mihin ei liity haureutta tai mitään muutakaan sontaa. Aion hihitellä, naureskella ja nauttia vapaudesta ja elämästä. Vapaudesta kotona yksin, en missään miesten saalistettavana.
Mahtavaa, että sait sisällytettyä negatiivisessa valossa miehet vastaukseesi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Makaan sohvalla ja katson puolison kanssa Sardinian rallia. Söin just pizzaa, kuohuviiniä lasissa. Pääsin töistä jo kahdelta, pitkä lenkki ja kohti viikonloppua.
Rallia? Miten voitte elää noin?
Tää tuli mun kahden kommentin
väliin. I saw that coming. 🤦😃🍕
Te pikku psykåt. Crazy bitches.
Taattua Vauvalaatua. 💀x
Katoin autonlämmitysjutut kuntoon talvea varten, keräsin viimeiset omput, hain pyykit ja viikasin ne, otin kisulit sisään jo viideltä, tein salaatin ja rahkan huomiseksi ja nyt pähkäilen, lähtiskö vielä käymään ilta-alessa kylillä. Kattelen tässä Yle Areenaa samalla ja kun tuli noita kansanedustajien kotiinmurtautumisuutisia, kurkkasin tänne. Ja löytyihän täältä heti uutiseen liittyvä ketjukin.
Töiden jälkeen kävin kaupassa, laitoin kukkakimpun pöytään ja aloin laittaa ruokaa. Mies tuli myöhemmin tänään. Syötiin perheen kanssa, kohta mennään saunaan. Katson vähän sarjaa sohvalla koiran kanssa, juon hyvää punaviiniä. Menen ennen yhtätoista nukkumaan, viikonloppuna kaikkea kivaa tiedossa. Lähiruokamessuja, lounasta ym. Normiviikonloppu.
N54
Saunon mökillä saaristossa. En pistäisi pahakseni kivaa miesseuraa.
N53
Vierailija kirjoitti:
Saunon mökillä saaristossa. En pistäisi pahakseni kivaa miesseuraa.
N53
No huh .alkaa kovettumaan m51
Vierailija kirjoitti:
Lämmitän taloa puilla, oli vähän viileän tuntuista ja nyt on tosi viileää kun savut tuli jostain syystä väärään suuntaan ja jouduin avaamaan ikkunat ja ovet. Ja se hieman huolestuttaa että palohälytin ei silti hälytä. Olen vähän kateellinen teille kenellä puoliso. Tässä tilanteessa olisi mukava hämmästellä miehelle että mitenhän tuo palohälytin ja hän sitten selvittäisi asian ja laittaisi kuntoon. Aika tavallinen perjantai.
Minä olen vähän kateellinen naisille, jotka selviävät yksin. Olen aika avuton ilman miestäni ja poikiani. Nuorempana olin reippaampi, mutta perheellistyttyäni olen taantunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihanan tavallista elämää kaikilla.
Kertoo ainoastaan suomalaisten ostovoimasta.
Ruotsissa ihmiset ovat elokuvissa, teattereissa, baareissa ja yökerhoissa perjantai-iltaisin. Suomessa odotetaan rikkinäiset villasukat jalassa Sohvaperunoiden uutta kautta ja syödään suolatikkuja ja kudotaan uusia villasukkia joululahjaksi.
Töiden jälkeen makoilin sohvalla ja selailin uutisia jne. netistä. Sitten laitoin virtuaalitreenin pyörimään ja tein 30 min core-treenin. Sen jälkeen laitoin ruokaa (uunilohta, valmismuusia ja salaattia) ja söin teini-ikäisten lasteni kanssa. Sen jälkeen siivosin vähän keittiötä, ja vähän aikaa jäin taas tukimaa nettiä ja näköjään tätä palstaakin. Kohta katsotaan jokin sarja/leffa: auki vielä mikä. Sen jälkeen suihkuun ja nukkumaan 23 aikaan.
Kiva muuten lukea muidenkin pe-illan puuhia - kaikki lähes myös asiallisia kommentteja mikä on harvinaista:)
Kotona miehen kanssa. Katellaan telkkua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihanan tavallista elämää kaikilla.
Kertoo ainoastaan suomalaisten ostovoimasta.
Ruotsissa ihmiset ovat elokuvissa, teattereissa, baareissa ja yökerhoissa perjantai-iltaisin. Suomessa odotetaan rikkinäiset villasukat jalassa Sohvaperunoiden uutta kautta ja syödään suolatikkuja ja kudotaan uusia villasukkia joululahjaksi.
Juu, jossain tukholmassa ehkä, mutta menepä Ruotsin maaseudulle, samaa juntturaa siellä on ja hyvä niin. Myös Italiassa keittelevät pastaa perheen kesken, eivätkä istu oopperassa. Silloin tällöin käydään, mutta niinhän me Suomessakin tehdään.
Pilatesta, panemista, rakkaushommia ja kaikenlaista sellaista mukavaa.
Olen kateellinen niille joilla on seuraa. Mies on yrittäjä, edelleen töissä. Itse pääsin töistä jo kolmelta.
Kävin iltapäivällä taidenäyttelyssä, sitten elokuvissa, sen jälkeen ruokakaupassa ja nyt vietän mukavaa koti-iltaa.
Pesen pyykkiä, katson leffaa, palstailen ja syön suklaata. Rankka työviikko takana ja aamullakin menen töihin. Kiva vaan levätä kotona yksin. Miestä ehtii nähdä myöhemminkin.
Älä hermostu. Mutta yhteiskunta ei loputtomiin pyöri niin, että ihmiset syövät räkää sohvalla ja lämmittävät leivinuunia.