200 kansanedustajasta muutama unohtaa valot vessaan ja KRP tutkii asiaa, mutta rivikansalainen ei pääse muistitestiin edes tarvittaessa
Kommentit (93)
Vierailija kirjoitti:
Ex-turvallisuuspomo totesi kuivakkaasti, että todennäköisesti ei ole valtiollinen toimija, joten kannattaisi lopettaa massahysteria.
Miksi asiaa kysytään joltain ex toimijalta ja miksiköhän se on ex?
Nythän on hyvä että kaikki on Venäjän syytä. Voidaan tehdä ihan mitä vaan ja syyttää kaikesta Venäjää. Mistähän tässä yritetään viedä huomio pois näin huonolla keinolla? Lähinnä koko kohu vaikuttaa huonolta vitsiltä.
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin tuntuu nyt siltä, että vassarit juhlivat palstalla kgpn tekemiä operaatioita. Seuraavaksi joku ammutaan tai siepataan ja vassarin juhlinta vain kasvaa
Semmoista venäjän ihailua siellä harrastetaan.
Jos joku tästä tuntuu nauttivan se on juuri oikeisto. Vailla todisteita panikoidaan kuin sopulilauma ja toitotetaan mitä minä sanoin.
Vierailija kirjoitti:
No sellaisen eduskunnan persujen, kokoomuksen, rkp:n ja kd:n kusipäiset äänestäjät on meille äänestäneet.
Sinua varoitettiin vaalien edellä mutta et uskonut. Se kun on niin kiva kuulua Lions-ladyihin ja larpata yli kymppitonnin kuussa tienaavaa, vaikka eläke on 1100/kk.
Mitä minä juuri sanoin vasemmiston ja venäjän yhteydestä? Vasemmisto riemuitsee jokaisesta venäjän operaatiosta
Menisit sinäkin kokeilemaan yhteisknnan tuilla elämistä sinne rajan taakse. Ai niin olet täällä vain siksi koska kelan påiikki on täällä auki
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ex-turvallisuuspomo totesi kuivakkaasti, että todennäköisesti ei ole valtiollinen toimija, joten kannattaisi lopettaa massahysteria.
Ei ainakaan sen vuoksi, että olisi saanut potkut.
En tiedä miten huono sinun muistisi on, mutta jos harvoin jää pönttö vetämättä niin kyllä minä sen olen muistanut että tuo oli omilta jäljiltä ja vielä senkin että miksi se jäi vetämättä.
Lisäksi jos kotiin tullessa olisi joku pistorasia tai lattialistoja purettu keskelle eteisen lattiaa niin vaikea tuota olisi selittää unohtelulla. Enemmänkin hommaisin kamerat huoneeseen sisälle kuvaamaan tilanteita jossa olen pois itse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sellaisen eduskunnan persujen, kokoomuksen, rkp:n ja kd:n kusipäiset äänestäjät on meille äänestäneet.
Sinua varoitettiin vaalien edellä mutta et uskonut. Se kun on niin kiva kuulua Lions-ladyihin ja larpata yli kymppitonnin kuussa tienaavaa, vaikka eläke on 1100/kk.
Mitä minä juuri sanoin vasemmiston ja venäjän yhteydestä? Vasemmisto riemuitsee jokaisesta venäjän operaatiosta
Menisit sinäkin kokeilemaan yhteisknnan tuilla elämistä sinne rajan taakse. Ai niin olet täällä vain siksi koska kelan påiikki on täällä auki
Voi huomata ettei media ole pitänyt älämölöä siitä miten vasurien asunnoissa on käyty, tai ylipäänsä julkaissut listaa siitä minkä puolueiden edustajat tästäkin saa nauttia.
Mediallamme uutiset on välillä sitä mitä nuo sanoo, välillä sitä mitä nuo ei sano jossain asiassa.
Kansanedustajat joutavat hankkia itse turvalukkonsa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama täti julisti aiemmin ettei tää ankkurienhinailukaan taida olla venäjän tekosia. Joten aika vähän antaisin painoa tuon mielipiteille. Enemmänkin ihmetyttää että kuka tuon edes valkkasi supoon töihin ja miksi. Toisaalta pelttari joka ennen johti supoa on nyt itsekin syytteissä operaatioissa säätämisestään joten mistä sen tietää mitä muuta (oligarkkien passiavun lisäksi) nuo on siellä saaneet päähänsä tuon johdolla tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miltä itsestä tuntuisi jos ovet on ilmeisesti ammattitaidolla tiirikoitu sitten auki kun kaupungissa lukot erittäin tärkeä huolehtia ja pitää lukossa.
"Ilmeisesti". Mitään kunnon todisteita ei ole - pelkät tuntemukset ja muistikuvat. Ja poliitikkohan puhuu tunnetusti aina totta.
Näitä on yli 20
Kuten Persuilla meppejä Brysselissä? Suomen Sisulaisia hallituspuolueissa? Datakeskuksia, jotka työllistävät yli 8 henkilöä?
-winner-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miltä itsestä tuntuisi jos ovet on ilmeisesti ammattitaidolla tiirikoitu sitten auki kun kaupungissa lukot erittäin tärkeä huolehtia ja pitää lukossa.
"Ilmeisesti". Mitään kunnon todisteita ei ole - pelkät tuntemukset ja muistikuvat. Ja poliitikkohan puhuu tunnetusti aina totta.
Näitä on yli 20
Kuten Persuilla meppejä Brysselissä? Suomen Sisulaisia hallituspuolueissa? Datakeskuksia, jotka työllistävät yli 8 henkilöä?
-winner-
Persuilla ei taida olla 20 meppiä brysselissä, eikä se ainoa ole edes venäjämyönteisessä ryhmässä kuten vasurien ryhmä. Enkä tiedä persujen datakeskuksista mutta veikkaan että määrä on 0. Ja enemmän eduskunnassa (eussa, ministeriöissä, muualla hallinnossa, mediassa) on antifantteja kuin sisulaisia. Mutta täähän ei taaskaan huolestuta mediaa koska omia media ei tarkkaile ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Kansanedustajat joutavat hankkia itse turvalukkonsa.
Ja höpö höpö, jokainen edustaja saa nyt jonkun 5-10 tonnin lisämäärärahan vuodessa hälytinlaitteiden, kameroiden ja vartiointipalvelun hommaamiseen. Eri asia sitten on paljonko noissa vartiointipalveluissa on töissä venäjän agentteja :D