Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinä 40-60v nainen, mitä teet näin perjantai-iltana?

Vierailija
02.10.2026 |

Onko tyypillinen perjantai-ilta? 
Saa miehetkin vastata. 

Kommentit (107)

Vierailija
81/107 |
02.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin töistä tunti sitten. Ulkoilutin eläimet, kävin suihkussa ja nyt syön iltapalaa. Kohta pelaan Royal matchia ja sitten nukkumaan. Huomenna aikainen työaamu. Aika normaali perjantai silloin kun on töitä.

Vierailija
82/107 |
02.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuinen lapsi kävi kahvilla. Katson telkkaria, syön herkkuja ja juon punaviiniä. Mies katsoo jääkiekkoa. Ystävien kanssa viestittelen ja toiselle aikuiselle lapselle + avomiehelle Usaan myös viestejä. Myöhemmin illalla miehen kanssa leffailta. Oikein rauhallista ja mukavaa kynttilän valossa. Tiskikone hurisee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/107 |
02.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin iltakävelyllä, kuuntelin kappaleita ja lauloin mukana. Ex-kumppani on vakavasti sairaana ja kuuntelin puoli tuntia hänen huoliaan. Tein ruokaa. Tässähän tämä menee. Olisi mukava käydä tanssimassa, mutta en halua lähteä nyt ravintolaan.

Vierailija
84/107 |
02.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävin iltapäivällä taidenäyttelyssä, sitten elokuvissa, sen jälkeen ruokakaupassa ja nyt vietän mukavaa koti-iltaa. 

Oletko työtön vai eläkeläinen, kun olet kaikkea tuota ehtinyt jo tänään tekemään?

Vierailija
85/107 |
02.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajelin mökille ja lämmitin saunan, pientä iltapalaa ja hyvää lukemista suunnitteilla illaksi, televisiota ei ole. Pilvet väistyivät juuri ja muutama tähti näkyy jo. Elämä on hyvää. 

Vierailija
86/107 |
02.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon vasta 35, mutta katson luontodokkareita ja söin karkkia.

Vierailija
87/107 |
02.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lämmitän taloa puilla, oli vähän viileän tuntuista ja nyt on tosi viileää kun savut tuli jostain syystä väärään suuntaan ja jouduin avaamaan ikkunat ja ovet. Ja se hieman huolestuttaa että palohälytin ei silti hälytä. Olen vähän kateellinen teille kenellä puoliso. Tässä tilanteessa olisi mukava hämmästellä miehelle että mitenhän tuo palohälytin ja hän sitten selvittäisi asian ja laittaisi kuntoon. Aika tavallinen perjantai. 

Minä olen vähän kateellinen naisille, jotka selviävät yksin. Olen aika avuton ilman miestäni ja poikiani. Nuorempana olin reippaampi, mutta perheellistyttyäni olen taantunut.

Mulla ei ole miestä niin pakko tehdä itse. 

Vierailija
88/107 |
02.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihanan tavallista elämää kaikilla. 

Kertoo ainoastaan suomalaisten ostovoimasta. 

Ruotsissa ihmiset ovat elokuvissa, teattereissa, baareissa ja yökerhoissa perjantai-iltaisin. Suomessa odotetaan rikkinäiset villasukat jalassa Sohvaperunoiden uutta kautta ja syödään suolatikkuja ja kudotaan uusia villasukkia joululahjaksi. 

Mitäs vikaa siinä on? 

Vierailija
89/107 |
02.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ruotsissa ihmiset ovat elokuvissa, teattereissa, baareissa ja yökerhoissa perjantai-iltaisin. Suomessa odotetaan rikkinäiset villasukat jalassa Sohvaperunoiden uutta kautta ja syödään suolatikkuja ja kudotaan uusia villasukkia joululahjaksi. 

Mitäs vikaa siinä on? 

Ei siinä mitään vikaa ole, mutta kertoo vain millainen ero on ruotsalaisten ja suomalaisten ostovoimassa. 

Vierailija
90/107 |
02.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoidin lasten iltatoimet ja laitoin nukkumaan, siivosin vähän. Nyt kuuluu tuhina. 

Katson jonkun ohjelman pätkän ja sitten nukkumaan.

Perheenäidin perus ilta.

Vierailija
91/107 |
02.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juon kahvia ja katson telkkaria tällä hetkellä.

Sama täällä.

Vierailija
92/107 |
02.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein iltapäivällä ruokaa ja innostuin leipomaan mokkapaloja. Vein tyttären treeneihin, olin tunnin ulkona koiran kanssa. Pari juomaakin on tässä mennyt. Nyt sohvalla kotona, telkkarissa joku liigamatsi. Muutama kynttilä luo tunnelmaa. Perjantai-ilta on yksi viikon parhaista hetkistä.

Vierailija
93/107 |
02.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäs vikaa siinä on? 

Ei siinä mitään vikaa ole, mutta kertoo vain millainen ero on ruotsalaisten ja suomalaisten ostovoimassa. 

Se johtuu siitä koska olemme geneettisesti älykkäämpiä.

Vierailija
94/107 |
02.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täyttelen ristikkoja. On hyvä työviikko takana ja hyvä fiilis. Pitkästä aikaa avasin radion enkä telkkaria. On joku kanava, josta tulee hyvää musiikkia (nostalgia). Ja huvittaa, että muistan sanat. Ihmetyttää, että miksi musiikki jäänyt vähän taka-alalle viime vuosina. 

Vierailija
95/107 |
02.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kävin iltapäivällä taidenäyttelyssä, sitten elokuvissa, sen jälkeen ruokakaupassa ja nyt vietän mukavaa koti-iltaa. 

Oletko työtön vai eläkeläinen, kun olet kaikkea tuota ehtinyt jo tänään tekemään?

Olen tapatyötön

Vierailija
96/107 |
02.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katson youtubesta pikkupoikien taitoluistelua. Jgp sarjaa. Samalla teen itselleni puuvillalangasta puseroa. 

Vierailija
97/107 |
02.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin kävelyllä, ei näkynyt ihmisiä. Nyt makaan sohvalla, ei täälläkään ole muita kuin minä ja kissat.

Vierailija
98/107 |
02.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ruotsalaiset ovatkin keksineet dynamiitin, kolmipisteturvavyön ja Ikean. Suomalaiset ovat keksineet kuivauskaapin. 

Vierailija
99/107 |
02.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävin kävelyllä, ei näkynyt ihmisiä. Nyt makaan sohvalla, ei täälläkään ole muita kuin minä ja kissat.

oisko kiva jos tulisin viinipullon kanssa  sinne sohvalle?

Vierailija
100/107 |
02.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän tuo ensimmäinen kommentoija ihan vaan valehtele lämpimikseen. Ei kukaan ajoita mitään näyttelyä ja leffaa putkeen. Ja kaikki tämä keskellä päivää. Niinpä niin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi neljä