Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi, miten kurja olo:-(

Vierailija
31.05.2007 |

Itsellä loma lähestyy ja töissä on loppukiireet ja -ahdistus. Olen yläkoulun ope, ja haikeana hyvästelen ysit matkaan. Tänään oli lastemme viimeinen päivä päiväkodissaan, menevät syksyllä toiseen paikkaan. Tänään sitten itkua pidättelin päiväkodin eskareiden todistusten jaossa, vaikka oma lapsi meneekin vasta syksyllä eskariin.

Nyt on niin haikea olo. Lapsia ei enää viedä tuohon päiväkotiin, johon olemme olleet tosi tyytyväisiä. Vanhat kaverit jäävät, samoin ihanat hoitajat.

Itse olen totaalisen väsynyt. Itkettää vieläkin lasten laulut, enkä pystynyt edes kunnolla kiittämään hoitajia, kun itketti niin.

No, kohta alkaa loma ja taas helpottaa - viimeistään juhannukseen mennessä. Tätä työtä vain tulee tehtyä niin suurella sydämellä ja tunteella, että nämä kevään vikat päivät on tosi ikäviä...

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
31.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsella vaihtuu opettaja nyt kun menevät kolmannelle, koska nykyinen opettaja opettaa vain 1-2 luokkia.

Opettaja on aivan ihana! En voi kuvitella, että nyt alkuvuosiksi olisi parempaa voinut saada!

Tulee kyllä iso suru puseroon lauantaina kun yhteinen taival päättyy =(

Vierailija
2/3 |
31.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

stressistäs, nautI siis

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
31.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta omassa aineessani ja koulussani on viimeiseen asti niin paljon hommaa ja muistettavaa, että nämä vikat viikot on hurjia! Ja tosiaan pahinta tässä on se, että mä en oikein kestä näitä luopumisia. JA vielä omien lasten lukuvuoden loput jne. on mulle liikaa!

Mutta nyt oluen jälkeen olo tuntuu jo vähän paremmalta... Ensi viikolla tähän aikaan olo tuntuu jo toiselta. Ja ihanaa - ei mitään kouluhommia ole enää tälle illalle!!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi seitsemän