Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinä 40-60v nainen, mitä teet näin perjantai-iltana?

Vierailija
02.10.2026 |

Onko tyypillinen perjantai-ilta? 
Saa miehetkin vastata. 

Kommentit (66)

Vierailija
41/66 |
02.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotan, että pääsen nukkumaan.  Aika tavallinen ilta, arki tai ei.

Vierailija
42/66 |
02.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin pian syödä iltapalaa ja mennä ajoissa nukkumaan koska huomenna pitää aamuvuoroon. Rekkakuskit jäällä pyörii telkkarista, kun on joku kanava missä sitä tulee joka päivä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/66 |
02.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laitoin juuri tulet pönttöuuniin ja nyt makoilen sohvalla kännykkä kädessä. Tarkoitus oli hernekeittoa keitellä, mutta tuntuu niin juhlavalta muiden perjanteit pizzoineen ja viineineen, että melkein tekisi mieleni kauppaan lähteä.

No mutta hernekeitto on tosi hyvää sekin! Meillä vain on sellainen perinne, että perjantaina on pitsaa, pastaa, tacoja tai jotain vastaavaa.

Vierailija
44/66 |
02.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mökillä, laitamme mökin talviteloille. Viimeinen sauna tältä vuodelta täällä. Kaunista on, peilityyni järven pinta ja kaksi valkoista joutsenta kaivon luona.

Vierailija
45/66 |
02.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herkuttelen sohvalla teeveen seurassa. Myöhemmin perhesaunaan. 

Vierailija
46/66 |
02.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laitoin juuri tulet pönttöuuniin ja nyt makoilen sohvalla kännykkä kädessä. Tarkoitus oli hernekeittoa keitellä, mutta tuntuu niin juhlavalta muiden perjanteit pizzoineen ja viineineen, että melkein tekisi mieleni kauppaan lähteä.

Olisko sulla jotain vähän hienompaa lautasta? Tuntuu hernekeittokin juhlavalta, kun syö poikkeuksellisesti jostain erikoislautasesta. :) 

Vierailija
47/66 |
02.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lämmitän taloa puilla, oli vähän viileän tuntuista ja nyt on tosi viileää kun savut tuli jostain syystä väärään suuntaan ja jouduin avaamaan ikkunat ja ovet. Ja se hieman huolestuttaa että palohälytin ei silti hälytä. Olen vähän kateellinen teille kenellä puoliso. Tässä tilanteessa olisi mukava hämmästellä miehelle että mitenhän tuo palohälytin ja hän sitten selvittäisi asian ja laittaisi kuntoon. Aika tavallinen perjantai. 

Vierailija
48/66 |
02.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen omenapiirakkaa ja makoilen. Kuuntelen äänikirjaa ja menen suihkuun.

Vierailija
49/66 |
02.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin työpäivän jälkeen salilla ja kaupassa ja nyt katson lentopalloa Ruudusta. Jos jaksais tietokoneen aukaista, niin voisi vähän jatkaa Python-kurssin lopputehtävää.

Vierailija
50/66 |
02.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söin juuri, nyt katselen sarjaa ja palstailen. Haaveilen ihastuksestani, toivottavasti hän tulee uniini ensi yönä :)

Vierailija
51/66 |
02.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lämmitän taloa puilla, oli vähän viileän tuntuista ja nyt on tosi viileää kun savut tuli jostain syystä väärään suuntaan ja jouduin avaamaan ikkunat ja ovet. Ja se hieman huolestuttaa että palohälytin ei silti hälytä. Olen vähän kateellinen teille kenellä puoliso. Tässä tilanteessa olisi mukava hämmästellä miehelle että mitenhän tuo palohälytin ja hän sitten selvittäisi asian ja laittaisi kuntoon. Aika tavallinen perjantai. 

Käyhän ostamassa uusi hälytin heti huomenna.  Sehän saattoi olla hyvä, että nyt sen huomasit, ettei toimi.

Vierailija
52/66 |
02.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairastan. En tee mitään, kunhan möllötän.

Samanlainen ilta on kuin muutkin illat.

Viikonpäivällä ei ole merkitystä, kun en käytä ollenkaa  alkoholia ja menen aina ajoissa nukkumaan ja herään samaan aikaan, oli vapaata tai ei.

Vierailija
53/66 |
02.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihanan tavallista elämää kaikilla. 

Kertoo ainoastaan suomalaisten ostovoimasta. 

Vierailija
54/66 |
02.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihanan tavallista elämää kaikilla. 

Kertoo ainoastaan suomalaisten ostovoimasta. 

No mitä sun mielestä pitäis tehdä? Ne, jotka menevät johonkin, tuskin ovat vauvapalstalla.

Vierailija
55/66 |
02.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi tavista täälläkin.

Niin tavista ettei ole edes

mainitsemisen arvoista.

Käyn läpi Etuovi.fi/Oikotien

tarjontaa ja teen

muistiinpanoja.. 

Kivaa pertsaa kaikille. 

-E vaan 👋🙋💫

Vierailija
56/66 |
02.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Makaan sohvalla ja katson puolison kanssa Sardinian rallia. Söin just pizzaa, kuohuviiniä lasissa. Pääsin töistä jo kahdelta, pitkä lenkki ja kohti viikonloppua. 

Rallia? Miten voitte elää noin?

Vierailija
57/66 |
02.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla huutaa palohäly

joskus ihan

ilman syytäkin kun 

vaan normosti kokkaan.

On yliaktiivinen.. 

ADHD hälytin.. ?! 🤷

Vierailija
58/66 |
02.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä koitan löytää motivaatiota opparin kirjoittamiseen. Kuten selaamalla tätä palstaa.

Täytyy sanoa, että näin 55-vuotiaana sinkkuna on aika yksinäistä. Ihan arkena ja vapaalla. Mulla ei ole yhtään ystävää tässä uudessa kaupungissani, johon olen muuttanut jo 5 vuotta sitten. Melkein heti aloitin opinnot (työ ja opinnot- kummatkin etänä ja ei ole ollut aikaa tutustua ihmisiin. Lisäksi olen kokenut lähes loppuunpalamisen, joten ei ole ollut mielenkiintoakaan. 

Mutta nyt olen toipumassa ja huomaan, että kohta tämä daami on irti. Liityin jo Threadsin kahvi- ja sinkkuryhmään. En jaksa olla enää yksin.

Olen ihan soiva peli vielä. Hyvässä kunnossa ja positiivinen. Ollut vain niin kova tämä vuosi, kun äitini kuoli alkuvuodesta ja sitä edelsi muutaman vuoden jatkuva huoli ja hänen hoitamisensa 100 km päästä. Takki vain tyhjeni. Ja tähän päälle vielä nuo opinnot sekä haastava työ. 

Ihanalta kuulostaa teidän saunat ja siiderit yhdessä miehenne kanssa. Toivottavasti minäkin löydän vielä kunnollisen miehen. Huonoa en huoli, joten ymmärrän, tämä tulee olemaan haastavaa. 

Vierailija
59/66 |
02.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri nyt vetelen haoankorppuja, istun sohvalla, katson avalta Unelma-asunto auringon alla.

Vierailija
60/66 |
02.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nussin kummipojan kanssa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi viisi